K: Kas võib asi olla rõngastes
K: Kas võib asi olla rõngastes
K: Kas võib asi olla rõngastes
mootor suitseb ja karteri tuulutusest tuleb ka kõrgematel pöötetel suitsu,paistab et on rõngad läbi.
mootoriks on 1,5,töö juures vedeleb komplekt uusi lada rõngaid aga ma kahtlustan et need on 1200 mootorile.
kas on seal tähtsust?
Teinekord pane korralik teema pealkiri ka!!!
mootoriks on 1,5,töö juures vedeleb komplekt uusi lada rõngaid aga ma kahtlustan et need on 1200 mootorile.
kas on seal tähtsust?
Teinekord pane korralik teema pealkiri ka!!!
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Jah 1,3 L on kolvimõõt alates 79mm ja edasi remontmõõdud. Erinevus 1,6L on plokis ja vändas. Ladal on 4 tüüpi ketiga mootoreid:
1,2 kolvid 76mm lühike väntvõll, madal plokk
1,3 kolvid 79mm lühike väntvõll, madal plokk
1,5 kolvid 76mm pikk väntvüll, kõrge plokk
1,6 kolvid 79mm pikk väntvõll, kõrge plokk
1,3 mootorisse saab panna pika vända koos lühikeste kepsudega(-7mm) mingilt Fiatilt(Ardi teab täpsemalt) lisaks saab 1,3 plokki puurida 82mm (samara kolvid) ja tulemuseks üle 1,7L töömahtu. Seega 1,2 + 79mm =1,3L
1,2+79mm+pikkvänt ja lühike keps= 1,6L maksimaalselt, rohkem ei saa, kui üritada 82mm siis ei jää silindriseinu alles!
1,2 kolvid 76mm lühike väntvõll, madal plokk
1,3 kolvid 79mm lühike väntvõll, madal plokk
1,5 kolvid 76mm pikk väntvüll, kõrge plokk
1,6 kolvid 79mm pikk väntvõll, kõrge plokk
1,3 mootorisse saab panna pika vända koos lühikeste kepsudega(-7mm) mingilt Fiatilt(Ardi teab täpsemalt) lisaks saab 1,3 plokki puurida 82mm (samara kolvid) ja tulemuseks üle 1,7L töömahtu. Seega 1,2 + 79mm =1,3L
1,2+79mm+pikkvänt ja lühike keps= 1,6L maksimaalselt, rohkem ei saa, kui üritada 82mm siis ei jää silindriseinu alles!