Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
tegu siis 3.dat aastat minu küsutuses oleva ringraja 2101-ga...kes vähegi on end eesti ringraja ja eelkõige Super 1600 klassiga kursisi hoidnud peaks too masin teada olema küll
autost endast: samara mootor, sierra käimakast (T9) ja tagasild on volvo 240 alt (plokkdiffer ka ofcourse) vedrustus on kõik koni coiloverid...pilte lasen ka üles nv jooksul
palju stendis samara mootor kätte andnud on jõudu?
palju see mootor pöördeid teeb ka? 9/10k?
toitesüsteemi weberite või pritsega?
millal järgmised võistlused on, kus see auto liigub
rinka kohta jube vähe (=0) reklaami kahuks...
kui spetsiaalselt ei otsi ei tea midagi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tegu järjekordse näitega lada potensiaalist motospordis, meeldis vaadata kuidas sirge peal golfe söödi. Kaspar on päris andekas sõitja ja usun et kui samara mootor veel 30 jõudu lisa annaks oleks kopikas esikoha konkurentsis. Puma racing weekendil tuli vist neljas koht (parandage mind kui eksin)tasub veel mainida et selline tulemus sõideti välja startides mõlemas sõidus tagareast. Järgmisena võib kopikat näha 01.-02.09 Riias.
MOMO on asjaga väga hästi kursis...ja tuli jah 4 koht kokkuvõttes...esimene start olin rivis 8 ja lõpetasin 5 ja teine start jäin taharitta kuna auto ei tahtnud starterist käivituda ja kõrvalise abi kasutamise eest pidin startima viimaselt 13 kohalt....lõpptulemus 1start 5 koht ja 2 start 4 koht mis kokku tegi gi 4.da koha
vastused veel siis et hekel pöörded 7500 piiratud sest on "lahja" mootor vahel...viimaseks võistluseks pärnus sept keskel tahaks õige asja vahele saada mis teeb dünos ikka 115 kw ära (praegu oli düno 97kw)...hetkel kubatuur 1530 aga meie klassis 1640 lubatud ja hekel valmiv mootor tuleb 1635 kuubikut...niiet leedukad ja lätlased rsk hoidke alt...puudu on veel quaifest tellimisel olevad käimakasti ülekanded mis koos lisahobustega peaks pärnu ringrajal aja 1:01.00 peale viima lõpptulemisena....
toitena kasutusel 2x weber 45 avaga..pea on tehtud Pipra juures ja kokku lasud Härra Grossmani juures panna...alumine ots on kerged kepsud ja mahle kolvid...laksu mootor mis hakkab 8500 pööret laulma saab H profiiliga kepsud PO-racingult ja Wiseco sepistatud kolvid, mis kunagi on kõik kokku andnud surveastme 13.5 ja parim düno oli 196 hobust tagarattalt...see oli päris karm, kuid kahjuks andis üks klapivedru alla ja jooksutas klapi läbi kolvi...
Käisin ise ka vaatamas,kui jutt on kollasest ladast siis elasin ise ka selle minekule kaasa.Olin superkrossi meestega pundis ja need olid üllatunud lada minekust.
armatuuris vasakult paremale: vee temp., pöörded, õli temp., õlirõhk ja keskel see must kandiline plönn on pöörete piiraja ja sigaretisüütaja auk on DriftBoxi toite jaoks
siis nupuplokis tähised:
TB - tagavara bensupump
B - bensupump
T - tuled
K - kojamees
DB - DriftBox
V - mootori ventilaator
nonii...biekerniekilt tervelt tagasi ja esimese korra kohta ülimalt positiivse tulemusega...kokkuvõttes 4 koht...sõit oli vihmas ja mulle tundmatul rajal...seega ülimalt rahul...rahvas tegi mu kopikale laineid kui möödusin ja poolehoid oli minul suurem kui teistel
sellekskorraks siis hooaeg seljataga...kokkuvõttes tuli ära 2 koht kindasti ja kui kõik veel plaanikohaselt ja reeglite kohaselt läheb siis võimalus ka päris eesti meistriks klassis Super1600 tulla...aga viimane etapp päenus läks suurepäraselt...mõlemas sõidus teine ja kiireim ringiaeg ka minu nimel..
järgmiseks hooajaks suured plaanid ja alla esikolmiku ei taha leppida
nii olen tükk aega vaikinud siin foorumis niiet nüüd siis aeg väike update teha...
hooaeg lõppes siiski kokkuvõttes II kohaga, mis ei ole teps mitte halb...
talvised plaanid on aga suured...see nv hakkan autole külge aretama tiivalaindeid et suurenada auto rööbet ja et saaks tagarehvideks kasutusele võtta 215/510 R13 rehvid praeguste 185/535 R13 asemel...tagu velgeseks saavad 8*13 tolli veljed ( http://www.autoracing.fi/pics/comp_cxr.jpg )...laiendid mis külge aretan on pärit Raimo Kulli 2007 aasta Golf V ringraja autolt...niiet väljanägemine saab olema tige...lisaks plaan veel auto seest, kapoti alt ja pagassist valgeks värvida ja kere ka uuesti ilusaks kollaseks...lootetavasti saab kevadeks auto sõitma ja ennem esimest võistlust ka kõvasti trenni teha et esimesel etapil heal tasemel olla...