Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Matu 05 küljest see kolle jah. Mootor tuleb ilmselt 011 1.3 mootori baasil aga ploki puurib 1.6 peale. Hetkel tiirlevad mõtted ka weberite suunas, peab vaikselt eerosid koguma. Velgede täpne nimetus on Ronal R2.
Kolle tuli jah meie auto alt, mis jäi üle kuna kaanes sai vähekene suuremaks puuritud et paremini puhuks. Ja kuna augud oli suuremad kui kolle ise, siis tegime uue kolde ja vana "kinkisime" Ervinile. Homme vaatab sulle ka mootori välja ja saad vaikselt nokitsema hakkata.
Ma võin Fiati 7mm lühemaid kepse selle nalja tarbeks pakkuda kui huvi tekib Tulemuseks 1,6-1,7 stroker/short-rod mootor seega. Endal jäi hakkamise taha pidama see üritus ja läksin kergema vastupanu, ehk kohe 1.6 mootori kapremondi teed.
Fiati kepsuga vaja kolvid ujuvale sõrmele ringi teha, selleks siis kas originaalkolbe töödelda või kohe 1,7 mootori kolvid soetada. Spetsrakistes löödi omal ajal ka keskelt kuumaks aetud originaalkepse 7mm lühemaks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Ervn kirjutas:Tegelikult on selline küsimus, et ega silindriseinad väga õhukeseks ei jää?
2.5mm plokiseina nagu viimane piir
minuarust mingi puurimine ja tuunimine et 1.3-st saada 1.6 vms on nagu kilplase moodi tegutsemine rohkem - võta suvalt kusagilt 1.6 kone ja tehke korralik kap.rem ing tuld.
kellegil kindlasti ka h.korras 1.6/1.7 (Tõrva kandis neid külamehi küll kellel 06/Niva hoovis mädanemas)