Mootor jätab vahele?
Mootor jätab vahele?
Mootor jätab vahele?
Eelkõige: vaatasin teisi postitusi, ei sobinud minu probleemile.
Asi on nii et mootor jätab hullult vahele, hommikul käivitub ilusti ja väike tunniline paus ja auto lihtsalt ei käivitu enam, starter korras ja kõik, ei saanud isegi garaazi sõidetud... suri keset teed välja, tore inimene tuli aitas tagasi lühata... Poleks tegelt pidanudki proovima oli kohe tunda et vähemalt 1 silinder et saa tööga hakkama... oleks vaja ühe tuttava juurde viia aga sellise jamaga kaugele ei saa, ja bensu ka vähe... oskab keegi aidata, kuidas saaks ta ajutiselt korda? Asi läheb aina hullemaks, vasti peab hakkama mõtlema bussiga sõitmisest... pigem jään koju!
Minu arvates on midagi küünaldega lahti, aga ma olen veel alles rebane selles alas.
Asi on nii et mootor jätab hullult vahele, hommikul käivitub ilusti ja väike tunniline paus ja auto lihtsalt ei käivitu enam, starter korras ja kõik, ei saanud isegi garaazi sõidetud... suri keset teed välja, tore inimene tuli aitas tagasi lühata... Poleks tegelt pidanudki proovima oli kohe tunda et vähemalt 1 silinder et saa tööga hakkama... oleks vaja ühe tuttava juurde viia aga sellise jamaga kaugele ei saa, ja bensu ka vähe... oskab keegi aidata, kuidas saaks ta ajutiselt korda? Asi läheb aina hullemaks, vasti peab hakkama mõtlema bussiga sõitmisest... pigem jään koju!
Minu arvates on midagi küünaldega lahti, aga ma olen veel alles rebane selles alas.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ma arvan et alustuseks osta bensiini... tegelt võid kontrollida jagaja kaant ja rootorit... puhastada õrnalt jagajakaane klemme, võtta küünlad maha, puhastada ja vahe õigeks sättida, siis lasta niiskuse eemaldajat jagajakaane alla, ja küünlajuhtmete peale... nii peab ta töötama vähemalt nii palju, et "tuttava" juurde jõuda!
PS! palun vormista oma teema pealkiri järgmine kord korrektselt!
PS! palun vormista oma teema pealkiri järgmine kord korrektselt!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kas see jama algas hetkega või on tasapisi hakkanud juhtuma. kas peale tunnist seisakut läheb kohe käima või tahab palju võtme keeramist?Veel võix vaadata ka õhupuhasti kaane alla ( kohe pärast tunnilst seisakut).Kas on märgata mõne lõõri peal bensiini kihti? Arvan ,et viga võib olla ka liiga kõrges ujuki tasemes või mitte pidavas nõelklapis.
See on pigem tasapisi hakanud, tunnine seiskumine ongi suurim oht, võtme piinamist palju...Algselt postitas: Laurimetall
Kas see jama algas hetkega või on tasapisi hakkanud juhtuma. kas peale tunnist seisakut läheb kohe käima või tahab palju võtme keeramist?Veel võix vaadata ka õhupuhasti kaane alla ( kohe pärast tunnilst seisakut).Kas on märgata mõne lõõri peal bensiini kihti? Arvan ,et viga võib olla ka liiga kõrges ujuki tasemes või mitte pidavas nõelklapis.
Öeldi jah et probleem peaks nõelklapis olema, ükskõik mis ta ka poleks... aga vaatan küündlad üle ja kuivatan jagajat, vaatame mis välja tuleb.
Edit:
Ma käisin vaatamas ja surkimas, alguses läks ilusti käima mis siis et ebaühtlaselt, sorkisin puhastasin 2 keskmist küünalt (teisi oli liiga raske kätte saada - käed vigased), särtsu ka andsid ilusti, vahel läks isegi käima ilma selle küünlata.
Karbu ka puhastatud (kärbse tükid oli sees aga muidu puhas), nüüd aga ei allu ta enam üldse, aku peaaegu tühi, ma arvestan sellega et esimesel korral peale pikka vahet ta läheb käima, nii et ma eriti ei muretse sellepärast.
Muidu on selline küsimus et oli üks tühi paak, ma tegin digifotoga kiiresti pildi, mis sinna sisse võiks panna?:puzzled
Siin pilt sellest imelikust tühjast kastist (see valge):

Muidu mootoriblokk näeb ilus välja:

Edit:
Unustasin öelda et küündlad olid mustad, kui see muudab midagi.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Aknapesu jah, see ei käi nii või teisiti nii et pole kiiret...
Aga suur probleem ikka, bensu tal nüüd on, käisin ostmas kanistriga, ja pumpasin talle sisse ka... starter ikka väsinud häälega kuni ainult klõps käib... äkki seoses pumbaga. Tõesti sellel nädalal on ta vaja käima saada ja ma olen ette võtnud kõik mida mina oskan, äkki saate aidata. Kõik mida puhastada oli vaja on puhastatud, täpselt sama mis enne, nüüd tuli meelde et ta on vaevalt käima läinud kui tal vähe bensu on olnud, kas see aitab millekski?
Aga suur probleem ikka, bensu tal nüüd on, käisin ostmas kanistriga, ja pumpasin talle sisse ka... starter ikka väsinud häälega kuni ainult klõps käib... äkki seoses pumbaga. Tõesti sellel nädalal on ta vaja käima saada ja ma olen ette võtnud kõik mida mina oskan, äkki saate aidata. Kõik mida puhastada oli vaja on puhastatud, täpselt sama mis enne, nüüd tuli meelde et ta on vaevalt käima läinud kui tal vähe bensu on olnud, kas see aitab millekski?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui küünlad mustad siis on süüdi rikas küttesegu..
NB! tund aega mootori tööd laeb akusse 6-8Ah energijat..seda arvestades saab aku päris ruttu tühjaks kui pikalt käivitad ja vähe sõidad
kui käivitamisel pinge 9,5V -ni langeb siis on mootori käivitumine praktiliselt võimatu, kuna tekkiv kõrgepinge on liiga nõrk.. süütepoolilt vaadates kollakat värvi..
NB! tund aega mootori tööd laeb akusse 6-8Ah energijat..seda arvestades saab aku päris ruttu tühjaks kui pikalt käivitad ja vähe sõidad

kui käivitamisel pinge 9,5V -ni langeb siis on mootori käivitumine praktiliselt võimatu, kuna tekkiv kõrgepinge on liiga nõrk.. süütepoolilt vaadates kollakat värvi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
See oleks väga tore kui aega saad, mu MSN on wokaydo@hotmail.com, telefon 55951436, saadaval alates kella 16:00. Minupoolest võiks kokku saada küll.Algselt postitas: Laurimetall
Kus sa muidu asud seal Annelinnas (kui mingi sobiva aja leiab ,siis võib vaatama tulla) Alustuseks tuleks aku laadida ( praktika näitab ,et tühja akuga läheb lükates või vändaga palju kergemini ,kui starteriga uimaseid ringe tehes.)

vabandust... ma siis enam ei käivita teda kaua. Eriti selle autoga ei sõida jah... kooli ja koju enamasti, vahepeal trenni ka.Algselt postitas: olaaf
tund aega mootori tööd laeb akusse 6-8Ah energijat..seda arvestades saab aku päris ruttu tühjaks kui pikalt käivitad ja vähe sõidad
kui käivitamisel pinge 9,5V -ni langeb siis on mootori käivitumine praktiliselt võimatu, kuna tekkiv kõrgepinge on liiga nõrk.. süütepoolilt vaadates kollakat värvi..
Ok, siin siis paar pilti mootorist:
http://img167.exs.cx/gal.php?g=auto0011pd.jpg
Niipalju kui sain tegin, paar pilti on udused, vabandan. Ma karbu koodi ei leidnud
. Aga muidu üks pakkus eetrit sisse puhuda... äkki siiski enne vaadata muud asjad üle.
http://img167.exs.cx/gal.php?g=auto0011pd.jpg
Niipalju kui sain tegin, paar pilti on udused, vabandan. Ma karbu koodi ei leidnud
