et kas tosooli omadused seismisega muutuvad või ei nimelt suvel vahetasin tosooli autos millel oli soolane maitse juures auto oil seisnud 1,5 aastat. samuti sai jahutusvedeliku vahetusega ka radikas ja paisupaak läbi pestud aga mootor jäi pesemata.nüüd sai uuesti vedeliku vaadatud ja jälle soola maitse juures ei tea millest see tuleb ei ole soola juurde panud kas kellegil on olnud sellist viga varem
tavaliselt on ta sellise magusa maitsega.ja küsimus kas ma pean nüüd kogu jahtutus süsteemi uuesti läbi pesema kui tahan muud vedelikku jahtutuses kasutada
Algselt postitas: Urmo
tavaliselt on ta sellise magusa maitsega.ja küsimus kas ma pean nüüd kogu jahtutus süsteemi uuesti läbi pesema kui tahan muud vedelikku jahtutuses kasutada
Jahutusvedelikku maitsta küll mingil juhul ei soovita ja see millise maitsega ta on ei peaks olema omaette põhjuseks vedeliku vahetamisel. Samas maitse asi muidugi, kellele magus, kellele hapu, kellele soolane.
Enamus tänapäevaseid jahutusvedelikke on omavahel segatavad, st kui jahutussüsteem ei ole eriliselt must siis pesta teda reeglina pole tarvis.
lihtsalt asi tundus kahtlane kui vaatasin et millegi pärast on radika kork roostene ja lodvikute klambrid ka olgugi et auto ei olnud talvel soitnud. selle pärast sai süsteem osaliselt läbi pestud päris kova soga tuli radikast välja.
Proovi veelkord pesta kuni seda rämpsu seal pole , aga maitsta pole küll mõttet
vabandust et segan, aga kas suvel peab sõitma sama tosooliga kui talvel või on vaja eelnevalt vahetada näiteks tavalise vee vastu või mingi teise vedelikku ?
Suvel ja talvel ikka sama vedelik.Suvel ei pea sõitma sama vedelikuga aga võib, midagi see ei muuda. Aga tavalist vett ära küll sisse pane see tekitab korrosiooni. Destileeritud vett võib küll panna.
tosool soovitav vahetada 3 aasta või 100 000 km järel ja süsteem kindlasti läbi pesta tavalise puhta veega. Tosoolil on veel ülesanne veepumpa määrida (mitte mustaks teha:) ) sellepärast ka ei ole hea vett kasutada