autol pole jõudu

autol pole jõudu

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõda kompresioon ära.
4 silindri segu alati selline kahtlane, kuna sealt lähedalt vaakumvõimendi väljavõtt mis kindlasti mõjutab :)

kui ainult üks silinder vahele jätab ning käsi sisselaskel aitab viitab se lahjale küttesegule - käega teed ju segu rikkamaks.. vaata mis värvi küünlad on ;)
kas sisselaske kolle vahelt või karpa vahelt kuskilt lisaõhku ei tõmba? kontrolli aerosooliga järgi!

lõtkud jagajas ning viletsad küünlad (küünaldes saad kindel olla ainult siis kui veendud kus neil säde on õiges kohal elektroodide vahel)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

täiesti nõus, et käega teen segu rikkamaks, aga ma ei uskunud et see ainult ühe silindri tööd võib segada, kuigi kui mõelda millal probleem tekkis siis loogiline on ja eks tuleb ikka targemaid mehi uskuda. aa jha praegu kontrollisin klapivahed ära, neljas, täpselt selline kui teisedki, homme hommikul vaatan uuesti üle, äkki liiga väsind naisekandmis võistlusest ;)
aga kompresiooni mõõtmisega on nats raskusi.
ei usu et lisaõhku saab, sest nii lahti pole seda mootorit kistud ja karburaatori poldid on ka üle kontrollitud, aga kindluse mõttes viskan pilgu peale. (aa ja see et kui keegi nüüd selle mosse veel ära ostaks siis tekiks teile vist üks klubiline juurde, ihun tegija ja dasf autole hammast http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid103376)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

:D
kompresiooni mõõtmisega pole midagi keerulist - ostad kompressomeetri!
sellega hea ka ostetav auto üle kontrollida!!! kui surved madalamad kui 11 siis peal nn prahimootor..
ilma kontrollimata autot osta ei soovita - sellega saad hästi alla tingida.

samas saad selgust ka aku olukorrast - kui ikka peale pikki käivitamisi jõuetuks jääb on viga kas auto laadimises või akus endas ;)

lisaks veel - autot ostes viska esimene käik sisse ning lase gaasi lisamata sidurit lahti - vaata mis pööretel õlituli vilgutama hakkab.
700 pöörde juures juba põlev õlituli viitab kulunud mootorile...

karterituulutusest ei tohi läbipaistmatut suitsu tulla suuremas koguses -võta voolik lahti ja kontrolli.

auto all proovi kardaani vabakäik sees keerata - kui ikka palju edasi tagasi annab keerata on differ kulunud.. mõõdukas liikumine on normaalne..

lisaks nendele asjadele võiks üle vaadata veel umbes miljon asja mida pärast jama remontida...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

ja nimekiri olemas(minu peas mida plaanin vaadata, aga nüüd tuli sinna lisa)
eks siis tuleb ikka osta kompressomeeter, kuid arvan et tegija auto on piisavalt korralik. täna vaatasin uuesti klapivahed üle, neljas oli ikka sutike suurem, said nüüd kõik ühte vahesse sätitud ja edasi läheb kontrollimiseks, et kuskil lisaõhku ei saa.

heh lolli küll, panin siis mootori tööle ja jätsin käima, et mootor saavutaks karpa seadistamiseks töösooja, ise samal ajal kontrollisin, et kuskilt lisaõhku ei saa nagu ei saanud, aga mis avastasin oli see, et neljanda silindri piibu ümber selline sädelahendus, et pane või suits põlema. huvitav kuidas see kahesilma vahele oli enne jäänud. piibul lausa mõra sees nii et homme ratta selga ja paide poole ajama, uute piipude järgi. ja jään lootma et nii lihtne viga oligi:)

[Muudetud: 3-6-2007 mikk 17]

[Muudetud: 3-6-2007 mikk 17]

[Muudetud: 3-6-2007 mikk 17]
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

no nii leidsin enda küsimusele, et kuidas veel klappe kontrollida vastuse. ennist ei olnud hoolikalt otsinud
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 9#pid33959
nii et saab ka ilma mõõtjateta hakkama:)
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: olaaf
lisaks veel - autot ostes viska esimene käik sisse ning lase gaasi lisamata sidurit lahti - vaata mis pööretel õlituli vilgutama hakkab.
700 pöörde juures juba põlev õlituli viitab kulunud mootorile...
Nii huvi pärast proovisin oma masinal seda:spin Ei hakanud üldse põlema see tuli ja masin läks kohapealt minema lihtsalt. Tühikäigu pöörded muidu on 1000 peal ja õlitule kontrolllamp kah täitsa töökorras.
Kas sellest võib järeldada, et mootor on enamvähem OK
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sellest võib järeldada, et õlirõhuga madalatel pööretel probleeme pole..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

nii mootor tundub nüüd korras olevat, jõudu nagu ka jätkub, tühikäik vist veel päris paigas ei ole, aga viga oligi katkises piibus, kuna poes hetkel mosse piipe ei olnud sai komplekt ziguli omasid ostetud ja koos juhtmetega ära vahetatud.
mosse enda omad tundusidki liiga pikad:) nii et alati tuleb ikka kõige kergemaid vigu otsida mitte hakata taga ajama raskemini remontitavaid vigu, aga igal juhul aitäh abi eest olen jälle targem:)
PS! ja nüüd ostke ära:D
Vasta