Mootor kiilub kinni
Mootor kiilub kinni
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mootor kiilub kinni
Probleem kap. remonditud mootoriga. Plokiosa ja väntvõll on lihvitud ning pandud uued saaled, kolvid ja rõngad.
Kõik toimib külmalt väga hästi, aga töösoojalt ei jõua starter mootorit enam ringi ajada. Samas mootori töös ei ole mingeid muutusi täheldada. Ka lükates läheb auto käima.
Kui mootor jahtub natuken, nii umbes 70 kraadini, siis jõuab strater ringi ajada. Probleem ei ole starteris ja akus, olen proovinud mitut erinevat. Kõigiga on ühte moodi.
Kõik vahetatud detailid olid korralikult mõõtudes ning lubatud tolerantsidega. Probleem ei leevenenud ega süvenenud läbitud 1500 km jooksul.
Kas tõesti paisuvad rõngad või kolvid soojalt nii palju, et mootor muutub starteri jaoks liiga "tihkeks"?
Kas peaks kahtlustama pigem kolbe või rõngaid? Või hoopis vända poolt vaatama?
Kõik toimib külmalt väga hästi, aga töösoojalt ei jõua starter mootorit enam ringi ajada. Samas mootori töös ei ole mingeid muutusi täheldada. Ka lükates läheb auto käima.
Kui mootor jahtub natuken, nii umbes 70 kraadini, siis jõuab strater ringi ajada. Probleem ei ole starteris ja akus, olen proovinud mitut erinevat. Kõigiga on ühte moodi.
Kõik vahetatud detailid olid korralikult mõõtudes ning lubatud tolerantsidega. Probleem ei leevenenud ega süvenenud läbitud 1500 km jooksul.
Kas tõesti paisuvad rõngad või kolvid soojalt nii palju, et mootor muutub starteri jaoks liiga "tihkeks"?
Kas peaks kahtlustama pigem kolbe või rõngaid? Või hoopis vända poolt vaatama?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kokku panin ise. Paaril mootoril varem olen alati kasutanud võimalikult odavaid vene juppe. Ja alati on on koostamine käinud nii tunde järgi. Sel korral mõtlesin, et teen korralikult - kõik detailid, koostamine jms sai tehtud täpselt raamatu järgi mõõtudes ja vajalike pingutusmomentidega. Jupid olid endiselt Venemaalt, aga kallimast otsast - firmat enam ei mäleta.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas küünlad maas ei jõua ka starter ringi ajada?
vändast jõuab kuumalt ringi ajada?
idee poolest peaks mootor kiirelt kuumaks ka minema kui kinni pooma hakkab.
ma pakun, et sul sama jama mis lauril oli - rõngad miskist sitast materjalist ja paisusid silindrisse kinni...
vändast jõuab kuumalt ringi ajada?
idee poolest peaks mootor kiirelt kuumaks ka minema kui kinni pooma hakkab.
ma pakun, et sul sama jama mis lauril oli - rõngad miskist sitast materjalist ja paisusid silindrisse kinni...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
ja seda kuumenemist esines ka ainult siis kui sõitsid üle 90 km/h (pöördeid enam ei mäleta) 85km/h sõites võisid paarsada kilti järjest sõita midagi ei olnud lihtsalt ei läinud tööle mingi aeg peale seisma jätmist. Aga kui sõitsid näiteks 100 km/h siis läks mootor 30s keema. Võid ka proovid suurematel pööretel sõita kui lääb pea koheselt keema siis vist selge.Algselt postitas: olaaf
kas küünlad maas ei jõua ka starter ringi ajada?
vändast jõuab kuumalt ringi ajada?
idee poolest peaks mootor kiirelt kuumaks ka minema kui kinni pooma hakkab.
ma pakun, et sul sama jama mis lauril oli - rõngad miskist sitast materjalist ja paisusid silindrisse kinni...
Sümptomid kuidagi sarnased minu alguse jamale et rõngad paisusid kinni nii et kaan maha ja uued rõngad! enne kui hilja ei ole.
[Muudetud: 12-5-2009 atzkarik]
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma vahetaks rõngad ära ja prooviks uuesti kui kolbidel pole pikkisooni peal mis viitaks kinnijooksmisele...
kui on mõõda silinder ja vali vastavad kolvid,
katse eksituse meetodil võid valida ka kaks klassi peenemad kolvid c asemel a võid e asemel c
kui on mõõda silinder ja vali vastavad kolvid,
katse eksituse meetodil võid valida ka kaks klassi peenemad kolvid c asemel a võid e asemel c
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 20 Nov 2008 11:04
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lancia Evolution,Vaz 2106 -76
Selline viga viitab valele paisumisvahele.
Kas kolvirõnga otsad õigesse mõõtu lihvisid ennem kui peale panid?(Kolvirõngastega ei ole nii,et ostad poest uued rõngad,ning paned peale!)
Kui ei,siis arvatavasti sellepärast need kolvirõngad paisuvadki ja kiiluvad kinni.
Raamatus peaks olema õige paisumisvahe kirjas.
[Muudetud: 13-5-2009 ÜlevaatustSpetsialist]
Kas kolvirõnga otsad õigesse mõõtu lihvisid ennem kui peale panid?(Kolvirõngastega ei ole nii,et ostad poest uued rõngad,ning paned peale!)
Kui ei,siis arvatavasti sellepärast need kolvirõngad paisuvadki ja kiiluvad kinni.
Raamatus peaks olema õige paisumisvahe kirjas.
[Muudetud: 13-5-2009 ÜlevaatustSpetsialist]