Mootor talveks korda
Mootor talveks korda
Mootor talveks korda
Mul vöttis 01 linnas 10 l sajale ja tahma ajas ka välja. Töökojast pakuti pöhjuseks vana mootor- läbi juba.. Vötsin siis ise asja käsile. Esiteks: ölivahetus- Valvoline Turbo-V- ja ölifilter. Siis ostsin kogu jagaja kupatuse(uued kontaktid, jagajakaas,kondensaator, ja sisu), kyynlajuhtmed(vene omad), kyynlad(kah vene).Löpuks syyde paika. Nyyd tiksub mootor nagu kell, ei tahma ja bensiini läheb 7,5 l sajale linnas. Kogu kulu oli umbes 700 krooni.
Põhjenda palun, mille poolest on tosool parem jahutusvedelikust? Kui Sa muidugi jahutusvedeliku all vett ei mõelnud?Algselt postitas: olaaf
veel soovitaks teha sellele lisaks karburaatorile kap-remondi, ja stendis panna co paika..
samuti on soovitav enne talve jahutusvedelik tosooli vastu vahetada (eriti kui pole kindel mis vedelik seal sees on)
Cinquecento
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
just seda mõtlesingi et kui sees on vee ja ma ei tea veel mille segu ja kui omanik ise kindlalt ei tea mis tal seal sees on. jahutus süsteemis sisalduvat soovitatakse vahetada iga 3-4 aasta järel.Algselt postitas: parmhotPõhjenda palun, mille poolest on tosool parem jahutusvedelikust? Kui Sa muidugi jahutusvedeliku all vett ei mõelnud?Algselt postitas: olaaf
veel soovitaks teha sellele lisaks karburaatorile kap-remondi, ja stendis panna co paika..
samuti on soovitav enne talve jahutusvedelik tosooli vastu vahetada (eriti kui pole kindel mis vedelik seal sees on)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."