Remondirõõmud.
Remondirõõmud.
-
pPatrioot
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 13 Okt 2008 09:33
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: VW Golf 2 1,8 ;Vaz 2106; Vaz 21063
Remondirõõmud.
Vaatasin, et foorumis on kuidagi vaikseks jäänud, niiet tulin mõttele teha küsitlus vms, remondikogemustest. Räägi kõike mis sul lada juures kõige raskem/n**sim on olnud.
Loodan, et keegi ei pahanda.
Ja veel, et miks on loll pea, käte jalgade nuhtlus, et oled ka kõige lollikindlama asjaga jamanud mitu tundi. Või midagi sellist, teistel ka hea lugeda.
Loodan, et keegi ei pahanda.
Ja veel, et miks on loll pea, käte jalgade nuhtlus, et oled ka kõige lollikindlama asjaga jamanud mitu tundi. Või midagi sellist, teistel ka hea lugeda.
Piljardist: 1 kii, 6 auku, palju palle - piljard on lõbus!, Lada: 1 Lada, 4 rehvi, palju auke- lada on lõbus!.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
ei olnud küll Ladaga, kuigi kaudselt seotud..
ühel teistmarki eisveolisel oli probleem mootoriga ja siis sai mota maha võetud, et hakata lahkama.. Tükkideks kenasti, osad detailid puhtaks ja siis riide sisse, ülejäänu vahetusse, mis vahetamist vajas..
Siis jäi asi seisma paariks kuuks.. Nüüd, libedamatega ilmadega tahtis sõber jälle oma suksu välja ajada ja jäärajaks hakata valmistuma, pani siis mootori kokku ja tunneb, et ei käi asi kuidagi, kohati nagu on ja siis jälle ei ole..
Oli karpa august sissekukkunud taskurätt, mis oli seda ava katnud mingil ajahetkel... ja nii see märkamatuks jäi.. Läks külge ja korras.. et siis enne ei märganudki, kui ta pani teise vähe avarama kolde külge.. ja siis hakkasime vana vaatama, et mis siis probleemiks - ja vaatas vastu taskurätik
lollid on äärmiselt leidlikud vahest
Teine juhus meenub tuttava pealt, kui ta hakkas klappe regullima ILMA vända keeramiseta
oma lolli peaga keeras ta asja nii pekki, et paar kiiremat pööret ja 6 klappi tuli välja vahetada. oh seda lolli pead. õnneks klapi hind 35 gräzinit, kuid siiski.
ühel teistmarki eisveolisel oli probleem mootoriga ja siis sai mota maha võetud, et hakata lahkama.. Tükkideks kenasti, osad detailid puhtaks ja siis riide sisse, ülejäänu vahetusse, mis vahetamist vajas..
Siis jäi asi seisma paariks kuuks.. Nüüd, libedamatega ilmadega tahtis sõber jälle oma suksu välja ajada ja jäärajaks hakata valmistuma, pani siis mootori kokku ja tunneb, et ei käi asi kuidagi, kohati nagu on ja siis jälle ei ole..
Oli karpa august sissekukkunud taskurätt, mis oli seda ava katnud mingil ajahetkel... ja nii see märkamatuks jäi.. Läks külge ja korras.. et siis enne ei märganudki, kui ta pani teise vähe avarama kolde külge.. ja siis hakkasime vana vaatama, et mis siis probleemiks - ja vaatas vastu taskurätik
lollid on äärmiselt leidlikud vahest
Teine juhus meenub tuttava pealt, kui ta hakkas klappe regullima ILMA vända keeramiseta
oma lolli peaga keeras ta asja nii pekki, et paar kiiremat pööret ja 6 klappi tuli välja vahetada. oh seda lolli pead. õnneks klapi hind 35 gräzinit, kuid siiski.
Lujaa laatua Lada
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Sai siis enda auto kiiruga enne 2010 campi kokku laotud ja esimene sõidukatsetus cambil tehtud. Juba alguses esimestel kordadel autoga sõites tundus, et rool liiga raske (autol roolivõim). Sai siis vigrit sõidetud ja no ei jõua rooli keerata, mõni kuu vana käeluu murd andis ka veel tunda. Sai siis vigurdamisest loobutud. Madalamatel pööretel sai enamvähem normaalselt rooli keerata nagu tavalisel ladal ikka.
Peale camp sai siis katsetatud ja trikitatud, et äkki on õhk sees. Sai tunde netist otsitud, et mis võib viga olla kui rool pöörete tõustes raskemaks läheb. Muretsesin enda valdusesse vaakum pumba kuna olin netist leidnud et see pidavat aitama ja osadel masinatel ei saagi ilma. Aga paremaks ikka ei läinud.
Mis seal siis ikka kogu õli süsteemist välja pump maha ja teine selle roolilatiga kaasas olnud pump külge, voolikud muidugi ei sobinud kinnitstest rääkimata. Garaazis tuhlates lõpuks leitsin sobivad üleminekud ja sai siis akudreliga pumpa ringi ajada ja ime kombel läks rool kergemaks. Aga selle pumba peale aretamine oleks jube keerukas osutunud kuna see algselt planeeritud teisele poole mootorit ja seal mul ruumi ei ole (vooliku otsad täpselt küljepeal). Tuli siis mõte , aga peal olnud pumbale peaks saama ju kuidagi rõhku peale keerata aga kuidas. Mõnda aega pumba eluga tutvudes, et mis ja kuidas töötab. Hakkasin uurima et kuhu jõuab pumba sisemuses õlipeale vooli kanal, kui sinna kruvika sisse vajutasin oli selge et mitte metall sal vastas ei ole vaid liigsest hoolikusest topitud paber. Peale paberi eemaldamist 15min ja roolivõim töötas kenasti.
Tagantjärgi mõeldas tuleb meelde, et auto ehitse ajal said õli kanalitesse paberi tükid ette pandud. Ükshetk aga ühte omaarust ei olnud ja sai sinna uus nutsakas pandud ja sellega olemasolev torus lükatud 4cm sügavusele torusse ja kokkupanne seta teist nutsakat loomulikult ei leidnud.
Samas enne 2004 campi kui sai autole 1,6ne mootor pandud teise autopealt siis sai ka karpa lõõridesse pandud paberi tükid monteerimise ajaks ja muidugi kohe filtrikopsik peal ja võtit. Alguses ei tahtnud hästi käima minna ja siis ei olnud jõudu kah, sai süüdet keeratud ja karpat timmitud aga ei midagi, tühikäik oli imekombel olemas (ilmselt oli karpa jalg kõver). Hiljem avastades ei jõudnud ennast ära kiruda.
Peale camp sai siis katsetatud ja trikitatud, et äkki on õhk sees. Sai tunde netist otsitud, et mis võib viga olla kui rool pöörete tõustes raskemaks läheb. Muretsesin enda valdusesse vaakum pumba kuna olin netist leidnud et see pidavat aitama ja osadel masinatel ei saagi ilma. Aga paremaks ikka ei läinud.
Mis seal siis ikka kogu õli süsteemist välja pump maha ja teine selle roolilatiga kaasas olnud pump külge, voolikud muidugi ei sobinud kinnitstest rääkimata. Garaazis tuhlates lõpuks leitsin sobivad üleminekud ja sai siis akudreliga pumpa ringi ajada ja ime kombel läks rool kergemaks. Aga selle pumba peale aretamine oleks jube keerukas osutunud kuna see algselt planeeritud teisele poole mootorit ja seal mul ruumi ei ole (vooliku otsad täpselt küljepeal). Tuli siis mõte , aga peal olnud pumbale peaks saama ju kuidagi rõhku peale keerata aga kuidas. Mõnda aega pumba eluga tutvudes, et mis ja kuidas töötab. Hakkasin uurima et kuhu jõuab pumba sisemuses õlipeale vooli kanal, kui sinna kruvika sisse vajutasin oli selge et mitte metall sal vastas ei ole vaid liigsest hoolikusest topitud paber. Peale paberi eemaldamist 15min ja roolivõim töötas kenasti.
Tagantjärgi mõeldas tuleb meelde, et auto ehitse ajal said õli kanalitesse paberi tükid ette pandud. Ükshetk aga ühte omaarust ei olnud ja sai sinna uus nutsakas pandud ja sellega olemasolev torus lükatud 4cm sügavusele torusse ja kokkupanne seta teist nutsakat loomulikult ei leidnud.
Samas enne 2004 campi kui sai autole 1,6ne mootor pandud teise autopealt siis sai ka karpa lõõridesse pandud paberi tükid monteerimise ajaks ja muidugi kohe filtrikopsik peal ja võtit. Alguses ei tahtnud hästi käima minna ja siis ei olnud jõudu kah, sai süüdet keeratud ja karpat timmitud aga ei midagi, tühikäik oli imekombel olemas (ilmselt oli karpa jalg kõver). Hiljem avastades ei jõudnud ennast ära kiruda.
Täna juhtus kepsusaalesid vahetades selline tore asi, et sain sidurivoolikust lahti. Alguses sõitsin garaazist välja,sidur töötas ilusti. Siis keerasin rooli risti ja siduripedaal kiilus nagu kinni. Keerasin rooli otseks ja pedaal läks kolksti põhja. Ja viga oli selles, et sidurivoolik jäi kasti külge kinni tõmbamata. Voolik jäi roolikarbist tuleva roolihoova ja poldi vahele. Alguses pigistas vooliku kinni ja tegi katki. Rooli otseks keerates vabanes voolik pingest ja august tuli õli välja.
Bmw sidurivooliku asemele läks Audi lühem esipidurivoolik ja sidur peale vedeliku lisamist ja õhutamist jälle korras:spin
Bmw sidurivooliku asemele läks Audi lühem esipidurivoolik ja sidur peale vedeliku lisamist ja õhutamist jälle korras:spin
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Vigane süütepool. Vahel sõitis, siis jälle ei sõitnud. Nii paar kuud lausa. Säde oli olemas, sai otsitud siit ja sealt pikalt. Pärast pooli vahetust oli asi lahendatud. Pooli säde oli aga polnud liiga ilus, ju siis vahtides oli olemas aga surve all ei tampinud läbi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Lugu siis ka teist marki esiveolisest...
Sõitsin ühe talve ilukilpideta ja kevadel vahetasin rattaid 4 tundi. Sellel autol oli velje ja tsentriaugu vahe olematu ja talvel soolases sulistades roostetas rummu väljaulatuv osa. Abiks oli: liivapaber, terashari, roostesurm, õli ja haamer:lol. Elu kõige pikem ratastevahetus:lol
Sõitsin ühe talve ilukilpideta ja kevadel vahetasin rattaid 4 tundi. Sellel autol oli velje ja tsentriaugu vahe olematu ja talvel soolases sulistades roostetas rummu väljaulatuv osa. Abiks oli: liivapaber, terashari, roostesurm, õli ja haamer:lol. Elu kõige pikem ratastevahetus:lol