K,P: Kuidas Ford Escortil poolasse ja käigukasti kätte saada?

K,P: Kuidas Ford Escortil poolasse ja käigukasti kätte saada?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

K,P: Kuidas Ford Escortil poolasse ja käigukasti kätte saada?

Postitus Postitas burner »

Kuna probleem pole ladaga, siis tegin selleks eraldi teema. Nimels siis lõppes sõbra Escordil siduri ketas ära. Niipalju sai tehtud, et esiots pakkudel ja rattad ning pidurikettad alt ära. Oi oi oi, siis me ei osanud poolasse kätte saada. Natuke lammutasime aj pusisime, kuid aru ei saanud. Niisiis küsin, et mis nipp sellega on ja kas tasuks veel midagi teada seoses siduri ketta vahetamisega Escoril?
Ette tänades ja teie abile lootes burner!
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Eurooplastel peaks poolass jõuga välja käima minuteada :bouncing
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Põhimõtteliselt peaks ju esivedustel kõigil ühtemoodi seda asja aetama.
Võib olla muidugi väikesi erinevusi ,näiteks eemaldavate detailide-varraste arvus ,aga:
Käigukastipoolsel rattal rummu kuppel maha ,suur mutter lahti ,rattapoldid lõdvaks. Esiots üles ,ratas alt ära ,rooliots lahti ,õõtshoob sharniirist lahti.
Edasi reaktiivvarras jalust ära ,võib olla ka veel torsoon segab (kui on) ja mõni auto vajab ka õõtsa eemaldamist.
Pooltelg välja. Venitad kogu amordikaga rummu eemale ,saad välimise otsa rummust kätte. Käigukastist saad telje välja lüües. Krt mõnel pillil (Samaral ntx) pead kastist ennem õli kah välja laskma.
Käimaka küljest kõik jubinad maha ,mis segavad (siduritross ,juhtmed ,hoob jne.),mootori küljest käimakas lahti keerata ,teise poole pooltelg kastist lahti lüüa ,tõmbad kasti ja hopsti - käes.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mina olen poolassi käigukastist lahti kangutanud eebliga. Eebli üks ots jääb sisemise veoliigendi ääre taha. Külg toetub vastu käigukasti ja "klõnksti" tulebki lahti. Seal tekib meeletu jõuõlg.
Õli võib ka sealtsamast (veovõlli) august välja joosta (kõigil polegi väljalaske korki). Lihtsalt vaja nõu allapanekuks valmis panna.
Eebli toetuspinda pead ise otsima. Just vasaku poole peal pidi seda sättima/otsima. Parem pool "hakkas" lihtsalt.
Käigukasti ära võttes tuleb mootor korralikult toestada. Mootor kannab kolme padja peal, millest kaks on käigukasti küljes.
Soovitan ka parema veovolli eemaldamist. Saab ka niisama aga kasti tagasi panekul oli just selle pärast kõige rohkem jama. Nimelt "muutub" parem veovõll käigukasti/mootori allapoole laskmisel pikemaks (erinevad kinnituskohad). See asjaolu hakkabki just tagasi panekul häirima.
Muidugi võivad nüansid erinevad olla - erinevatel Escortidel.
C
Vasta