1600 mootoriga jama

1600 mootoriga jama

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

1600 mootoriga jama

Postitus Postitas Varblane »

Jama siis selles,et sõber jäi tee peale masinaga.Algul siis vaatasime,et sädet ei tule küünaldesse sai siis rootori ära vahetatud ja kondekas ning kontaktid aga ei midagi ja siis lõpus tuli välja,et rootor ei käi ringigi üldse:kuri sai jagaja maha keeratud ja vaadatud,et hammakatega mingi jama nüüd tahakski teada,et kuidas korda saada üks ütles,et löö puu toigas tugevalt sisse ja siis saab selle hammaka kätte aga kas saab ikka?täna ei jõudnud seda proovida ja ülevalt poolt hakkas ka mingit valget paska käela sadama siis jääb homseks see proovimine aga kas ikka tasub nii teha?või peab suurema mootoriremondi ette võtma:puzzled
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

vaata enne jagaja nuudid üle, kui need korras siis saad selle puutoikaga hammaka kätte, midagi kriitilist siin pole, saad kerge vaevaga korda....
Kui jagaja nuudid maas siis piisab jagaja (võlli) vahetusest..
Jupid Venemaalt!
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

palju huvitavam on see miks need nuudid maha kulusid..
õlipumba poolt kulub küll - kuna seal koormus suurem, kuid jagaja pool pole mingit koormust eriti:yllatunud

üks võimalus, et jaoturvõll on oma saale sisse kinni jooksnud ning ketirata fikseertifti ära murdnud - jaoturvõll ka ei pöörle..
kindlaks teha on väga lihtne - kui starterit andes bensupumbast bentsu lööb siis piisab ehk väikse hammaka vahetusest :)
Roolin nii kuis jaksan
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

Algselt postitas: doris
palju huvitavam on see miks need nuudid maha kulusid..
õlipumba poolt kulub küll - kuna seal koormus suurem, kuid jagaja pool pole mingit koormust eriti:yllatunud

üks võimalus, et jaoturvõll on oma saale sisse kinni jooksnud ning ketirata fikseertifti ära murdnud - jaoturvõll ka ei pöörle..
kindlaks teha on väga lihtne - kui starterit andes bensupumbast bentsu lööb siis piisab ehk väikse hammaka vahetusest :)
veel on võimalus et miks on jagaial nuudid maas. kuna jagaja on valesti kokku pandud. Jagaja võlli kinni hoidva seibi (jagaia kõige alumine osa võllil)valeppidi peanekul ei saa jagaja võll õli ja võib jagajasse kinni kiiluda.
Endal olnud kunagi sama probleem aga kõigebeal peaksid siis kontaktid sisse ää sulama!
Vaata kas jagaja käib käega ringi ajades ringi? kui maas on.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Huh:rolleyes ei ole jagajal nuute maas ma ju küsisin esimeses postituses,et kuidas seda alumist hammakat kätte saada aga vb ei kirjutanud piisavalt täpselt sry:puzzled aga homme proovin selle puutoika triki ära teha ja väikse hammaka ära vahetada aga minu mäletamist mööda ei käinud mõlemad hammakad ringi enam ringi aga no homme valges vaatab täna ei näinud sealt mulgust enam sisse nii palju,et täpselt aru saada mis toimub
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

mina sinuasemel oleks päris kuri mitte ei hingaks kergendatult - kui jagajal nuute maas pole siis asjad päris suurt lammutamist nõuavad ilmselt :puzzled
Roolin nii kuis jaksan
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: Varblane
Huh:rolleyes ei ole jagajal nuute maas ma ju küsisin esimeses postituses,et kuidas seda alumist hammakat kätte saada aga vb ei kirjutanud piisavalt täpselt sry:puzzled aga homme proovin selle puutoika triki ära teha ja väikse hammaka ära vahetada aga minu mäletamist mööda ei käinud mõlemad hammakad ringi enam ringi aga no homme valges vaatab täna ei näinud sealt mulgust enam sisse nii palju,et täpselt aru saada mis toimub
Kui muidu ei saa,võta bensupump maha ja aita sealt kruvikaga.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Nii masin töötab jälle:bouncing vahetasin sellle väikese hammaka ära ja oligi korras.Vanal hammakal olid hambad poole peenemaks kulunud :regan ja pole siis ime,et pooled hambad lännu.Hammaka sain kätte nagu Ardi soovitas kruvikaga üles ja sealt juba jagaja võlliga kätte.Üks küsimus veel,et miks on jagaja rootoreid kahte sugust?Üks on selle rohelise käitsmega nagu(pruuni värvi rootor)ja teine on ilma selle kaitsmeta(must rootor)?:puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

see "kaitse" on tegelikult raadiomürafilter.. originaalis kõik sellega.
osadel pulktakisti osadel sissevalatud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta