Kas on mingeid põhjusi miks näiteks ei võiks sumbuti päris põhja vastu tuua? või kui lihtne üldse on keerdus torusid sirgeks väänata?
K:Niva summuti maastikukindlamaks ?
K:Niva summuti maastikukindlamaks ?
K:Niva summuti maastikukindlamaks ?
Ootan soovitusi, mida ette võtta summutiga, mis Nival nii madalalt jookseb ja igale poole taha jääb ? Tuli just eile õhtul esimesest ühenduskohast lahti ja peale tagaratta alt läbi käimist oli keerdus ümber tagasilla
Kas on mingeid põhjusi miks näiteks ei võiks sumbuti päris põhja vastu tuua? või kui lihtne üldse on keerdus torusid sirgeks väänata?
Kas on mingeid põhjusi miks näiteks ei võiks sumbuti päris põhja vastu tuua? või kui lihtne üldse on keerdus torusid sirgeks väänata?
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Summutiga pole küll seni tõsiseid probleeme olnud, minu meelest istub üsna ilusasti põhja all. Ainukesena on mulle probleeme valmistanud tagumise püti kinnitused.Algselt postitas: JAN007
Ootan soovitusi, mida ette võtta summutiga, mis Nival nii madalalt jookseb ja igale poole taha jääb ?
Äkki oli viga kehvades või läbi roostetanud kinnitustes või üldse väga kulunud summutis?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Ei, roostega pole küll tegu, keskmine pütt jäi kuhugi taha kinni ja üks toru tuli teise seest välja ühenduskohas, siis jäi juba toru ots kinni ja tiris kõik kummist kinnitused katki ja käiski ratta alt läbi. Summuti ise originaal ja kinnitused kah ikka originaalid tundusid, kuid sellegipoolest istus summuti väga madalal.Äkki oli viga kehvades või läbi roostetanud kinnitustes või üldse väga kulunud summutis?
Ilmselt tuleb leida võimalus torusid nii väänata, et summuti ikka põhja lähedale jääks ning uued kinnituskohad leida/teha.
Moraal sellest loost on aga selline, et ükski heategu ei jää karistuseta
Mina näen et seal ripib see sumpa veel eriti hullusti peaaegu tagasilla allAlgselt postitas: oxecot
Siit leiad mõned ideed: http://www.turboniva.ca/tech/exhaust/exhaustspage.html
Mis asi see peeglitega sumps on kas tead kuidas seda tehakse ja kuidas see toimib. Peeglid nagu peaksid siis müra peegeldama või?Algselt postitas: Robin
Ilma püttideta ehk siis peeglitega sumpsiga on palju lihtsam ja parem on ka ( ning tuleb odavam ja tugevam sumps mis laseb ka tuulel läbi käi ise seal juures mitte eriti lärmates )
Ja sul on õigus, peeglid ( ehk siis suvaliste kuid kindlate kaugustega seibid ajavad hääle rütmist välja ) ja hiljem tuleb lõppu muidugi paigaldad ka tusla aga see võttab ka vähe ruumi ! Tulemuseks saadki pea et sirge toru,eest taha mis ei jää nii kergesti kuskile taha kinni . kui huvi on siis helista ja saame kokku näitan kuidas asi välja näeb !!!;) Ja sellist sumpsi kasutatakse kiirendus autodel ,kuna kui õieti teha siis peaks tulema KW juurde,
ja saad 4 silindrilise mootori pludisema nagu V8 .
Pisut OT, kuid siiski. Eile nägin Nivat millel vaatas sumpsi ots küljepealt välja. Sellise paigalduse põhjuseks polnud küll mitte ilmselt maastikukindlus, vaid et paigaldatud oli gaasiseade. Ja gaasi mahuti asus tagasilla taga. Ei kujuta küll ette selle ettevõtmise mõistlikuse taset, sest turnima sellise aparaadiga ilmselt enam ei pääse.