Alates auto saamisest on tänaseks väljavahetamisele läinud esimesed lähituled,tulede ümberlülitaja roolisambal,kõik 4 rehvi sai täiesti uutega asendatud,sisse pandud raadio ja mingid kõlarid,mootoris,käigukastis ja siduriajamis õlid,üks pidurivoolik ja siduri töösilindri mansett vahetatud.
Elektrisüsteemiga sai alul jamatud,tahho valetas tublisti vähem (tühikäigul näiteks oli osuti alles nullis),stopptuled ja signaal ei töödanud. Stoppi ja signaali mittetöötamise põhjus oli puuduv kaitse ning tahhomeetri "kala" kätte ei saanutki. Otse kapoti alla ühendatud tahho näitas nii nagu peab aga armatuuris mitte. Sai siis talle eraldi juhe otse süütepoolilt ning "mass" veetud.
Küttesüsteem oli ka algul kuidagi lahja. Selgus,et radikas oli pealtpoolt kuivanud puulehti täis. Lada oli seisnud enne minu kättejõudmist kolmveerand aastat kusagil puu all.
Praegu muret teevad asjad: Rooliratta vabakäik on liialt suur,kütteventikas hakkab vist läbi saama,külmalt vuriseb ühtlaselt aga kui soojaks läheb siis hakkab üks jube krõbin pihta,ilmselt puksid kulunud. Veel ei tööta klaasipuhastajalüliti esimene kiirus. Kas see esimene positsioon on aegreleega töötamiseks?
Käigukastiga on ka vähe imelik. Külmalt töötab laitmatult,käigud lülituvad ilusti aga kui juba 20-30km sõidetud,kohapeal töötava mootoriga enam lülituda ei taha,eriti esimene ja teine käik. Sammuti on soojalt käigukangi liikumine mingil määral nagu takistatud. Täna vahetasin kastil õli aga probleem nagu ei lahenenud ikkagi. Võibolla vajab ka siduriajam veel õhutamist.
Üldiselt on elektrisüsteemis mingi imelik karp kapotialla siginenud,juures veel lüliti,kust hulga juhtmeid sisse-välja lähevad,sealjuures ka süütesüsteemi omad. Kahtlustan,et see võib olla mingi signa värk aga see ei tööta. Võimalik,et ka selles süsteemis on ka tahhomeetri "kala". Suvel on plaanis see jama kapotialt välja visata.
Pikk jutt sai. Pilte rohkem siin http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/309853
[Muudetud: 6-2-2008 EdR]
[Muudetud: 6-2-2008 EdR]
[Muudetud: 6-2-2008 EdR]
