P: Ketiklõbin mootoris.

P: Ketiklõbin mootoris.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
r
Rando
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 12 Juun 2007 12:53
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Autod: Lada 21011

Postitus Postitas Rando »

Mul oli ka sama jama aga kui kett lihtsalt ära vahetada oli kõik jälle korras:cool:
1. seeria ?iguli .
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

tore on et sa ketti LIHTSALT ära vahetad. ma ikka ilge lammas näe ei oska nii LIHTSALT.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Siit küsimus kohe, et kuidas ketti pingutada ültse? Hüppas teine ühe hamba edasi ja süüde paigast ära.

[Muudetud: 15-9-2008 MuKi14]
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Algselt postitas: MuKi14
Siit küsimus kohe, et kuidas ketti pingutada ültse? Hüppas teine ühe hamba edasi ja süüde paigast ära.

[Muudetud: 15-9-2008 MuKi14]
Ziguli raamatus kirjutatud sellest........
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Üks polt vaja lahti keerata, ringi ajada mootorit ja siis uuesti polt kinni.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Minul on igastahes pinguti teisel pool ,seal pool kus aku.Kett hakkas kõlisema sai keevitatud pingutile üks tükk otsa ja kõik
carl-steven berg
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Algselt postitas: carl93
Minul on igastahes pinguti teisel pool ,seal pool kus aku.Kett hakkas kõlisema sai keevitatud pingutile üks tükk otsa ja kõik
Mis teisel pool?Kõikidel lada mootoritel on ju ketipinguti akupool või ei ole?:yllatunud

[Muudetud: 15-9-2008 Varblane]
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Ahjaa ma ajasin pinguti ja leevendi omavahel sassi. Aga äkki vaevab moosikut pinguti?:puzzled
carl-steven berg
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Ei vaeva moosikut pinguti kuna ta sai selle juba aastal 2005 korda.:DEi teagi mis moosikut tänapäeval vaevata võib.:)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: VAZ
Üks polt vaja lahti keerata, ringi ajada mootorit ja siis uuesti polt kinni.
Eest vaadates on see polt vasakul pool?
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Jah.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Mitu meetrit on 1,5 väntvõlli pööret, lükates autot kolmanda käiguga (jutt siis keti pingutamisest)?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tohib ma küsin milleks on vaja mootorit keti pingutamise ajal keerata 1,5 pööret??? miks seda peab tegema kolmanda käiguga?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Algselt postitas: VAZ
Üks polt vaja lahti keerata, ringi ajada mootorit ja siis uuesti polt kinni.
Kolmanda käiguga jõuab lükata:D. Võib ka neljas olla.

[Muudetud: 17-8-2010 ladasaeabz]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

keti peab lihtsalt pinge alla keerama ning pinguti korra lahti, kergelt pihta koputada ning uuesti kinni. täpseid meetreid ja pöördeid pole küll lugeda vaja, tähtis et mootoriketti hoiaks pinge all silindris tekkiv survetakt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Uve Soodla, Kalju Vainola ,,Sõiduauto ?iguli" (1984)
2.4. Nukkvõlli keti pinguse reguleerimine

Vajalikud tööriistad: käivitusvänt, 13-mm toruvõti
1. Lõdvendada ketipinguti kübarmutrit.
2. Pöörata väntvõlli 1...1,5 pööret võlli pöörlemise suunas. Seejuures ketipinguti vedrud mõjuvad pingutustallale ja annavad ketile vajaliku pinguse.
3. Keerata kinni kübarmutter.
See oli aluseks minu esimesele küsimusele. Siis ei olnud mul täpset sõnastust käepärast.;)
Vasta