06 mootor klõbiseb, ei käivitu.
06 mootor klõbiseb, ei käivitu.
06 mootor klõbiseb, ei käivitu.
Tere,
ostsin siis 1300cc mootoriga 06-e ja sellel siis mootor ei töötanud. Kodus vedasin seda teise masina järel ja mootorist kostus juba väiksel kiirusel tugev klõbin. Omanik rääkis, et sõitis põleva õlitulega tükk aega, enne kui see klõbin mootorisse lõi ja mootor välja suri. Õli on karteris üle max piirigi, kui ma võtsin selle nukkvõlli pealse kopsiku maha ja sealt alt avanes vaatepilt, kus terve see alune k.a nuka laagrikere olid nagu nõgise õliga koos. ja see oli nii kuiv, et võisin terve kihi õli/jääke sealt käega pühkides eemaldada. Ei oska seda antud veaga seostada, kuid kontrollisin, ja klapid olid omal kohal. Vändast ringi ajades ei kostu klõbinat.
On ehk mõni mõte, mida võiks kontrollida, sest ma suht roheline autode alal ja tore oleks, kui ei peaks mootorit maha võtma, sest pole seda 3 jalgset kett tõstukit vms..
Olen tänulik aitajatele.
ostsin siis 1300cc mootoriga 06-e ja sellel siis mootor ei töötanud. Kodus vedasin seda teise masina järel ja mootorist kostus juba väiksel kiirusel tugev klõbin. Omanik rääkis, et sõitis põleva õlitulega tükk aega, enne kui see klõbin mootorisse lõi ja mootor välja suri. Õli on karteris üle max piirigi, kui ma võtsin selle nukkvõlli pealse kopsiku maha ja sealt alt avanes vaatepilt, kus terve see alune k.a nuka laagrikere olid nagu nõgise õliga koos. ja see oli nii kuiv, et võisin terve kihi õli/jääke sealt käega pühkides eemaldada. Ei oska seda antud veaga seostada, kuid kontrollisin, ja klapid olid omal kohal. Vändast ringi ajades ei kostu klõbinat.
On ehk mõni mõte, mida võiks kontrollida, sest ma suht roheline autode alal ja tore oleks, kui ei peaks mootorit maha võtma, sest pole seda 3 jalgset kett tõstukit vms..
Olen tänulik aitajatele.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No lugesin seda su auto teemast.
Mind ajab muigama, sind paneb nutma, sest sured selle saapaviksi otsa, kui mootorit maha ei võta ja iga detaili korralikult puhtaks ei pese. Elagu zhiguli õli! Jess!
Sina ei oska seda antud veaga (õlirõhk lännu, kolin mootoris) seostada, aga seesama viks ongi vea põhjustaja. Miski väntvõlli kanal rõõmsalt sama kitti täis ja saaleke jäi kuivale. Teist korda: Elagu zhiguli õli! Jess!
Ja kui ükskord selle mootori uuesti käima saad, siis tee nii, et kolmandat kiidulaulu sellele õlile ei peaks tulema.
[Muudetud: 18-1-2009 logman]
Mind ajab muigama, sind paneb nutma, sest sured selle saapaviksi otsa, kui mootorit maha ei võta ja iga detaili korralikult puhtaks ei pese. Elagu zhiguli õli! Jess!
Sina ei oska seda antud veaga (õlirõhk lännu, kolin mootoris) seostada, aga seesama viks ongi vea põhjustaja. Miski väntvõlli kanal rõõmsalt sama kitti täis ja saaleke jäi kuivale. Teist korda: Elagu zhiguli õli! Jess!
Ja kui ükskord selle mootori uuesti käima saad, siis tee nii, et kolmandat kiidulaulu sellele õlile ei peaks tulema.
[Muudetud: 18-1-2009 logman]
aka. Mootor jooksis kokku, sebi uus...Algselt postitas: logman
No lugesin seda su auto teemast.
Mind ajab muigama, sind paneb nutma, sest sured selle saapaviksi otsa, kui mootorit maha ei võta ja iga detaili korralikult puhtaks ei pese. Elagu zhiguli õli! Jess!
Sina ei oska seda antud veaga (õlirõhk lännu, kolin mootoris) seostada, aga seesama viks ongi vea põhjustaja. Miski väntvõlli kanal rõõmsalt sama kitti täis ja saaleke jäi kuivale. Teist korda: Elagu zhiguli õli! Jess!
Ja kui ükskord selle mootori uuesti käima saad, siis tee nii, et kolmandat kiidulaulu sellele õlile ei peaks tulema.
[Muudetud: 18-1-2009 logman]
Arvatvasti lõpetas õli pump töölepingu, või õli koosnes enamasti ainest, mida see originaalis sisaldama ei peaks...
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Aga kuna ta on sel teemal roheline, siis oleks ikkagi mõtekas osta mõni selline kasutatud mootor mida sa oled ise näinud, et töötab laitmatult.Algselt postitas: olaaf
odavam tee oleks uued saaled uus vänt ja õlipump,
ostes kasutatud mootori võid varsti jälle sama lõhkise küna ees olla.
![]()
Uus vänt, saaled ja õlipump pole just kõige odavam lahendus.
Jah, kuna alles ostsin selle siis arvestasin, et igast nööki tuleb näha. Olen valmis ka seda parandama, kui see tuleb odavam uue mootori ostust. Eks eesmärk oligi õppida automootorit tundma... Kuid mul on tunne, et kui ma oma küsimustega pihta hakkan siis peaks eraldi teema tegema "küsimused algajatelt":D. Aga ok, kuna mootori mahavõtt juba iseenesest tundus keeruline tegevus ja kui ma uue mootori kasuks otsustan siis peab nagunii seda tegema. Nii, et olen palju teemasid läbi lugenud, aga kas nii roheline mina või ei saa aru, kas mootori maha võtmiseks ei pea käimari kallale minema. Mootorit saab ilma käigukasti eemaldamiseta ka ära?. Tahet on, kõike on, aga kuidas seda mootorit üksi sealt välja saab:D Nagu ma aru saan siis sixi omanik peab olema tugev, et autot käima lükata, mootorit üksi vahetada jne jne. Pmst ikka kripeldab see küsimus, et ok, mootor õhtal, kuid saaled teevad juba nii väiksel 8kõnnikiirusel) kiirusel häält? vändast ringi ajades ei kostu midagi imelikku.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui õlirõhku pole pead igal juhul mootorisse süvenema.
kast on soovitav enne maha võtta, omal lihtsam eriti kui esimest korda teed..
ega seal midagi ülikeerulist pole - ainult jõudu ja tahtmist peab olema - lisaks padrunvõtme komplekt ja lehtvõtmete komplekt ka oleks hea.
kast on soovitav enne maha võtta, omal lihtsam eriti kui esimest korda teed..
ega seal midagi ülikeerulist pole - ainult jõudu ja tahtmist peab olema - lisaks padrunvõtme komplekt ja lehtvõtmete komplekt ka oleks hea.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mootori võtab maha 2 tunniga kindlasti kui olemas kanal ja jõudu piisavalt.
seda prügi ei pea sa ju ära keerama kõike.
otsi foorumist mootori eemaldamine mootori vahetus
sellest oli eraldi teema just hiljuti kuidas mootorit kätte saada...
seda prügi ei pea sa ju ära keerama kõike.
otsi foorumist mootori eemaldamine mootori vahetus
sellest oli eraldi teema just hiljuti kuidas mootorit kätte saada...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
hhelitehnik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Ladamees olen
-
hhelitehnik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Ladamees olen
Aga ei pea ju mingit kolmjalgset ketttõstukit olema.
Piisab ka kui on graazis ,vms. kohas konks, või midgi muud sarnast.Siis saab kas taliga, telfriga või vintsiga maha võtta mootori.
Kunagi sai mootorit nii maha võetud ,et auto sai jube kõrgele tõstetud(esiots) ja mootor ülesse kinni seotud ja siis auto alla lastud.
Kasti alt saamiseks piisab täiesti vabalt auto ülesse tõstmisest ainult(ja lisa toetamisest seejärel). Hea on kui saab tuhaploki vms esratta alla ja teiste rataste ees kivid(et ära ei veereks)
[Muudetud: 26-1-2009 hautz]
Piisab ka kui on graazis ,vms. kohas konks, või midgi muud sarnast.Siis saab kas taliga, telfriga või vintsiga maha võtta mootori.
Kunagi sai mootorit nii maha võetud ,et auto sai jube kõrgele tõstetud(esiots) ja mootor ülesse kinni seotud ja siis auto alla lastud.

Kasti alt saamiseks piisab täiesti vabalt auto ülesse tõstmisest ainult(ja lisa toetamisest seejärel). Hea on kui saab tuhaploki vms esratta alla ja teiste rataste ees kivid(et ära ei veereks)
[Muudetud: 26-1-2009 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
aga seal mootori mahavõtu teemas on kirjutatud, et käimarit ei pea maha võtma? Ma usun, et see poleks kanalis tõesti probleem, kuid ma ei ole auot alla piilunud, arvan, et see on nii krdima raske, et kui ma kanalis selle lahti saan, siis jään käimari alla ja sedasi oleks küll totakas surma saada või mis? Mul pole ettekujutust palju see kompunn kaalub.