kysimus sierra kohta MINGI KLÖBIN

kysimus sierra kohta MINGI KLÖBIN

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
timm88
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

kysimus sierra kohta MINGI KLÖBIN

Postitus Postitas timm88 »

Pole kll lada aga auto ikkagi.Tegu on siis 2.0 doch mootoriga sierraga ja kysimus selline:Ommikul kylmalt masinat käima pannes pole kuulda mitte mingit klöbisemist aga nii kui soojeneb mingipool minutit akkab teatud pööretel kostuma mingit kahtlast klöbinat.Tyhipööretel seda pole aga annad veic kaasi ja juba ongi kuulda ja kestab mingi 2000-2500 pöördeni(täpselt ei tea kuna omal tahhoka asemel armatuuris kell) ja siis kaob ära.Eriti ei taha uskuda et saalede viga kuna olen ca 500 kilti juba söitnud ja pole muutunud midagi
Palun andke oma nöu selle kysimuse kohta!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Midagi on ikka jamasti. Ja just nimelt "midagi" ,sest siin väga raske lihtsalt jutu põhjal õiget vastust anda. Räägin juhusest:
Mu bussil hakkas kah kunagi sügisel midagi kahtlaselt tiksuma. Diiselmootoriga siis tegemist....
Sai ikka tuhandeid kilte selle klõksuga sõidetud ja läks aegamisi valjumaks. Kahtlustasin kõigepealt nukivärki ,aga klapivahed olid säilinud. Kiskusin siis mingi aja pärast põhja alt ära ,kepsusaaled nagu uued.
Ühel hetkel tuli surve jahutusse ,aga polnud aega kaanetihendi vahetust teostada ,tööl algasid kiired ajad ,kevad ukse ees. ,ostsin muudkui uut moosi radikasse ja üle 70 km/h ei sõitnud. Niimoodi liikus suht talutavalt. Suve algul siis võtsin mootori ette.
Lõpptulemus oli selline ,et praegu vedeleb seesama plokk kodus seina ääres ,põhjuseks ühe silindri ränk kulumine. Asi algas tegelikult kusevast pihustist ,millest sirtsutatud täielikult põlemata küte silindriseintelt määriva õli lihtsalt maha pesi. See mootor ei andnud isegi lonkamisega märku ,et ühe püti tiheduse või pihustiga asi pahasti. Ainult mingine tiks kuskil.....
Kolb kolksus vastu hülsiseinu!

Nõu küsid? Mina alustaks klapikambrikaanest. Edasi karter. Ja siis plokikaas. Muudmoodi sotti ei saa kas nukivärk ,keps ,kolvisõrm või "kolb risti" nagu mul juhtus.
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Nende vanade vordi mootorite probleemiks on (nagu paljudel teistelgi) kehva nuki õlitus. Nukvõlli õlitatakse läbi peente aukudega toru, augud selles torus jäävad aja jooksul lihtsalt kinni ja nukk kulub ära. Võta klapikambrikaan maha ja pilt selge.
Muidugi võib ka 100 muud põhjust olla.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kui oled Valga mees siis helista, kuulame, vaatame, äkki saan abiks olla...
5076179
Jupid Venemaalt!
t
timm88
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas timm88 »

Algselt postitas: viaccess
Kui oled Valga mees siis helista, kuulame, vaatame, äkki saan abiks olla...
5076179

OK kui lähiajal jagu ei saa siis elistan
v
visible
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101 '72

Postitus Postitas visible »

Seda klõbinat võivad teha ka pees klapitõukurid.
Vasta