2101, undu, 1981
2101, undu, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
Olude sunnil on auto avatud müügipakkumistele. Kuna käin nüüd kodust veel kaugemal koolis ja autoga tegelemiseks jääb aega ilmselt ülivähe, kui sedagi.
Auto vead siis: känd vajab keevitamist või vahetust, laadimise probleem tuleks korda teha (võimalik et tegu on väga lihtsa veaga, mida mõni targem teeks ülikiirelt korda). pidurid vajavad ilmselt õhutamist ja leidub iluvigu.
Tegemist pole originaaliga!
Auto head: mootor käivitub ja töötab vaikselt ja mõnusalt, kere on üldjoontes korralik ja tugev, ilmselt hiljuti tehtud kereremondi tõttu, veermik ei unda, ega kolise, aku ostetud eelmine sügis, praktiliselt uued suverehvid all.
Ülejäänud info selles teemas.
Auto vead siis: känd vajab keevitamist või vahetust, laadimise probleem tuleks korda teha (võimalik et tegu on väga lihtsa veaga, mida mõni targem teeks ülikiirelt korda). pidurid vajavad ilmselt õhutamist ja leidub iluvigu.
Tegemist pole originaaliga!
Auto head: mootor käivitub ja töötab vaikselt ja mõnusalt, kere on üldjoontes korralik ja tugev, ilmselt hiljuti tehtud kereremondi tõttu, veermik ei unda, ega kolise, aku ostetud eelmine sügis, praktiliselt uued suverehvid all.
Ülejäänud info selles teemas.
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
Nojah siis, eks kriitikuid ja ´´tarku leidub alati, kelle jaoks on see kere pehme, kelle jaoks mitte. Otsustab ikkagi asjatundja või ostja silm ise. Muideks roostetargad kas te näete kas või mõnelgi pildil auke, või otseseid viiteid rohkele roostele. Ladale on roostetamine kui sisse programmeeritud ja see, et tal on tugev ja korralik kere on vaid minu arvamus, sest reaalsuses olen ma näinud palju hullemaid rappeid ringi liikumas, millede eest ikkagi hingehinda küsitakse ja millesid taevani kiidetakse.
Kuid nagu ma ütlesin ostja otsustab ise.
(Auto põhjamatt on kui uus ja pagasniku põhi ilma ühegi auguta ja ilus ja värvitud. Logarid on rattakoobastes sees ja lisaks on nii põhja alt kui ka logarite seest autot töödeldud rohke paksu õlilaadse ainega, mida on ilmselt ka karpidesse pandud.Siiski pindmise täppe ei välista kuid neid on väga vähe,arvan, et lihtsalt känd on jäänud kere remondi ajal tegematta ja kuna eelmine omanik oli võibolla väga rahuliku sõidustiiliga (vanem inimene) ei pruukinud ta sellele tähelepanu pöörata või jäi see tema halveneva tervisetõttu unarusse,kuna auto enam ei sõitnud nii palju.)
Kuid nagu ma ütlesin ostja otsustab ise.
(Auto põhjamatt on kui uus ja pagasniku põhi ilma ühegi auguta ja ilus ja värvitud. Logarid on rattakoobastes sees ja lisaks on nii põhja alt kui ka logarite seest autot töödeldud rohke paksu õlilaadse ainega, mida on ilmselt ka karpidesse pandud.Siiski pindmise täppe ei välista kuid neid on väga vähe,arvan, et lihtsalt känd on jäänud kere remondi ajal tegematta ja kuna eelmine omanik oli võibolla väga rahuliku sõidustiiliga (vanem inimene) ei pruukinud ta sellele tähelepanu pöörata või jäi see tema halveneva tervisetõttu unarusse,kuna auto enam ei sõitnud nii palju.)
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
Ma (olles suhteliselt amatöör) 100 prossa ei välista,et sealt roostet välja ei tule, aga samas ma ka lihtsalt ei usu seda, kuid siiski ei tasu unustada, et tegu LADAGAArvos kirjutas:Seda on ainult rõõm kuulda, et kere korralik on. Kuid keegi ei tahtnud maha teha vaid kogemused on olnud vahel sellised. Mingi pleki vahetusel on alt tulnud välja seda teist ja kolmandat. Ning asi on läinud oluliselt töömahukamaks kui algul kalkuleeritud.

Selles mõttes et muidugi usaldan neid kellel kogemusi,aga näiteks kas või seda mõlki ees nurgast välja lüües olin paari minutiga selle õli ja möksiga koos mis sealt rattakoopast välja tuli.
(niiet VAZ mõtle ise ka enne kui kirjutad)