1,6 mootori koostamine
1,6 mootori koostamine
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Tead kodanik Hautz, vahepeal vaatasin et sa hakkad juba korralikult asju tegema, kere oli lõpuks juba päris bueno, iseasi palju sellest nüüd alles on, aga nüüd loen seda juttu siin ja noo kuule - mida sa rahmid? Küll on kolin, küll on nukkvõll kinni ja mis iganes lohakusvead, siin foorumis vist ei tohi ropendada, aga no praegu on küll see koht kus võiks ikka paar sõna panna küll!!!
Otsi endale üks hea abimees, kes on ennem mootoreid teinud, seal Elvas peaks neid olema küllaga, kutus külla, osta mehele head õlut ja pange üks tööõhtu mootor kokku ja peale ja ongi kõik. Näed ise et paned mootori käima sõidad sisse ja imekombel töötab ka - nagu keegi oleks salasõnu mootorile peale lugenud - nii lihtne see ongi!
kui sa niimoodi rahmid 35 mintsa kone, siis sõida selle mootoriga 3,5 tundi, sa ei pea isegi õli sisse kallama - kestab küll, siis 35 mintsa hirmu ja saad järgmise tulevase utiiliga sõita äkki juba 3,6 tundi! Ja kui armatuuris õlituli põleb, ühenda kapotiall otsad kokku, on kogusaeg 6bari rõhku ja kohe tunned kuidas kuue baariga tõmme tuleb!
Sina neid lada konesid Eestimaa pealt kõike laiali ei suuda sõita, ennem saad vanaks ja targemaks!
Otsi endale üks hea abimees, kes on ennem mootoreid teinud, seal Elvas peaks neid olema küllaga, kutus külla, osta mehele head õlut ja pange üks tööõhtu mootor kokku ja peale ja ongi kõik. Näed ise et paned mootori käima sõidad sisse ja imekombel töötab ka - nagu keegi oleks salasõnu mootorile peale lugenud - nii lihtne see ongi!
kui sa niimoodi rahmid 35 mintsa kone, siis sõida selle mootoriga 3,5 tundi, sa ei pea isegi õli sisse kallama - kestab küll, siis 35 mintsa hirmu ja saad järgmise tulevase utiiliga sõita äkki juba 3,6 tundi! Ja kui armatuuris õlituli põleb, ühenda kapotiall otsad kokku, on kogusaeg 6bari rõhku ja kohe tunned kuidas kuue baariga tõmme tuleb!
Sina neid lada konesid Eestimaa pealt kõike laiali ei suuda sõita, ennem saad vanaks ja targemaks!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kuidas lohakusviga, et nukkvõll kinni? Kuidas ta kinni kiilus jääb mulle mõistatuseks.Algselt postitas: Photographer
Tead kodanik Hautz, vahepeal vaatasin et sa hakkad juba korralikult asju tegema, kere oli lõpuks juba päris bueno, iseasi palju sellest nüüd alles on, aga nüüd loen seda juttu siin ja noo kuule - mida sa rahmid? Küll on kolin, küll on nukkvõll kinni ja mis iganes lohakusvead, siin foorumis vist ei tohi ropendada, aga no praegu on küll see koht kus võiks ikka paar sõna panna küll!!!
Otsi endale üks hea abimees, kes on ennem mootoreid teinud, seal Elvas peaks neid olema küllaga, kutus külla, osta mehele head õlut ja pange üks tööõhtu mootor kokku ja peale ja ongi kõik. Näed ise et paned mootori käima sõidad sisse ja imekombel töötab ka - nagu keegi oleks salasõnu mootorile peale lugenud - nii lihtne see ongi!
kui sa niimoodi rahmid 35 mintsa kone, siis sõida selle mootoriga 3,5 tundi, sa ei pea isegi õli sisse kallama - kestab küll, siis 35 mintsa hirmu ja saad järgmise tulevase utiiliga sõita äkki juba 3,6 tundi! Ja kui armatuuris õlituli põleb, ühenda kapotiall otsad kokku, on kogusaeg 6bari rõhku ja kohe tunned kuidas kuue baariga tõmme tuleb!
Sina neid lada konesid Eestimaa pealt kõike laiali ei suuda sõita, ennem saad vanaks ja targemaks!
35 minutit mootori mahavõtmiseks pole ju vähe. Võta mootorit nädalas üle 6 korra maha ja siis lihtsalt läheb asi kiiremaks.
Praegu oli mootoril üks viga, mida pole veel siiani ülesse leidnud. Muu kõik korras.
Üks suur asi, mis aitab aega kokku hoida on see, et mul pole suitsupause, nagu paljudel ja kõik keermed ära puhastatud ja määritud. Kõige rohkem läheb aega asjade puhastamisele. Lahti võtmine ja koostamine läheb tunduvalt kiiremini.
Ja mis seal viga oleks, kui ei oskakski mootorit kokku panna?
Ega ma kõike ka ostata ei saa. Aega mul õppida veel kaua aega...
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Jutu jätkuks
Täna võtsin mootoril esimese kaane maha ja uurisin(mõõtsin) jaotorvõlli. Suuremal kaelal keskel paar sajandikkuastet ja väiksemal kolm külmnendikku astet.
Uue võlli pean kindlasti vaatama, kuid kuidas selle võlli saaled ära saab töödeldud. Siin foorumis juttu olnud, et peale paika pressimist peab üle töötlema. Väiksemale leiab ehk hõõritsa, kuid suuremale ei usu, et leiab midagi. Äkki proovida hoonida?Hoonides ei pruugi jälle sümmeertiline ava saada.
Vanade saalede paikajätmine ka jama. Mõned kriimud sees suuremal ja väiksemale ei saa juurde, et mõõtagi.
Kui see asi ka korda saadud ja ikka mootoril hääl sees, siis mul mõistus otsas. Äkki midagi muud ära rikutud sellel plokil, kui ostes juba pikilõtkusaaldedega oli hullu aretust tehtud(ühelepoole kaks pikilõtkusaalet kokku needitud ja väntvõlli ka proovitud treida vms.)
Kui viga ülesse ei leia, siis läheb kulumisrandita 1,5 muldvalu plokk käiku ja tuleb 1,5.
Uue võlli pean kindlasti vaatama, kuid kuidas selle võlli saaled ära saab töödeldud. Siin foorumis juttu olnud, et peale paika pressimist peab üle töötlema. Väiksemale leiab ehk hõõritsa, kuid suuremale ei usu, et leiab midagi. Äkki proovida hoonida?Hoonides ei pruugi jälle sümmeertiline ava saada.
Vanade saalede paikajätmine ka jama. Mõned kriimud sees suuremal ja väiksemale ei saa juurde, et mõõtagi.
Kui see asi ka korda saadud ja ikka mootoril hääl sees, siis mul mõistus otsas. Äkki midagi muud ära rikutud sellel plokil, kui ostes juba pikilõtkusaaldedega oli hullu aretust tehtud(ühelepoole kaks pikilõtkusaalet kokku needitud ja väntvõlli ka proovitud treida vms.)
Kui viga ülesse ei leia, siis läheb kulumisrandita 1,5 muldvalu plokk käiku ja tuleb 1,5.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
vVillem666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 99
- Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tänud Sulle PuZuP.
Tekkis veel üks küsimus. Nimelt mul on alumiiniumist klapivedru taldrikud ja ka tavalised. Kummad panna? Kas AL puhul on suurem võimalus, et need sealt jalga lasevad? Arvatavasti loeb see, kes nad teinud on ja kui hästi. On töötava mootori peal olnud, ja mingeid jälgi nagu ei ole, et kuskilt oleks viga teinud.
Terv. Villu
Tekkis veel üks küsimus. Nimelt mul on alumiiniumist klapivedru taldrikud ja ka tavalised. Kummad panna? Kas AL puhul on suurem võimalus, et need sealt jalga lasevad? Arvatavasti loeb see, kes nad teinud on ja kui hästi. On töötava mootori peal olnud, ja mingeid jälgi nagu ei ole, et kuskilt oleks viga teinud.
Terv. Villu
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Alumiinium rohkem võidusõiduks, pikemas perspektiivis koos kangemate vedrudega väsib ta lõpuks ära ja kuskil ikka järgi annab - tulemus: palju prahti ühes mootoris.
Samas kui ta seal on Sul olnud ja kestnud, siis vaata kriitilise pilguga üle ning kui OK siis kasuta edasi, eelis seisneb lihtsalt väiksema massi liigutamisel suure pöörde juures.
Kindlam lahendus oleks muidugi titaanist taldrikud, kuid ka nende kohta on erinevaid arvamusi töökindluse kohta.
Samas kui ta seal on Sul olnud ja kestnud, siis vaata kriitilise pilguga üle ning kui OK siis kasuta edasi, eelis seisneb lihtsalt väiksema massi liigutamisel suure pöörde juures.
Kindlam lahendus oleks muidugi titaanist taldrikud, kuid ka nende kohta on erinevaid arvamusi töökindluse kohta.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061