Mootori komplekteerimine.

Mootori komplekteerimine.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mootori komplekteerimine.

Postitus Postitas rock6 »

Tere.Oleks selline kusimus:
Kui puurida 1.5 muldvalu mootori silindrid 82mm mootu ja panna sisse niva 82mm kolvid, mis kepsud ja vantvolli peale panna, Kas sobib 011 vantvoll?:puzzled
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

011 väntvõll jääb sellisele plokile liiga lühikeseks, kui kasutada 1500-se plokki (79 mm), millest siis 1700 tahad teha (82mm) peab olema 03-e või 06-e väntvõll. soovitatakse 03-e oma, kuna see on kergem.

edit: ärge näkku lööge, kui faktidega puusse panin:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei löö ,GTA ,aga edaspidiseks teadmiseks ,et 06 vänta pole olemas!:o
Kõik pikad väntvõllid pärinevad tegelikult kolmelt. Kunagi tegin juttu kah sellest ,et on olemas mootorite baasmudelid ,millede najal aretati välja järgmised.
Baasideks on 01 ja 03.
See asi kehtib nn. klassikalise Lada kohta.
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Ok kokkuvotteks on siis vaja 03 vantvolli.
Aga mis kepsud lahevad vahele 82mm niva kolvidele ja 03 vantvollile?
Nagu logmani jutust aru saan pean siis kogu ploki ehitama ules 03 juppidel?:puzzled
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kõik muud jupid jäävad samaks,va.kett ja keti pingutustald.Kepsudega selline lugu.Kuna 21213 kolvid on ujuvad,siis on soovitatav osta ka 21213 kepsud ja -sõrmed.Kui juba puurima viid,siis on soovitav samas ka lasta plokilt 1-2mm maha võtta,suurema surveastme saamiseks.Minu teda näiteks Mustamäe teel huvikeskus Kullo kõrval nad seda teevad.
Sellele mootorile sobiks ka 21213 väntvõll,kuid ei soovita kuna on raskem.
Mootorite baasmudeliteks on ka 011 ja 05.
Ainukesena on 06 mootor mis on hübriid 03 ja 011 mootorist,ühtegi oma (peale ploki)juppi sellel mootoril pole.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Ok nagu aru saan siis 03 vantvoll, 21213 kepsud, kepsudesormed.
Ploki pean siis ikka ehitama ules 03 juppidel.Kett ja ketipingutustald laheb peale 011 oma?
Maha votan ma plokikaanest.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ehh küll .aga olgu....:P
Plokk 03 ,vänt 03 ,kett 03 (plokk on ju pikk!) ,kolvid-sõrmed-rõngad-kepsud Nivalt ja ülejäänud kodinad ei tule mitte 03lt ,vaid on kõik tegelikult tehtud 01-le ,aga sobivad ka kõigile teistele ja nii sa arvadki ,et su kolmel on näit. kolme benapump ,aga pole.
Saa aru ,mees ,et Lada on ilgelt universaalne masin.
Kolmel on veel vaid 03 tagapiduri kilbid kuhu klotsid kinnituvad ,needsamad klotsid ,sisselaskekollektor ja võibolla veel mõned vidinad ,ei viitsi hakata siin meenutama... (pidurivõim ,pedaalid koos kronsaga ,piduriõli mahuti jne.) See aga ei tähenda ,et neid asju ei saa teistele markidele külge pookida ,lihtsalt kõik need jupid kannavad markeeringut mis algab 2103...........
r
rock6
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rock6 »

Ok selge.Aitah.
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Paistab, et minu mootoril on peale kõige muu ka ketipingutustald läbi. (kõva ketiklõbin on sees ja pingutada ei anna) Selle vahetamiseks ilmselt peab plokikaane maha võtma, aga kas ainult? st. kas ketipingutustalla vahetamiseks piisab aind plokikaane mahavõtmisest või peab veel midagi maha kakkuma. Mida veel vahetada/vaadata kui juba plokikaan maas on?

[Muudetud: 22-2-2007 w2rk]
Lada on see mis JÄÄB !
Vasta