Kuna tundub et selline kaitse on üsna levinud, ootan kaasfoorumlaste näpunäiteid, pilte vms. Eriti huvitaks esimeste kinnituskronsade mõõdud ja tagumiste pildid.
tagumised kinitused peaksid poolraami sisse minema. need skujulised pulgad peaksid kaitsme küljes olema juba. ja siis tõstad kaitsme mootorile ligemale. ja eisimesi kinnitusi ei tea.
no esimestest on pool olemas juba ju, sinna otsid täpse poldi sisse millesse puurid augu - splint läbi ja ongi olemas - lisaks pead ette stange kinnituse alla tegema siis kronsa.
tagumised teed 16-18mm keevitusarmatuurist mille keeras S kujuliseks ja keevitad metallplaadile - siis võtad 5mm paksused kummiplaadid 5x5cm auk keskele ja konksude otsa, et jääks põhja ja kaitsme vahele - muidu hakkab kolisema...
pildil on kõik olemas!
[Muudetud: 19-7-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
No selge, mõtlesin et ehk saaks keegi stange kinnituste alla käivate kronsade mõõdud anda, ei peaks jalgratast leiutama. Tagumine kinnitus on selge nüüd, joonise järgi midagi sellist arvasingi. Üks asi huvitab veel, nimelt jooniselt nr.2 oleks nagu mingi asi kaitsme ja sillatala vahel? Kumm?
Sattus kätte üks 5mm paksune tükk. Tundub, et tegu tugeva alu sulamiga, arvatavasti duralumiinium. Mõtlesin, et teeks sellest mootori kaitseks sobiva tüki.
Kas keegi oskab infot jagad duralumiiniumi painutamise kohta? Eest serva vaja natuke ülespoole saada painutada. Kas on vaja kuumutada või mingit muud moodust kasutada enne painutamist? Või kannatab niisama? Kas puruks ei või murduda? Äkki kellelgi vahendid olemas ja saab väikse raha eest aidata ära teha?