Kas see jutt ka lada kohta kehtis?:PAlgselt postitas: Mahno
Enamusel esiveolistel tuleb tagatrumili maha võtmiseks rattalaagreid koos hoidev mutter lahti lasta ja siis see trummel koos välimise laagriga maha tuleb...
Aga kui ikkagi tahtmine tagatrummel koos rummuga maha kiskuda (mis väheusutav ,sest rummu ennast ilma tõmbitsata päris keeruline kätte saada) ,siis teadke ,et Samara laager on sellise ehitusega ,et naljalt terveks ei jää kui rummu maha kisud. Ettevaatust sellise asja juures ,uus laager peab igaks petteks võtta olema.
Vot selliste edaspidiste kleepumiste vältimiseks on vastavad vahendid. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 7#pid75315
Ja otse loomulikult on mu arust lausa kohustuslik autoomanikuks saamisel teostada kogu jooksuosa põhjalik kontroll ,mille käigus määrida keermed ,poldid ,liigendid ,piduritrumlite/-ketaste rummuga kokkupuutuvad pinnad jne. vastavate määretega ,mis tunduvalt kergendavad tulevikus tehtavaid remonttöid.