06 mootor klõbiseb, ei käivitu.

06 mootor klõbiseb, ei käivitu.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

06 mootor klõbiseb, ei käivitu.

Postitus Postitas makuke »

Tere,
ostsin siis 1300cc mootoriga 06-e ja sellel siis mootor ei töötanud. Kodus vedasin seda teise masina järel ja mootorist kostus juba väiksel kiirusel tugev klõbin. Omanik rääkis, et sõitis põleva õlitulega tükk aega, enne kui see klõbin mootorisse lõi ja mootor välja suri. Õli on karteris üle max piirigi, kui ma võtsin selle nukkvõlli pealse kopsiku maha ja sealt alt avanes vaatepilt, kus terve see alune k.a nuka laagrikere olid nagu nõgise õliga koos. ja see oli nii kuiv, et võisin terve kihi õli/jääke sealt käega pühkides eemaldada. Ei oska seda antud veaga seostada, kuid kontrollisin, ja klapid olid omal kohal. Vändast ringi ajades ei kostu klõbinat.
On ehk mõni mõte, mida võiks kontrollida, sest ma suht roheline autode alal ja tore oleks, kui ei peaks mootorit maha võtma, sest pole seda 3 jalgset kett tõstukit vms..
Olen tänulik aitajatele.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No lugesin seda su auto teemast.
Mind ajab muigama, sind paneb nutma, sest sured selle saapaviksi otsa, kui mootorit maha ei võta ja iga detaili korralikult puhtaks ei pese. Elagu zhiguli õli! Jess!
Sina ei oska seda antud veaga (õlirõhk lännu, kolin mootoris) seostada, aga seesama viks ongi vea põhjustaja. Miski väntvõlli kanal rõõmsalt sama kitti täis ja saaleke jäi kuivale. Teist korda: Elagu zhiguli õli! Jess!
Ja kui ükskord selle mootori uuesti käima saad, siis tee nii, et kolmandat kiidulaulu sellele õlile ei peaks tulema.

[Muudetud: 18-1-2009 logman]
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: logman
No lugesin seda su auto teemast.
Mind ajab muigama, sind paneb nutma, sest sured selle saapaviksi otsa, kui mootorit maha ei võta ja iga detaili korralikult puhtaks ei pese. Elagu zhiguli õli! Jess!
Sina ei oska seda antud veaga (õlirõhk lännu, kolin mootoris) seostada, aga seesama viks ongi vea põhjustaja. Miski väntvõlli kanal rõõmsalt sama kitti täis ja saaleke jäi kuivale. Teist korda: Elagu zhiguli õli! Jess!
Ja kui ükskord selle mootori uuesti käima saad, siis tee nii, et kolmandat kiidulaulu sellele õlile ei peaks tulema.

[Muudetud: 18-1-2009 logman]
aka. Mootor jooksis kokku, sebi uus...

Arvatvasti lõpetas õli pump töölepingu, või õli koosnes enamasti ainest, mida see originaalis sisaldama ei peaks...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

odavam tee oleks uued saaled uus vänt ja õlipump,
ostes kasutatud mootori võid varsti jälle sama lõhkise küna ees olla.
:rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: olaaf
odavam tee oleks uued saaled uus vänt ja õlipump,
ostes kasutatud mootori võid varsti jälle sama lõhkise küna ees olla.
:rolleyes
Aga kuna ta on sel teemal roheline, siis oleks ikkagi mõtekas osta mõni selline kasutatud mootor mida sa oled ise näinud, et töötab laitmatult.
Uus vänt, saaled ja õlipump pole just kõige odavam lahendus.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Ja mootori maha tõstmiseks pole vaja seda "3jalga" saad ka käsitsi tõstetud nii nagu mina.
carl-steven berg
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

mootori remont on juba algajale liiga suur matemaatika, lihtsam on panna teine mootor peale, jääb vanast mootorist tagavara osigi.
ma isegi suht algaja, aga paar liitrit õlut ja üks unetu öö ja ongi vahetatud:P
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Jah, kuna alles ostsin selle siis arvestasin, et igast nööki tuleb näha. Olen valmis ka seda parandama, kui see tuleb odavam uue mootori ostust. Eks eesmärk oligi õppida automootorit tundma... Kuid mul on tunne, et kui ma oma küsimustega pihta hakkan siis peaks eraldi teema tegema "küsimused algajatelt":D. Aga ok, kuna mootori mahavõtt juba iseenesest tundus keeruline tegevus ja kui ma uue mootori kasuks otsustan siis peab nagunii seda tegema. Nii, et olen palju teemasid läbi lugenud, aga kas nii roheline mina või ei saa aru, kas mootori maha võtmiseks ei pea käimari kallale minema. Mootorit saab ilma käigukasti eemaldamiseta ka ära?. Tahet on, kõike on, aga kuidas seda mootorit üksi sealt välja saab:D Nagu ma aru saan siis sixi omanik peab olema tugev, et autot käima lükata, mootorit üksi vahetada jne jne. Pmst ikka kripeldab see küsimus, et ok, mootor õhtal, kuid saaled teevad juba nii väiksel 8kõnnikiirusel) kiirusel häält? vändast ringi ajades ei kostu midagi imelikku.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui õlirõhku pole pead igal juhul mootorisse süvenema.

kast on soovitav enne maha võtta, omal lihtsam eriti kui esimest korda teed..
ega seal midagi ülikeerulist pole - ainult jõudu ja tahtmist peab olema - lisaks padrunvõtme komplekt ja lehtvõtmete komplekt ka oleks hea.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Tööriistad (de)monteerimiseks olemas, ainult spetsiifilisi tööriistu pole. Aga see mootori mahavõtt tundub mitme päeva töö, seal igasugust "prygi" küljes.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mootori võtab maha 2 tunniga kindlasti kui olemas kanal ja jõudu piisavalt.
seda prügi ei pea sa ju ära keerama kõike.
otsi foorumist mootori eemaldamine mootori vahetus
sellest oli eraldi teema just hiljuti kuidas mootorit kätte saada...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
luazik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 02 Jaan 2009 23:40
Asukoht: Lõunaosariigid
Autod: lada 06, passat, yksteistkopikat. 2x ZAZ, Honda Shadow

Postitus Postitas luazik »

mootori vahetuse juures kõige suurem töö on käigu kangi äravõtmine kasti kyljest. Ylejäänu on lihtne poldikeeramine. kahekesi max 40 minutit.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ei pea seda kangi ka ära võtma.Ainult kangi ümber oleva plastiku mis kere küljes on nelja kruviga.
56506878
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Aga milleks kanalit vaja mootori maha võtmiseks? Ega mootor ju "alt" välja ei tule vaid ikka ülevalt?
h
helitehnik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
Asukoht: Rakvere
Autod: Ladamees olen

Postitus Postitas helitehnik »

Et sa käigukasti kätte saaksid, seda sa salongi kaudu välja ei meelita
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: makuke
Aga milleks kanalit vaja mootori maha võtmiseks? Ega mootor ju "alt" välja ei tule vaid ikka ülevalt?
Kanalit pole ka vaja...;)
Tõsta või lükka auto külje peale, toesta ära ja siis kardaan ja käigukast alt, edasi saab juba tavaasendis tegutseda.
h
helitehnik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
Asukoht: Rakvere
Autod: Ladamees olen

Postitus Postitas helitehnik »

Võimalusi on sadu erinevaid, kuid kas sa ei leia et praegu lume sees ja külma käes on vähe n---s seda autot külili lükata ning hiljem seal kallal siis ise sügeleda, garaaz ja kanal oleks vähe mugavam, talv on ju siiski väljas
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Aga ei pea ju mingit kolmjalgset ketttõstukit olema.
Piisab ka kui on graazis ,vms. kohas konks, või midgi muud sarnast.Siis saab kas taliga, telfriga või vintsiga maha võtta mootori.

Kunagi sai mootorit nii maha võetud ,et auto sai jube kõrgele tõstetud(esiots) ja mootor ülesse kinni seotud ja siis auto alla lastud.:P


Kasti alt saamiseks piisab täiesti vabalt auto ülesse tõstmisest ainult(ja lisa toetamisest seejärel). Hea on kui saab tuhaploki vms esratta alla ja teiste rataste ees kivid(et ära ei veereks)

[Muudetud: 26-1-2009 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

aga seal mootori mahavõtu teemas on kirjutatud, et käimarit ei pea maha võtma? Ma usun, et see poleks kanalis tõesti probleem, kuid ma ei ole auot alla piilunud, arvan, et see on nii krdima raske, et kui ma kanalis selle lahti saan, siis jään käimari alla ja sedasi oleks küll totakas surma saada või mis? Mul pole ettekujutust palju see kompunn kaalub.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

käigu kast ca 20kg mootor ca 200kg
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Vasta