2103, Crimson, 1974
2103, Crimson, 1974
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
see et auto heasti liigub peale pikemat välisreisi on tingitud heast küttest.
tubli, et nii kaugele ladaga läksid.
hoia silm peal ka ladaklubi välismatkadel välisklubidega tutvumistel
mai - tsehhi, august - leedu, september - poola
tubli, et nii kaugele ladaga läksid.
hoia silm peal ka ladaklubi välismatkadel välisklubidega tutvumistel
mai - tsehhi, august - leedu, september - poola
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Lamellketast soovitan kasutada,Ehituse ABC maksis minu mäletamist mööda 60 eeku,ning eemaldab päris hästi roostet,kuid ka traatketas ajab asja ära,kuid traatkettal on üks halb asi,ta lihvib rooste läikima,kohast kus rooste on väikesed augud siise närinud:PAlgselt postitas: Crimson
autol on tegelikult päris palju roostet tekkinud kuigi talvel ei sõitnud. Päris korralikuks kere kapremondiks pole praegu vahendeid ega aega kuid mõtlesin vähemalt esmaabi anda talle. Et laseks rooste mingi kettaga maha, töötleks happega, krundiks ja laseks mingi spray-värvi peale. Küssa aga millist ketast kasutada? Rellaka otsa mingi traatketas aga milline ta välja näeb, mis sobiks värvi eemaldamiseks?
Crimson
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
lamellkettaga on kogemused olemas, mulle tundus et ta lihvib liiga jõhkralt ehk kohe hakkas sädemeid pilduma. Tera polnud eriti suur kah kuid mis jämedust sa soovitaksid?Algselt postitas: Alfist
Lamellketast soovitan kasutada,Ehituse ABC maksis minu mäletamist mööda 60 eeku,ning eemaldab päris hästi roostet,kuid ka traatketas ajab asja ära,kuid traatkettal on üks halb asi,ta lihvib rooste läikima,kohast kus rooste on väikesed augud siise närinud:P
Aga mida saaks ajutiselt ette võtta juba tekkinud rooste aukudega? Hiljem lähevad osad plekid vahetusse aga praegu ajutiselt tahaks midagi ette võtta.
Elagu Žiguli!
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Soovitaks,siis kas keskmist,või kõige väiksemat jämedust.Algselt postitas: Crimson
lamellkettaga on kogemused olemas, mulle tundus et ta lihvib liiga jõhkralt ehk kohe hakkas sädemeid pilduma. Tera polnud eriti suur kah kuid mis jämedust sa soovitaksid?
Aga mida saaks ajutiselt ette võtta juba tekkinud rooste aukudega? Hiljem lähevad osad plekid vahetusse aga praegu ajutiselt tahaks midagi ette võtta.
Kui roosteaugud sees,siis soovitan ajutiselt nad kuidagi pahteldada,või kasutada epot+klaasriiet parandamisel,ning siis pahtliga koht üle,ning värv peale,muud nagu ei oskaks öelda;)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Mina olen ka väga edukalt kasutanud ühte nö. roostetapjat, nimi on Super Rost Killer, Saksa toodang. Igatahes töötab väga tõhusalt- muudab roosteallika üks nädala ajaga mustaks kihiks, mida saad näiteks kruvikaga väga lihtsalt maha lükata ja hall metall all. Sealt, kus mina olen teinud sellega, pole igatahes rooste välja löönud(talv läbi seisis õues). Niiet jah, selle väikse potsiku hind on 132krooni aga asi on seda väärt;). Kui huvitab, siis võin homme pilte ka teha ja näidata, milleks ta rooste muundab;)
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Epo, klaasriidega ja pahtliga tehtud esitiiva ääred:Algselt postitas: AlfistSoovitaks,siis kas keskmist,või kõige väiksemat jämedust.Algselt postitas: Crimson
lamellkettaga on kogemused olemas, mulle tundus et ta lihvib liiga jõhkralt ehk kohe hakkas sädemeid pilduma. Tera polnud eriti suur kah kuid mis jämedust sa soovitaksid?
Aga mida saaks ajutiselt ette võtta juba tekkinud rooste aukudega? Hiljem lähevad osad plekid vahetusse aga praegu ajutiselt tahaks midagi ette võtta.
Kui roosteaugud sees,siis soovitan ajutiselt nad kuidagi pahteldada,või kasutada epot+klaasriiet parandamisel,ning siis pahtliga koht üle,ning värv peale,muud nagu ei oskaks öelda;)
Nagu piltideltki näha, et väga hästi annab nö voolida:D. Tõin pildid lihtsalt näiteks;)
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Või siis teine hea roostemuundur on Hi-Geari oma,müügil Prismades,ise olen seda kasutanud pidevalt,ning tõepoolest väga hea asi,muudab plekki 5 minuti jooksul siniseks,ning 24 tunni pärast võid juba kruntida ning pahteldada jne,ning pudeli hind oli 119 eeku aerosooli näol:P
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Minu luureinfo kohaselt (pidevalt sealkandist sõitmas) seisab auto Pikal tänaval sõidutee ääres. Omanik ehk garaaziotsinguil?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tere jälle üle pika aja!
Sai nüüd nädala ajaga kallis 03 liikuma pandud. Suve lõpust kuni tänaseni seisis garaazis.
Spetsialistil lasin remondi teha:
1) klappide regull
2) eesmiste piduriklotside vahetus
3) küljeklaasi tõstuki mehhanismi remont
4) reduktor oli kuiv, uus tihend ja õli
5) karburaatori regull
6) ühe välimise rooliotsa vahetus
7) vahetatud paar läbipõlenud pirni
8) starteri hooldus
Ja täna läksin ülevaatusele, Rägavere teel, Rakveres! Esialgu üks tagumine pidur ei võtnud, mees lasi natuke pidurit koormata ja teise katsega hakkas rattas pidurdama. Muud nurisemist tüv mehel polnud. Ehmatas vaid tüv maksumus, 500 kr.
Kommenteeris siiski ka mu auto välimust, et natuke roostet
Oi ja kui mõnus on jälle sangas olla, :D:D
Sai nüüd nädala ajaga kallis 03 liikuma pandud. Suve lõpust kuni tänaseni seisis garaazis.
Spetsialistil lasin remondi teha:
1) klappide regull
2) eesmiste piduriklotside vahetus
3) küljeklaasi tõstuki mehhanismi remont
4) reduktor oli kuiv, uus tihend ja õli
5) karburaatori regull
6) ühe välimise rooliotsa vahetus
7) vahetatud paar läbipõlenud pirni
8) starteri hooldus
Ja täna läksin ülevaatusele, Rägavere teel, Rakveres! Esialgu üks tagumine pidur ei võtnud, mees lasi natuke pidurit koormata ja teise katsega hakkas rattas pidurdama. Muud nurisemist tüv mehel polnud. Ehmatas vaid tüv maksumus, 500 kr.
Kommenteeris siiski ka mu auto välimust, et natuke roostet
Oi ja kui mõnus on jälle sangas olla, :D:D
Elagu Žiguli!
Seal ta seisis jah suve lõpupoole. Tagantjärele mõeldes ikka eri loll koht kuhu oma vankrit seisma jätta. Karistuseks läksid ilukilbid jalutamaAlgselt postitas: GTA
Minu luureinfo kohaselt (pidevalt sealkandist sõitmas) seisab auto Pikal tänaval sõidutee ääres. Omanik ehk garaaziotsinguil?
Elagu Žiguli!
Krt mis moodi sul co nii madal on. Ma siin kukkusin üv-l läbi co, klapisääretihendite ja sport rooliga, kiita sain ainult ilusa kere ja hea veermiku eest.Algselt postitas: Crimson
natuke veel ülevaatusel mõõdetud heitgaasidest:
tühikäik 680 p/min
% vol CO 0,378
% vol CO2 14,05
% vol O2 1,34
ppm vol HC 330
Lambda 1,034
% vol COvrai 0,393
CO ja HC sisalduse eest sai kiita
[Muudetud: 5-6-2009 Crimson]
[Muudetud: 30-6-2009 MuKi14]
Algselt postitas: MuKi14
Krt mis moodi sul co nii madal on. Ma siin kukkusin üv-l läbi co, klapisääretihendite ja sport rooliga, kiita sain ainult ilusa kere ja hea veermiku eest.
[Muudetud: 30-6-2009 MuKi14]
Ei oska väga kommenteerida, et kuidas CO nõnda madal on saadud. Tühikäik on väga madalale keeratud, minu arust. Samas timmis karpat üks spets mees, kes Zigulidega väga pikka aega on tegelenud.
Eelmine aasta rääkis remondimees, et TÜV ajaks võib keerata segukruvi poole keeru võrra, nii et pöörded madalamad. Sel juhul pidavat ka CO madalam olema. Pärast tuleks siis tagasi keerata.
Elagu Žiguli!
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Ma vaatasin ka, et tühikäik kole madal:P. Endal lasin ülevaatuse ajaks miinimum 800 peale;). Mul ütles kohe kohalik ülevaatuse mees, et nii madala tühikäiguga ma jään hätta natuke- mainis ka, et näiteks suvel linnas sõites:rolleyes. Algul ma ei uskunud teda aga nüüd praktika ongi näidanud, et too madala tühikäiguga on linnas natuke jama- näiteks foori alt minema minnes nagu natuke mõtleb ja siis alles läheb, nüüd aga pöörded kuskil 1100 peal ja hoopis teine tera;).Algselt postitas: CrimsonAlgselt postitas: MuKi14
Krt mis moodi sul co nii madal on. Ma siin kukkusin üv-l läbi co, klapisääretihendite ja sport rooliga, kiita sain ainult ilusa kere ja hea veermiku eest.
[Muudetud: 30-6-2009 MuKi14]
Ei oska väga kommenteerida, et kuidas CO nõnda madal on saadud. Tühikäik on väga madalale keeratud, minu arust. Samas timmis karpat üks spets mees, kes Zigulidega väga pikka aega on tegelenud.
Eelmine aasta rääkis remondimees, et TÜV ajaks võib keerata segukruvi poole keeru võrra, nii et pöörded madalamad. Sel juhul pidavat ka CO madalam olema. Pärast tuleks siis tagasi keerata.