1,6 mootori ehitamine 1,9-ks
1,6 mootori ehitamine 1,9-ks
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
jah, sest minuteada ei ole selliseid plokke olemas poeletis. Kas sa väidad et 213 plokid on kõik erineva seinapaksusega sel juhul? et osale saab panna 84-85 ja osale saab ka 86 + mm'it? et tuleb aind käija ja plokke hakata mõõtma enne ostmist?Algselt postitas: darts
eelpool mainising et tuleb võtta plokk millele saab panna sellise kolvi millist soovid.kas on arusaamatu.
mul hakkab ka juhe kokku jooksma aga tee või tina STANDART NIVA 21213 plokile ei ole võimalik üle 85mm kolbi panna - silindrite seinad jäävad liiga õhukesed et valule vastu pidada.
Kust sa võtad et saab üle 84/85mm kolbe panna, ilma et silindrisein alla 2.5mm jääks? Seda tahangi teada, et kas siis liigub venes ka JÄMEDAMA SILINDRISEINAGA plokke ja palju need siis ka maksavad?
ühesõnaga vasta privasse, asi läheb liiga pikaks ja tulemustevaeseks...
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
tegime talvel kapremondi alumisele osale olid 84 kolvid.panime sisse 84.5.plokk on niva 21213 oma.hülsi seina jäi 84.5 kolviga kõige õhema koha pealt 3.5 mm.aga on ka plokke 21213 millele ei saa isegi 84 kolbi panna.sein jääb õhuke.lööb tünni ja sõit jääb sinna paika. 3 mm on miinimum seina paksus alla selle asi hapu.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: