Täna tekkis lõpuks piisavalt aega, et paar pilti valges masinast teha:


Kaubandusliku välimuse poolelt väga kole ei olegi, üksikud roosteplekid kerel näha, alumine pool mastiksiga üle tehtud, 05 alumiiniumstanged pandud, 06 kroomstanged kippuvat koledal kombel roostetama, samuti toonklaasid taga täiesti olemas. Altpoolt on selge, miks selle masinaga uut ülevaatust tegema ei mindud omal ajal, sama ütleb ka viimane ülevaatuse raport, mis autost leitud, väljalasketorustik koos püttidega sellised, et Kuusakoskile tuleb ka vist peale maksta. Tuleb täislaks uus panna.


Salong korras, kuigi selline omamoodi disainitud, esialgu jääb ka selline, lisaks mugavusvarustuse poolelt veel elektriaknad ees, magnetlukud ees, ühendamata kesklukusüsteem, signa, bemmi raadio ja Elektronika S-30 kõlarid taga.

Kapoti all valitseb jahutusvedeliku küttev mentaliteet ehk kuskilt pritsib seda, kas lõdviku vahelt rihmale või veepumba laagri vahelt rihmarattale ja sealt taeva poole. Jahutusvedelik koos maanteetõrva, mootoriõli ja k***t teab millega on mootoriruumi moodustanud mõnusa kiti, mida annab sealt välja küürida. Lisaks jamas starter ka paar päeva, niiet tööd saab olema.

Tuuningu tippmark ilmus lähemalt armatuuri alust uurides, juhtmeid veetud sinna-tänna, osa kaableid porimattide all, nüüd tuleks targaks saada ja teada milleks mis juhe üldse veetud, osad juhtmeid lahti ühendatud, kaitse puudu ka, kuskil ehk praak tehtud ja isegi pole aru saadud?

Huvitavaim "aku" koos "elektripaigaldisega" tuli välja porimati alt siduripedalli kõrvalt. Mida peaks too akutrelli aku elus hoidma?
Lisaks tarvis veel vahetada esiklaas, kus mõrad sees, regullida-timmida ülejäänud masinat. Kahju, et endal pole garaazi, tuleb asi joonde ajada selle ilmaga, mis hetkel väljas on ehk mida kannatab teha ja mida mitte. Tänud igatahes kahele Margusele, Peetrile ja Tõnisele, kes siiamaani abiks olnud on.
[Muudetud: 20-10-2010 k2ssar]
[Muudetud: 6-11-2010 k2ssar]