OK siis. Homme vaatan üle.Algselt postitas: hautz
Vaata süütejuhtmete järjekord üle;)
Vaz 2101, madisnm, 19??
Vaz 2101, madisnm, 19??
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmadisnm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 28
- Liitunud: 10 Juul 2009 14:23
- Asukoht: Pärnumaakond
- Autod: Lada 2105, vaz 2101
- Kontakt:
kütusepump on korras, küünaldes säde on, bensiinifilter ka sobib. kütus sobib auto käivitamiseks. karpussi kütus jõuab ka.Algselt postitas: apsu
mis seisus on kütusepump, karpa, küünlad, bensiinifilter (kui on vahele pandud), mis ajast on pärit kütus? Lõhnab selle järele, et ei saa bensiini korralikult kätte.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Oh teid küll....
Jätke nüüd ometi ükskord meelde: Surveaste on arvutuslik suurus, mis näitab põlemiskambri ja silindri ruumala vahelist suhet. Ehk kui mitu korda surutakse kogu silindri ruumala (ploki ühe silindri ruumala + põlemiskambri ruumala) põlemiskambrisse kokku.
Kui nüüd päris aus olla, siis seda saab mõõta jah - arvutamise teel ainult.
See mida mõõdetakse on KOMPRESSIOON - seesama asi mida naljaninadest autoinimesed käivad tavaliselt ämbriga poest toomas, kui garaa?is otsa on saanud
Ehk siis seda mõõdetakse atmosfääride, baarides, kilopaskalites, vastavalt mõõdikuskaalale.
See näitab kui "tihe" on mootor, ehk kas kokkusurutud õhk (sest mootor on tegelikult ikkagi õhupump) suudab survetakti ajal silindris püsida. Kui ei, siis tavaliselt on esimeseks probleemiks ebatihe klapi ja klapipesa vaheline kontaktpind. Maakeeli - klapid ei pea.
Sealt edasi juba teised ja juba kallimad probleemid...
Mittekäivitumine ning kompressioon on mõõtes silindris liiga väike või suisa olematu, viitab just liigväikestele klapivahedele, ehk kui klapivahet üldse ei ole, siis klapid ei saagi sulguda ja mootor kui õhupump ei suuda lihtsalt segu süütamiseks piisavat õhusurvet tekitada. Ehk siis igasugune nukkvõlli kraadimene ja paika ajamine ALGAB KLAPIVAHEDE PAIKA REGULEERIMISEST!
M.O.T.T.

Jätke nüüd ometi ükskord meelde: Surveaste on arvutuslik suurus, mis näitab põlemiskambri ja silindri ruumala vahelist suhet. Ehk kui mitu korda surutakse kogu silindri ruumala (ploki ühe silindri ruumala + põlemiskambri ruumala) põlemiskambrisse kokku.
Kui nüüd päris aus olla, siis seda saab mõõta jah - arvutamise teel ainult.
See mida mõõdetakse on KOMPRESSIOON - seesama asi mida naljaninadest autoinimesed käivad tavaliselt ämbriga poest toomas, kui garaa?is otsa on saanud
Ehk siis seda mõõdetakse atmosfääride, baarides, kilopaskalites, vastavalt mõõdikuskaalale.
See näitab kui "tihe" on mootor, ehk kas kokkusurutud õhk (sest mootor on tegelikult ikkagi õhupump) suudab survetakti ajal silindris püsida. Kui ei, siis tavaliselt on esimeseks probleemiks ebatihe klapi ja klapipesa vaheline kontaktpind. Maakeeli - klapid ei pea.
Sealt edasi juba teised ja juba kallimad probleemid...
Mittekäivitumine ning kompressioon on mõõtes silindris liiga väike või suisa olematu, viitab just liigväikestele klapivahedele, ehk kui klapivahet üldse ei ole, siis klapid ei saagi sulguda ja mootor kui õhupump ei suuda lihtsalt segu süütamiseks piisavat õhusurvet tekitada. Ehk siis igasugune nukkvõlli kraadimene ja paika ajamine ALGAB KLAPIVAHEDE PAIKA REGULEERIMISEST!
M.O.T.T.
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
jah, kui klapivahe olematu, siis klapid ei pea, aga kui vahe liiga suur, siis klapp ei avane piisavaltAlgselt postitas: PuZuP
Mittekäivitumine ning kompressioon on mõõtes silindris liiga väike või suisa olematu, viitab just liigväikestele klapivahedele, ehk kui klapivahet üldse ei ole, siis klapid ei saagi sulguda ja mootor kui õhupump ei suuda lihtsalt segu süütamiseks piisavat õhusurvet tekitada. Ehk siis igasugune nukkvõlli kraadimene ja paika ajamine ALGAB KLAPIVAHEDE PAIKA REGULEERIMISEST!
M.O.T.T.
![]()
Ja kompressiooni vedamiseks peab ikka väga hermeetiliselt suletud ämber olema
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Õigesti oled aru saanud küll, aga kui klapp ei avane piisavalt, siis see avaldub alles pöörete tõustes, kuid vähemalt tühikäigu reziimil peaks mootori longates käima saama, eeldusel, et nookur ei ole nukkvõllist niipalju eemal, et klapp üldse ei avaneks.Algselt postitas: apsu
jah, kui klapivahe olematu, siis klapid ei pea, aga kui vahe liiga suur, siis klapp ei avane piisavaltvõi olen ma millestki jälle valesti aru saanud???
