Lada VFTS, Marx378
Lada VFTS, Marx378
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Eks selle suunas see pingutamine käib jah. Palju muudatusi käsil ja kõike asju ei saa kohe kätte ka. Tagasild jääb veel selleks korraks vana, kuid ülejäänud asjad, mis plaanis, need ka teostan. Ette pikad armordid, 110 kettad ja suportid, kerge starter, niva radikas, 6 käiguline otsehambuv kast, kuiv 3kg aku.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Miks sa arvad, et 110 pidurid paremad on kui originaalid? Okei on küll vent kettaga, aga sadul on võrreldes originaaliga täitsa mõtetu lödi saast. Vaevalt et sa sealt parema pidurdusjõu ka välja võlud, sest asendad ju küllalt adekvaatse 2 kolvilise clap-tüüpi 1 kolvilisega. Pigem investeeri korralikku 4 kolviga sadulasse, ära selle jama peale küll aega ja raha kuluta.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Lisaks neile piduritele ei näe ma selles 6.käigulises (arvatavasti hungarlaste? toodang) käigukastis mingit mõtet. Mis bollverki 5käigulisel toodangul viga? Minuarust on sellel autol sada muud kohta kuhu raha raisata kui 6.käigulisele kastile...Algselt postitas: uzzac
Miks sa arvad, et 110 pidurid paremad on kui originaalid? Okei on küll vent kettaga, aga sadul on võrreldes originaaliga täitsa mõtetu lödi saast. Vaevalt et sa sealt parema pidurdusjõu ka välja võlud, sest asendad ju küllalt adekvaatse 2 kolvilise clap-tüüpi 1 kolvilisega. Pigem investeeri korralikku 4 kolviga sadulasse, ära selle jama peale küll aega ja raha kuluta.
-
mMarx378
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 225
- Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
- Kontakt:
Pidurite koha pealt ma ei oska midagi öelda, ei ole neid näinudki, aga kasutaja Darts soovitas. Kuna läbimõõt pidi oluliselt suurem olema ja samas ka ventileeritavad. 6 käigulise kohta oskab kiidusõnu öelda ilmselt Timmu Kõrge, tema ju kiidab seda taevani. Ja sõudu kiirus ka neil ju oluliselt nüüd parem- tema sõnul pidi see kast lausa loodud olema Ladale. Ega väga ei tea küll rohkem, kuhu seda raha võika paigutada kui mitte käigukastile- tagasild ,muu peaks olema OK.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ootame siis Dartsi kommentaari 
Meie kasutame neid igatahes. Hinda pole nagu ollagi, samas selle raha eest on asja rohkem kui küll. Vähemasti on tegu kähkusõiduks mõeldud tükiga. Klotse on ka saada nagu muda. Kettaks on mingi itaallase ketas (kood olemas kui huvi on). Saada täitsa Brembo tükki millele ise relakaga sooned sisse lasime.
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... 5anudcth52
Kasti kohapealt niipalju, et selle sobivust tasub pikalt uurida. See mis sobib ühele ei pruugi meeldida teisele. Kas Kõrge kasutab sama ülekannet tagasillas mis teie? Kas mootor on sama karakteristikaga? Kõiki pisemaid nüansse pead teadma, sest vastasel juhul võib juhtuda sedasi, et käiguvahetusel kukub pööre äkki valesse vahemikku ja tippkiirus võib üldse kasvada mõtetult kõrgeks. Tee kodutöö korralikult ära, selleks annan sulle ühe tabeli, kus saad täpselt teada kuhu vahemikku pööre mis käiguga mis kiirusel kukub. Muuda ainult väärtused ära ja tuld.
http://www.upload.ee/files/1192775/Kiir ... 9.xls.html

Meie kasutame neid igatahes. Hinda pole nagu ollagi, samas selle raha eest on asja rohkem kui küll. Vähemasti on tegu kähkusõiduks mõeldud tükiga. Klotse on ka saada nagu muda. Kettaks on mingi itaallase ketas (kood olemas kui huvi on). Saada täitsa Brembo tükki millele ise relakaga sooned sisse lasime.
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... 5anudcth52
Kasti kohapealt niipalju, et selle sobivust tasub pikalt uurida. See mis sobib ühele ei pruugi meeldida teisele. Kas Kõrge kasutab sama ülekannet tagasillas mis teie? Kas mootor on sama karakteristikaga? Kõiki pisemaid nüansse pead teadma, sest vastasel juhul võib juhtuda sedasi, et käiguvahetusel kukub pööre äkki valesse vahemikku ja tippkiirus võib üldse kasvada mõtetult kõrgeks. Tee kodutöö korralikult ära, selleks annan sulle ühe tabeli, kus saad täpselt teada kuhu vahemikku pööre mis käiguga mis kiirusel kukub. Muuda ainult väärtused ära ja tuld.
http://www.upload.ee/files/1192775/Kiir ... 9.xls.html
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
kui kriitikud siin natuke uurinud on siis lada 110 esi ketas suurem se t'hendab et ka pidurdus parem.ja selle kettaga ka fiati k''nikuid parem paigaldada.yldiselt soidab yks harra siin oma ladaga vaga kiiresti kel samad pidurid ees ja vaidetavalt oo ja paev.nii et.mis puutub kaigukasti siis milleks yldse otse kasti vaja originaal ju vaga hea.mis puutub autosse siis olen seda oma silmaga nainud ja katsunud ja ei ytleks et selle auto juures oleks sadat kohta kuhu raha panna.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ma siiski leian, et võidusõit ja clamp sadul ei käi kokku.
Kasti kohapealt niipalju, et kui on valida 5 või 6-käigulise vahel, siis tasub minu upitud tabelit uurida. Võib selguda, et 6-käiguline ei oma erilist eelist, või vastupidi toob kaasa üleliigse üles-alla rapsimise. Iseenesest saab ju sinna installida ka samasuguse Quaife Fordi T9 tüüp järjestikuse kasti nagu meie autol, ainult et Eestis omaniku ootavad kastid on mõlemad viie käigulised ja viies käik on 1:1. Millised ülekanded sellel 6-käigulisel on. Bollverk peaks olema samuti 1:1 V-käigu puhul? Kui saladus pole, siis palju see 6-käiguline ka maksab?
Kasti kohapealt niipalju, et kui on valida 5 või 6-käigulise vahel, siis tasub minu upitud tabelit uurida. Võib selguda, et 6-käiguline ei oma erilist eelist, või vastupidi toob kaasa üleliigse üles-alla rapsimise. Iseenesest saab ju sinna installida ka samasuguse Quaife Fordi T9 tüüp järjestikuse kasti nagu meie autol, ainult et Eestis omaniku ootavad kastid on mõlemad viie käigulised ja viies käik on 1:1. Millised ülekanded sellel 6-käigulisel on. Bollverk peaks olema samuti 1:1 V-käigu puhul? Kui saladus pole, siis palju see 6-käiguline ka maksab?
Vanas rahas oli 28000.-.Algselt postitas: uzzac
Kui saladus pole, siis palju see 6-käiguline ka maksab?
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=23889