automaatsed tuled.
automaatsed tuled.
automaatsed tuled.
kas keegi siit on teind tuled automaatseks?Soov niimodi,et kui süüde sees(auto töötab) tuled põlevad,süüde välja tuled kinni.Just nagu uutel läänekatel noh.Sooviks veel,et säiliks salongilüliti võimalus.põlevate tulede ümberlülitamine parkidele ning seisva mootoriga tulede sisse lülitamine.Tuleb teha 06 el skeemi peale.Kas Tarts sul äki oli miskit tehtud?Ise mõtlemise jätaks hetkel viimaseks.Võibolla juba lahendus välja mõeldud.Mingid proovi siit ja tee seda jutud unustage ära.Vaja konkreetset skeemi või juhtnööri.proovida ja teha oskan ise ka,aga see võtab mõtetu aja .
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Seal hoopis muust juttu ju?meil võib postituste arv lehel erinev olla
Uksed esimeses astmes, kapott ja pagass irvakil.
Pakke pole vaja. Kummidesse panin 3 bar röhku ja kord kuus liigutan 5 cm edasi vöi tagasi, et kummid palju lömmi ei jääks.
Mul on jäänd arusaam, et paljud arvavad pakkude ülesandeks seda, et siis vedru puhkab. Nagu motamees sellise jutu peale ütleb: "kro?? cena takim resoram". Nöustun temaga, sellel arvamusel, sest vedru mille ressurss väheneb ühe talve jooksul, pole töesti kross'igi (penn'igi, sent'igi) väärt. Kui auto max koormuse all seisma jätta, siis vöib küll vedru löpuks "ära surra", aga mul ju tühi auto.
Uksed esimeses astmes, kapott ja pagass irvakil.
Pakke pole vaja. Kummidesse panin 3 bar röhku ja kord kuus liigutan 5 cm edasi vöi tagasi, et kummid palju lömmi ei jääks.
Mul on jäänd arusaam, et paljud arvavad pakkude ülesandeks seda, et siis vedru puhkab. Nagu motamees sellise jutu peale ütleb: "kro?? cena takim resoram". Nöustun temaga, sellel arvamusel, sest vedru mille ressurss väheneb ühe talve jooksul, pole töesti kross'igi (penn'igi, sent'igi) väärt. Kui auto max koormuse all seisma jätta, siis vöib küll vedru löpuks "ära surra", aga mul ju tühi auto.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Overspeedi postitus:
Automaatse relee tegin aga nii:
Panin relee salongis oleva tulede lülitile paralleeli (s.t. saan ikka lülitit ka kasutada,
kui seisval autol gabariite ja muid tulesid pölema tahan panna).
Kui genekas hakkab laadima (G), siis relee ühendab voolujuhtme
H gabariidi I ja pool-täistulede voolujuhtmega.
3-impulss generaatorist e. vool relee pooli jaoks
4-mass relee pooli jaoks, vötsin tagaklaasisoenduse lülitist.
1- voolujuhe +12
2- vool läbi kontakti tuledele
Vedada tuli vaid üks juhe generaatorist lülitini, muud olid köik kohapealsed tinutused pisikeste juhtmejuppidega.
[/quote]
Automaatse relee tegin aga nii:
Panin relee salongis oleva tulede lülitile paralleeli (s.t. saan ikka lülitit ka kasutada,
kui seisval autol gabariite ja muid tulesid pölema tahan panna).
Kui genekas hakkab laadima (G), siis relee ühendab voolujuhtme
H gabariidi I ja pool-täistulede voolujuhtmega.
3-impulss generaatorist e. vool relee pooli jaoks
4-mass relee pooli jaoks, vötsin tagaklaasisoenduse lülitist.
1- voolujuhe +12
2- vool läbi kontakti tuledele
Vedada tuli vaid üks juhe generaatorist lülitini, muud olid köik kohapealsed tinutused pisikeste juhtmejuppidega.

Kas H klemmil on pider 12v pinge,et nr 1 sealt on võetud?
Punkti 4 võib otse keresse panna?
V ja I on kokku keeratud?
http://galerii.bj40.ee/nipet-n%E4pet/Relee
ehk selle skeemi najale toetudes saab keegi mingi hea lihtsa skeemi teha?
Punkti 4 võib otse keresse panna?
V ja I on kokku keeratud?
http://galerii.bj40.ee/nipet-n%E4pet/Relee
ehk selle skeemi najale toetudes saab keegi mingi hea lihtsa skeemi teha?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Jah on küll, välja arvatud siis kui süütelukk GARAAZI asendis (vöti horisontaalselt)masuurik kirjutas:Kas H klemmil on pider 12v pinge,et nr 1 sealt on võetud ?
Jah vöib küll, mul lihtsalt ei olnud keret läheduses seal, kus 07-l tulede lüliti asub.masuurik kirjutas: Punkti 4 võib otse keresse panna ?
Jah on küll, nii saavad ühe relee lülitusega voolu nii gabariidi juhe kui pool/kaug tulede juhe.masuurik kirjutas: V ja I on kokku keeratud?
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Hetkel mul pole küll releed käepärast, kust neid numbreid spikerdada mis so antud viite pildil on, kuid sul ei ole vaja kahepoolset releed (viie otsaga), piisab täiesti ühepoolsest, mis on normaalolekus kontakt avatud asendis (nelja otsaga, Normally Open). Muidugi pole keelatud kasutada kahepoolset releed, tuleb lihtsalt valida need kontakti otsad, mis normaalolekus lahtises asendis on. Üks klemm jääb lihtsalt kasutamata.
Mis tarbijast 24V seal viitel kirjutatakse, tekitab segadust. Releel on korpuse külje peal joonis olemas, kus näitab ka ära mis number mille oma on. Relee sisaldab kontakti (kaks otsa) ning elektromagnetpooli (kaks otsa). So tehtud joonisega ei ole ma nöus sest kui uskuda numbrite seletust viitel olnud lehel ei hakka see sul tööle öieti nii ühendades.
1) Pidev +12V, mis tuleb originaaltulede lülitisse (vöid ka vabalt mujalt vötta, kasvöi otse aku pealt eraldi juhtmega), tuleb panna relee kontakti otsale 30.
2)Relee kontakti teisele otsale 87 tuleb panna gabariitide ja pool/kaug tulede (nende ümberlültus toimub ju hoopis teises kohas hoovaga) juhtmed kokkuühendatult.
3) Relee elektromagnetpooli otsale 85 tuleb panna see generaatorist tulev juhe (üks faas kust tuleb vool vaid siis kui mootor juba töötab ning generaator on hakanud voolu tootma) mida mööda tuleb siis piisavalt hea vool et elektromagnetpool tömbab kontakti kokku.
4) Relee elektromagnetpooli otsale 86 tuleb panna mass (kerest siis kui paremini sobib).
Mis tarbijast 24V seal viitel kirjutatakse, tekitab segadust. Releel on korpuse külje peal joonis olemas, kus näitab ka ära mis number mille oma on. Relee sisaldab kontakti (kaks otsa) ning elektromagnetpooli (kaks otsa). So tehtud joonisega ei ole ma nöus sest kui uskuda numbrite seletust viitel olnud lehel ei hakka see sul tööle öieti nii ühendades.
1) Pidev +12V, mis tuleb originaaltulede lülitisse (vöid ka vabalt mujalt vötta, kasvöi otse aku pealt eraldi juhtmega), tuleb panna relee kontakti otsale 30.
2)Relee kontakti teisele otsale 87 tuleb panna gabariitide ja pool/kaug tulede (nende ümberlültus toimub ju hoopis teises kohas hoovaga) juhtmed kokkuühendatult.
3) Relee elektromagnetpooli otsale 85 tuleb panna see generaatorist tulev juhe (üks faas kust tuleb vool vaid siis kui mootor juba töötab ning generaator on hakanud voolu tootma) mida mööda tuleb siis piisavalt hea vool et elektromagnetpool tömbab kontakti kokku.
4) Relee elektromagnetpooli otsale 86 tuleb panna mass (kerest siis kui paremini sobib).
Arrogance diminishes wisdom.