21053 , Gapsas, 1995

21053 , Gapsas, 1995

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

21053 , Gapsas, 1995

Postitus Postitas Gapsas »

Tere!

Autoks siis 21053, mootor 1.5. Sain kätte jaanuari lõpus, aga kuna mul ei olnud pilte siis lisan alles nüüd.
Praeguseks on tegeletud asjadega, mis on valikud ülevaatuse läbimiseks. Esimesed piduri silindrid, klotsid, parem tagumine piduritöösiliner ja tagusillas on pukse vahetatud. Ees on uued ülemised sarniirid.

Aga plaanis on veel mõnigi asi teha.


Pilt

Pilt

Pilt


Eriti luks lisa on jääl kalastamiseks mõeldud auk juhi jalgade all

Pilt


Ja paar probleemi ka kohe:

Pilt

kuidas ilma spetsiaalse tööriistata neid klapivedrusid saab alla suruda
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Avanevad jah liiga vähe, pane teine karpa ja asi korras.
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Sain karpa probleemist aru :lol

Tuleb minna voolikuid ostma.

Aga on häid ideid, kuidas kerge vaevaga neid vedrusid alla suruda?
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Risto14 »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=7582
Siit teemast vaata neljandat pilti- sellega saad klapivedrud alla suruda.

[Muudetud: 16-5-2010 Risto14]
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

mul võeti lahti nii, et metalltoru vedrutaldriku peale ja siis vasaraga mats, poolkuud toru sees ja taldrik lahti.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

No nii

Sai porditud kaant veits. Siis lasin klapipesad ära freesida ja klapid soveldada.
Külge said ka audi klapisääre tihendid. Pidid pikemalt kestma
Täna lihvisin klapi otsi. Et kas need klapid peavad sees ringi käima ja otstes ei tohi lohke olla?

Homme saab kokku laduma hakata.
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Vabandust topelt posti eest, aga kaotasin ära 2 klapi vedru alla käivat seibi. Seibid on väiksema vedru seibid ning astmega. Kui kellelgi on neid olemas võiks pakkuda, sest praegu töö seisab selle pärast.

Seibid olemas.

[Muudetud: 10-6-2010 Gapsas]
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Auto sõidab ;)

Aga süüde on vale, küünlad vanad ja karpa töötab ikkagi ühe lõõriga. Sai proovitud ka kahe lõõriga sõitmist, kuid siis tossas ja lärmas hullult, et ei raatsinud piinata. Need probleemid lahendada, siis peaks hea saama.

Karteri tuulutuse voolik tossab.
Mis selle põhjuseks võib olla. Enne lahtivõtmist ei tossanud.

EDIT: ei teadnud vooliku õiget nime, aga alumist otsa ei puutunud üldse.

[Muudetud: 19-6-2010 Gapsas]
a
A-Johannes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 24 Okt 2009 21:06
Asukoht: Kadrina , Lääne-Virumaa

Postitus Postitas A-Johannes »

Õlirõngad valesti paigaldatud.
Siiski peaks see voolik olema vist karterituulutus. Ei usu et õlipumbast tuleb voolik õhupuhastisse:puzzled
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Vahepeal pole eriti midagi suurt juhtunud, kuna sai auto jaoks raha teenitud. Nüüd kui vaba aega rohkem, hakkan uuesti asjaga tegelema.
Mõtlesin, et foorumis pole ühtegi päevavalges tehtud pilti ja peaks selle vea parandama.

(Keegi võiks odavalt esistanget ka pakkuda)
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Noo nii!

Laadukit sai vähe timmitud. Põhjas pole enam auke. Karbid said vahetatud ja värvitud.
Üks teadjam mees timmis karpa ka ära. Vahetas nõela ja pesa ära. Ennem lasi läbi ja 5l penaga sai 10 km sõita. See teeb küttekuluks 50l sajale. :D Praegu käib kenasti pöördesse ja tühikäik on ka hea.
Küsimus. Ostes oli signaal hea, aga hakkas vaikselt ära vajuma(st hääl jäi vaiksemaks ja lõpuks kustus ära), et milles probleem võiks olla?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Käi kaitsmed ning ühendused üle.Aga täitsa viisakas näeb välja kuigi veel on siit sealt veel näppimist ,et saada hea.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
-
-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

Postitus Postitas -bandiit »

pea aegu nagu minu oma :D ilus siks mis ikka :D
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Ostsin Petzi käest mõned asjad ja ladusin peale.
Vahetasin õli. Võtsin karteri maha ja leidsin sealt rauapuru, pool ketileevendit ja mutri. Sisse läks täissünt.Uue õliga sõitsin ka veits ja mootor käis nagu kergemalt ringi või tundus lihtsalt nii. :D Aga endal parem tunne küll.
Koos õliga vahetasin veel õhu, õlifiltri ja mootoripadja.

Ennem oli olnud see mingi venna tööauto ja ega seda väga hooldatud ja hoitud ei ole.
Kasutaja avatar
McParts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 04 Dets 2009 01:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas McParts »

väga kena 05 ja värv ka hea :)
Now you're looking for the secret. But you won't find it because of course, you're not really looking. You don't really want to work it out. You want to be fooled.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: Gapsas
Üks teadjam mees timmis karpa ka ära. Vahetas nõela ja pesa ära. Ennem lasi läbi ja 5l penaga sai 10 km sõita. See teeb küttekuluks 50l sajale. :D
[Muudetud: 30-9-2010 Gapsas]
Päris hea:) ZIL-131 võttis ka ainult 35l/100.-le.
Rõngad valetpidi panna, hakkabki tossama ja õli sööma. Olen selle minagi esimese mootori näppimisega üle elanud:P
Aga auto on kena.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Tänud.

Aga nagu ma varem olin kirjutanud, siis alumist otsa lahti ei võtnud. Võtsin ainult plokikaane maha. Varem sõitis ilusti samas konditsioonis plokiga. Viga oli alguses valepidi pandud düüsides. Panin düüsid õigetpidi, aga olin ostnud karburaatori remondi komplekti. Vahetasin ka nõela ja nõela pesa ära, aga need ei ühtinud, tasapind oli kogu aeg väga kõrge. Siis teadjamad mehed võtsid pidurivõimu mineva vooliku küljest ära ja mootori pöörded tõusid päris palju. Siis vahetasin nõelad ja pesa ära ja nüüd võtab ikka väga vähe võrreldes varemaga. Aga kui üle poole paagi täis panna siis viskab pagassi bena haisu üles ja seier näitab paari päeva pärast veits vähem.


Edit: Või siiski ei olnud varem seda maininud :lol

[Muudetud: 8-11-2010 Gapsas]
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

Lume maha tulles pidi ka remonditööd kiirelt lõpetama, et käpelt rwd võlusid nautida.
Pärast mõningast niiskes kohas seismist ei tahtnud 1 paar kuud vana küünal särtsu anda. Enne selle vea tuvastamis sai ikka karpat tükk aega näpitud. Nüüd küünal asendatud ja käib väga hästi.

Sai veel suht korralikud naelad alla pandud, mis oma ülesannet väga hästi täidavad.

Aga kui nüüd säde on, siis ei ole piisavalt segu. Et põletab kõik segu kenast ära, hinge kinni ei tõmba ja kõik on tore, kuid küünlad valged. See vist pidi küünlaid ja sisselaske klappe lõhkuma. Ise arvan, et viga bensupumbas, sest filter tühi kogu aeg. Nüüd lugesin foorumis, et pumbal peavad tihendid ka vahel olema. Ise neid ei pannud vist. Kui paksud need olema peavad ja kas need on papist või kummist?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tagatuleklaase ei tahaks vahetada? Need ei maksa suht midagi ja üldmuljele annaks suht palju juurde? Muidu viisakas masin, pole miskit ütelda. Punane ja puha:cool:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
g
Gapsas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 19 Apr 2010 16:59
Asukoht: Tartu
Autod: 21053

Postitus Postitas Gapsas »

See, mis pildil rohkem näha on, see vahetamata ja on kogu aeg olnud plaanis uus osta.
Sellega juhtus täna just väike õnnetus :D ja nüüd ei anna seda enam edasi lükata. Teine vahetatud.
Vasta