kohe näha, et muki pole midagi 15 kraadise külmaga proovinud korraldada
tagantjärele mõeldes oli järske kurve esiveo jaoks isegi palju.. oleks tahtnud veidi laugemat rada.. sirgeid oli ju ainult 2.
see kuidas auto kirja pannakse ja mis klassis ta osaleb on ainult sõitjate probleem mandaadis üle vaadata.
ja tegelikult mis seal vahet on - sõitu se kiiremaks ei muutnud.
avariisid on ikka juhunud ning need ikka ja alati juhtide süü.. kui näed, et tagant kiirem tuleb pole mõtet ees töllerdada.. võistlustel on muide aeglasem auto kurvis tagant lükates rajalt välja ka suunatud kerge müksuga..
taageperas ja mujalgi oli hästi näha kuidas mõned oskasid ilusti liigelda ning osad ei saanud lõpuni aru et piikidega kiirematele meestele takistust mängida pole mõtet..
samas vastutus lasub ALATI möödasõitjal