P: laadimine
P: laadimine
-
wWHISTLER
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Dets 2010 21:36
- Asukoht: saaremaa
- Autod: vaz 21063
P: laadimine
Vabandan juba ette, et teen uue teema laadimise kohta, tean et neid on juba mitmeid.
Autoks siis 063
Nimelt mul selline probleem, et raplast saaremaale sõites kadus laadimine, laadis ainult niipalju, et mootorit tööl hoida, laadimistuli ei olepõlema hakanud, kuid kui tuled põlema panna, hakkas välja surema. Jõudsin koju sai genekas laiali tõmmatud, mähis oli kärssanud, harjad olid enamvähem, kuid harjade kontaktpind ankruga(vaskkate) oli jubekulunud. sai siis tuttuus generaator peale pandud, pandud ka uus pingeregulaator.
Laadimine oli ikka puudu, panin tööle, korra kustus laadimistuli ära, hakkas uuesti põlema, enne kui voltmeetriga mõõta jõudsin.
Eile aga laadis imelikul kombel, sai mõõdetud, igas asendis ilma tarbjateta 14,7, kõikide tarbjatega tühikäigul 14,4v. aegajalt kadus laadimine, aga kui korra põõret andsin, tuli laadimine tagasi.
Täna läksin uuesti õue, auto tööle, laadimist jälle ei toimu.
Olen elektriskeeme uurinud jne, (aega selleks oligi, taastun kopsupõletikust) vedasin pingeregulaatorisse korra otsevoolu, arvasin, et äkki ei tule süütelukust voolu peale.
Kas ma olen õieti aru saanud, on laadimiseks vaja ainult ergutusvoolu? ergutusvool tuleb läbi pingeregulaatori või lugesin skeemi valesti?
Igasugused soovitused ja väited laadimise kohta teretulnud.
Ette tänades: WHISTLER
[Muudetud: 7-1-2011 WHISTLER]
[Muudetud: 7-1-2011 WHISTLER]
Autoks siis 063
Nimelt mul selline probleem, et raplast saaremaale sõites kadus laadimine, laadis ainult niipalju, et mootorit tööl hoida, laadimistuli ei olepõlema hakanud, kuid kui tuled põlema panna, hakkas välja surema. Jõudsin koju sai genekas laiali tõmmatud, mähis oli kärssanud, harjad olid enamvähem, kuid harjade kontaktpind ankruga(vaskkate) oli jubekulunud. sai siis tuttuus generaator peale pandud, pandud ka uus pingeregulaator.
Laadimine oli ikka puudu, panin tööle, korra kustus laadimistuli ära, hakkas uuesti põlema, enne kui voltmeetriga mõõta jõudsin.
Eile aga laadis imelikul kombel, sai mõõdetud, igas asendis ilma tarbjateta 14,7, kõikide tarbjatega tühikäigul 14,4v. aegajalt kadus laadimine, aga kui korra põõret andsin, tuli laadimine tagasi.
Täna läksin uuesti õue, auto tööle, laadimist jälle ei toimu.
Olen elektriskeeme uurinud jne, (aega selleks oligi, taastun kopsupõletikust) vedasin pingeregulaatorisse korra otsevoolu, arvasin, et äkki ei tule süütelukust voolu peale.
Kas ma olen õieti aru saanud, on laadimiseks vaja ainult ergutusvoolu? ergutusvool tuleb läbi pingeregulaatori või lugesin skeemi valesti?
Igasugused soovitused ja väited laadimise kohta teretulnud.
Ette tänades: WHISTLER
[Muudetud: 7-1-2011 WHISTLER]
[Muudetud: 7-1-2011 WHISTLER]
-
wWHISTLER
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Dets 2010 21:36
- Asukoht: saaremaa
- Autod: vaz 21063
niiet pingeregulaator ikkagi peab massi saama? mehed saunas rääkisid, et massi regulaator ei vaja. uut ei viitsinud ennem kinnitada, kui tööd kontrollinud pole, vana oli aga pidevalt massis, homme ära proovima. sest vahepeal oli ka uus regulaator kinnitatud, siis toimis laadimine pideva 14,7 juures. tänan vastuse eest:)
- Fortran
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 57
- Liitunud: 26 Juun 2011 22:08
- Asukoht: https://t.me/pump_upp
- Autod: VAZ 21013
- Kontakt:
Selle laadimistulega tegeleb vastav relee, mis on kohe aku kõrval. Alustuseks tasub võtta ühendused lahti, puhastada, külge tagasi. Releest lahkuvad juhtmed võivad olla kusagil "massi" leidnud, kuid võib olla vabalt ka relee kui lüliti enda süü.hevi kirjutas:Selline probleem 063ga, et laadimistuli hakkas põlema armatuuris. Samas laadimine on täiesti OK nii tarbijatega kui ilma (ca 14,3 kuni 14,7 V)
Oskab keegi pakkuda kust sellist viga otsida?
Kasutan vana teemat
Mõõtsin testriga, et kui mootor töötab, siis väiksema kaitsmeploki viimasel kaitsmel on vool (aku pinge) peal ning suuremal kaitsmeplokil kahel esimesel ja kahel viimasel. Aku pinge on ka sellel aku lähedal oleval suurel pistikul (2 sisse, 2 välja) mõlemal klemmil. Ei lae ja tundub et genekas üldse pinget välja ei anna, igal pool on aku pinge vaid. Kui geneka küljest 2 ühe juhtmega pistikut lahti võtta, siis mõlemal juhtmel on aku pinge, üks neist peaks vist olema ergutus, seega ergutusvool peaks peale minema? Tundub, et on kindel viga generaatoris? Mis enamasti probleemi põhjuseks on, harjad? Või pigem dioodid?
Võtsin geneka maha, harjad vähemalt on terved ja ei olnud kinni jäänud vms, pigem vist kahtlustaks dioode? Tundub, nagu neid eraldi vahetada ei saaks? Kui geneka lahti võtsin, siis tagumist kaant ei saagi päris lahti teha ja ära võtta, sest juhtmed sees hoiavad kinni, kas peaks mingi nipiga siiski saama juhtmete kinnitusmutrid seestpoolt lahti keerata ja dioodid kätte?
Sain dioodide ploki kätte. Kuigi takistuse erinevus uutega (poes olnutega) võrreldes on olemas (u. 15%), ei ole vist probleem selles, võibolla ka selle ajastu dioodid ei ole päris samad mis on praegusel ajal poes müüdavad.
Tundub, et probleem on seotud mähis(te)ga. Mähiste juhtmete omavahelised takistused ning ka mähiste ja korpuse vahelised takistused on olematud. 3 juhet tuleb välja, huvitav kas mähised on kolmes grupis, kuid samas omavahel ühendatud? Või kuidas muidu seletada, et kõigi 3 üksiku juhtme ning korpuse vahel on 0 oomi.
Tundub, et probleem on seotud mähis(te)ga. Mähiste juhtmete omavahelised takistused ning ka mähiste ja korpuse vahelised takistused on olematud. 3 juhet tuleb välja, huvitav kas mähised on kolmes grupis, kuid samas omavahel ühendatud? Või kuidas muidu seletada, et kõigi 3 üksiku juhtme ning korpuse vahel on 0 oomi.