2107, jukii, 1983
2107, jukii, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
õhutama pean ikka sadulat küljest ära võttes. sest pean hoidma õhutusnipliti ülevamal kui voolik. muidu nippel allpool.aga täna panin rõhuregulaatori vahele kaks suurt mutrit aga ei proovinud, ei viitsinud välja ajada. panin need nii et nagu varras oleks allpool vms(raskus peal) kui ei funka siis tõmban kerekülge kinni vaatan mis siis saab. aktiivsemalt hakkan piduritega tegelema järgmine nädal siis tuleb tarkpäid appi ja vaatab edasi. aga teie antud soovitused proovin meeles pidada aitäh
aa käsasri toon salongi sest põhjaalt toomine oleks liialt keeruline. muidu peab tegema mingid kinnitused jne talad ja siis kässaril on ka see süsteem seespool. siis keevita see pikemaks veel jne. praegu puurisin 6 auku ja asi vsjoo see oleks ikka väga ränk töö. ja nüüd saab istme ka panna peale kui vaja. trosside kohapeale mingi kate vms, plekist või rifel plaadist väänata kaared vms, kui üv meestele ei meeldi.
[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
aa käsasri toon salongi sest põhjaalt toomine oleks liialt keeruline. muidu peab tegema mingid kinnitused jne talad ja siis kässaril on ka see süsteem seespool. siis keevita see pikemaks veel jne. praegu puurisin 6 auku ja asi vsjoo see oleks ikka väga ränk töö. ja nüüd saab istme ka panna peale kui vaja. trosside kohapeale mingi kate vms, plekist või rifel plaadist väänata kaared vms, kui üv meestele ei meeldi.
[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
ülevaatus läbitud. kommenteeriti istmeid ja sirimi et neid ei tohi olla ja tema neid näinud ei ole. piduritega oli ka asi korras jne. suht positiivne elamus. käisin kohe ära klaasitoonia juures ja ütles et klaasid sinna viiksin. kui nüüd aega tekib siis tuleb kõik lahti kiskuda jälle ja esi sirimi vahetan ka läbipaistvaks siis ei saa keegi midagi enam öelda.
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
nonii, nüüdseks on autoga sõidetud pea 700km ja saadud 2 protokolli. esimene oli siis kui mul kedagi kõrval ei olnud, mul need piiratud juhtimisõigusega load. ja teistkorda võtsid linnas samad politseinikud maha, siis oli 2 aastase sõidustaa?iga isik kõrval. aga mida ei olnud ei olnud kirjalikku volitust vanemalt et ta võib kõrval istuda. ja väänatigi teine protokoll. aga mul ei tulnud kohe pähe et kuskil ei ole kirjutatud et peab olema kirjalik volitus, on lihtsalt et peab olema volitus, kuigi suuline volitus oli olemas. veel sai siin vahepeal karpasid vahetatud ja timmitud aga ikka ei käi õieti. avastati et sumbutajas mõra
sees, sai seegi kinni joristatud. veel sain niisama 1cm ettepoole viidud sillatala mille kohe ära vahetasin ning sai viidud klaasid toonimisse jne. ostetud makk ning kõlarid. ovaalid panin taha aknalaua peale ja ei tea kuhu esimesi panna. ustesisse eriti ei ole isu tahaks, kuid tahaks panna alla jalamati juurde suunaga ülesse poole. kui kellegil mingi hea idee vms võis pildi panna siia või rääkida. veel sai esimene läbipaistmatu sirm vahetatud läbipaistva vastu, siis ei tekki liialt palju norimist. ning kui klaasid ootasid paigaldamist siis kukkus esmene klaas pagaasniku luugipealt maha ja läks puruks. sai selle katkisega sõidetud kuni uuele klaasile pandi sirmi.eile saime rojev, kaspar ja mina ka kokku viljandis ja sai törts ladajuttu aetud mõni pilt ka siis ilustratsiooniks :
unustasin düüsid sisse keerata
sees, sai seegi kinni joristatud. veel sain niisama 1cm ettepoole viidud sillatala mille kohe ära vahetasin ning sai viidud klaasid toonimisse jne. ostetud makk ning kõlarid. ovaalid panin taha aknalaua peale ja ei tea kuhu esimesi panna. ustesisse eriti ei ole isu tahaks, kuid tahaks panna alla jalamati juurde suunaga ülesse poole. kui kellegil mingi hea idee vms võis pildi panna siia või rääkida. veel sai esimene läbipaistmatu sirm vahetatud läbipaistva vastu, siis ei tekki liialt palju norimist. ning kui klaasid ootasid paigaldamist siis kukkus esmene klaas pagaasniku luugipealt maha ja läks puruks. sai selle katkisega sõidetud kuni uuele klaasile pandi sirmi.eile saime rojev, kaspar ja mina ka kokku viljandis ja sai törts ladajuttu aetud mõni pilt ka siis ilustratsiooniks :
unustasin düüsid sisse keerata
sõidu ajal on seda muusikat vist küll suht võimatu kuulata.....minu on matid ja vildid salongis olemas ja peab ikka suht valjuks keerama, et normaalseks kuuleks
aga esikõlarite paigutus on minul niimoodi lahendatud :
Sai leitud mingi solgitoru, millesse kõlar täpselt sisse istus. Niimoodi ei jää jalgadele ka ette. Selle suunamisega läheb muidugi raskeks, aga kui sul on eraldi tweeterid nagu mul, siis pole minu arust vaja suunatagi.
Auto muide näeb välja väga viis. Aga ma laseks ehk veidi madalamale
aga esikõlarite paigutus on minul niimoodi lahendatud :
Sai leitud mingi solgitoru, millesse kõlar täpselt sisse istus. Niimoodi ei jää jalgadele ka ette. Selle suunamisega läheb muidugi raskeks, aga kui sul on eraldi tweeterid nagu mul, siis pole minu arust vaja suunatagi.
Auto muide näeb välja väga viis. Aga ma laseks ehk veidi madalamale
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
.... ja nii jõuabki välja sinnamaale, et sõidu ajal ei kosta musa nii et hea oleks ja kõrv puhkaksAlgselt postitas: rs7
sõidu ajal on seda muusikat vist küll suht võimatu kuulata.....minu on matid ja vildid salongis olemas ja peab ikka suht valjuks keerama, et normaalseks kuuleks
Selle suunamisega läheb muidugi raskeks, aga kui sul on eraldi tweeterid nagu mul, siis pole minu arust vaja suunatagi.
tegelt on asi selles, et makk on mul natu kehvavõitu ja ei suuda esimesi kõlareid ära toita piisavaltAlgselt postitas: logman.... ja nii jõuabki välja sinnamaale, et sõidu ajal ei kosta musa nii et hea oleks ja kõrv puhkaksAlgselt postitas: rs7
sõidu ajal on seda muusikat vist küll suht võimatu kuulata.....minu on matid ja vildid salongis olemas ja peab ikka suht valjuks keerama, et normaalseks kuuleks
Selle suunamisega läheb muidugi raskeks, aga kui sul on eraldi tweeterid nagu mul, siis pole minu arust vaja suunatagi.
aga suunata neid kõlareid on ikka pagana raske nii, et need sulle jala/ette taha ei jää.
[Muudetud: 4-8-2008 rs7]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Sellist rahapakki olen ka mina omanud. Alla kahekroonised ja "petteks" mõned (viie)sajased peale:DAlgselt postitas: corrado
sellist rahapatakat nagu sul armatuuril ühel pildil, tahaks endalegi:P
aga siiski ei saa taas ütlemata jätta kui hästi ja kenasti kõik on tehtud:)
ainult edu oskan siin soovida
Aga auto on 5+
m'kay
Ma mõtlen, et ovaalid lihtsalt sedasi aknalaual ju ei mängi. Omal hakkasid eelmises seitsmes alles siis bassi mängima, kui aknalaua ka mütsiriiuli vahele vilti toppisin, istme ja salongi vahelisele vaheseinale panin samuti lisavilti ja katsusin porolooniga pagassi õhuvahetust võimalikult salongist eraldada.
Võimalus ehitada kast alla vms, sedasi võiks veel asja saada.
Parandage kui eksin aga oma praktika nii näitab.
Võimalus ehitada kast alla vms, sedasi võiks veel asja saada.
Parandage kui eksin aga oma praktika nii näitab.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
nonii, pole ammu kirjutanudki. midagi erilist suurt muutunud ei ole, kuid talveks plaane on. eile ja täna tegelesin mootori vahetusega, kuna NGK kahel küünlal elektroodid "kadusid ära" ja sellega kaasnes teises silndris rõhk 3, ülejäänutes oli 10.5 umbes nii. ploki võtsin ka maha kohe ja midagi ullu ei olnudki. teise silindri seintel oli nagu kokkujooksmis jäljed, ja õline oli kolb pealt. kunagi kui seda mootorit tehtud sai siis treial ütles et nüüd on viimasepeale puuritud, enam suuremaks teha ei saa. kolb oli sees 79,4 aga minuarust saab 79,6 ka veel mahutada, ei tea. ja siis paningi rihmaga mootori tagasi. minek muutus märgatavalt paremaks, kohe nii heaks et läks otse. karbilaiendis on pragu sees, midagi muud hullu ei juhtunudki
mulgi ralli aeg sai nähtud/räägitud/pilte tehtud jne siin foorumis varem räägitud märja asfaldi värviga 05est. mees lubas et teeb kasutaja ja teema enda autokohta. autol tehase laiendid ja käidud autoga venemaal tuuning näitustel jne. eks ta ise räägib sellest lähemalt veel. aga panen siis mõne pildi ka
mulgi ralli aeg sai nähtud/räägitud/pilte tehtud jne siin foorumis varem räägitud märja asfaldi värviga 05est. mees lubas et teeb kasutaja ja teema enda autokohta. autol tehase laiendid ja käidud autoga venemaal tuuning näitustel jne. eks ta ise räägib sellest lähemalt veel. aga panen siis mõne pildi ka