*edit:minu solexi konf
2108 automaatse käivitamisega, automaatse toorega, külma mootoriga avaneb ainult 1 lõõr, teine alles alates mootori temperatuuril 70,esimene lõõr on 21, teine lõõr 23
esimesel lõõril 95 bena, 175 õhudüüs
teisel lõõril 100 bena , 125 õhudüüs
kiirenduspump on esimesel 40, teisel 35
tegin hiljuti Saare-Tallinn otsa ning jämedalt tuli kuluks 7.5 liitrit, auto keskmiselt koormatud, kiirus 90-100, mootor viimase remondi 1.6, viiene kast ning kiire tagasild, karpa otsas ümbersündinud "Kaa ja Enn" õhufilter

*edit:serbinile-eelkõige testi, rallimasinatel anti ikka head rikast segu, kui sa täis lauluga udjad siis pane nii suured kui saad ja tee õhuaugud ka suurex, mõõduka rallitamise puhul ilmselt piisaks lihtsalt asja paika timmimiseks
- rikkal segul on mootorit jahutav omadus
-pritsungimootorite segu pidada olema miski 14.5 peal, alla selle ralli ja yle selle sääst, selle kontrollimiseks kylasta näiteks mõnda ylevaatuse putkat või tee omale ise hapnikuanalysaator
*edit[21.okt.2003]
-karburaatoril on nö. tühikäigusolenoidklapp, mis saab nüüd oma signaali salongis asuvast lülitist. Kui tühikäiku vaja, lülitan sisse ja tühikäigu kanal avaneb ning vastupidi
maanteepeal sain nõnda kinnise klapiga kütusekuluks 6.5L