2101, erxx, 1972

2101, erxx, 1972

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Sellist quotimisjama ei tohi minuteada korraldada nagu siin näha ...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Sellist quotimisjama ei tohi minuteada korraldada nagu siin näha ...
Tuline õigus sul!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14713
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Nii, otsutsasin siiski enne ühe tiiva ära vahetada ja siis tagapaneeli külge.
Paar pilti ka siis:

Pilt

Kooriklagi

Pilt

[Muudetud: 1-11-2008 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Sain endale uued esiukse plekid, mis lähevad ilmselt, siis vahetusse, kui tagaots koos on.
Vanu tagatiiva jäänuseid eemaldades avastasin, et vasakus koopas on ikka üks auk ära eksinud, algul tundus küll väga korralik, peale tolle augu nagu mujal roostet ei olnudki.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Mis moodi käib tagatiival see äär mis sinna katuse juurde läheb?
Kas selle katuse pleki peale või alla?
Vasakul pool oli katusepleki all ja paremal pool on peal.:puzzled
Täna sai siis tegeldud rooste eemaldamisega, keevitamisega ja värvimisega.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Nii, tagatiib küljes, sai päris kõvasti mässatud sellega, et koopa äär uksega sirgelt saaks.

Pilt
v
visible
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101 '72

Postitus Postitas visible »

Kui ma nüüd natukene meenutan, siis minuarust peaks tagumiste tiibade äär käima originaalis katuse pleki oma peale. Samas kui ise keevitaks, siis vist kasutaks vastupidist varianti lootuses, et väiksem võimalus, et sinna vett kogub ja roostetama hakkab. ;)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Tõmba kere liitekohad kerehermetsiga üle.(leiad dinitroli toodete letilt;))
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
v
visible
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101 '72

Postitus Postitas visible »

Algselt postitas: hautz
Tõmba kere liitekohad kerehermetsiga üle.(leiad dinitroli toodete letilt;))
Ei no seda muidugi, pole mingi eriline ime ja uus leiutis minu jaoks aga siiski kui väheke loogikat kasutada, siis leian, et kui katuse äär tiiva oma peale keevitada, siis võimalus, et vesi liistu alumisse ossa seisma jääb on suhteliselt väike ja kui veel sinna kerehermeetikut ka lasta, siis peaks üsnagi pikalt kestma. ;)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

erxx, äkki viskad oma keevitustest lähemalt ka mõne pildi, täitsa huvitab kuidas elektroodiga tehes tulemus jääb. Kõik ju räägivad, et elektroodiga autot ikka ei keevita....
m'kay
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: visible
Ei no seda muidugi, pole mingi eriline ime ja uus leiutis minu jaoks aga siiski kui väheke loogikat kasutada, siis leian, et kui katuse äär tiiva oma peale keevitada, siis võimalus, et vesi liistu alumisse ossa seisma jääb on suhteliselt väike ja kui veel sinna kerehermeetikut ka lasta, siis peaks üsnagi pikalt kestma. ;)
Sai juba tiiva äär peale poole pandud kuna nii pidi käima ja eile proovisin ka alla poole seda sobitada aga jah;) sinna ma seda ei saanud, võibolla oli probleem vana tiiva jäänustes.


Ma ei ütleks, et ei saa keevitada, muidugi ei saa lasta nii nagu traatkeevitusega, põletab augu sisse, võibolla see sellest ka tingitud, et lasen vool põhjas. Peaks katsetama 2.0 mm elektroodile mõeldud vooluga:P
Keevitus siis:
Pilt

Pilt


Vähe kallimad elektroodid ja tulemus selline:

Pilt
t
TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

Postitus Postitas TimmThaler »

kas elektroodiga seda efekti ei teki et plekk köveraks tömbab?
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: erxx
Sai väheke keevitatud.
Tulemusega olen rahul ;) Nagu proffi tehtud :D Ise õppisin 4 kuud tagasi keevitama :)

Ei saa mitte siinkohal mainimata jätta, et profitööst on asi küll kaugel.
Ise ma ei oska sedagi, mis sina, kuid üle ei tasu oma jutuga ka pakkuda.
Aga edu ehitamisel, eks ole näha mis sellest autost välja kukub ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: VAZ
Ei saa mitte siinkohal mainimata jätta, et profitööst on asi küll kaugel.
Ise ma ei oska sedagi, mis sina, kuid üle ei tasu oma jutuga ka pakkuda.
Saa üle:D
See oli naljaga öeldud!
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: TimmThaler
kas elektroodiga seda efekti ei teki et plekk köveraks tömbab?
Ei oska selle kohta midagi öelda, mul ei ole läinud. :rolleyes
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: VAZ

Ei saa mitte siinkohal mainimata jätta, et profitööst on asi küll kaugel.
Ise ma ei oska sedagi, mis sina, kuid üle ei tasu oma jutuga ka pakkuda.
Aga edu ehitamisel, eks ole näha mis sellest autost välja kukub ;)


Odavate keevitustega ja odavate elektrootiderga ei saagi hea tulemus tulla;)

[Muudetud: 4-11-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: hautz
Odavate keevitustega ja odavate elektrootiderga ei saagi hea tulemus tulla;)
Täpselt!
Enne kui targutama hakkate proovige kõigepealt.

[Muudetud: 4-11-2008 erxx]
t
TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

Postitus Postitas TimmThaler »

PIgem on asi tegijas mitte keevitajas. Ma ise üritasin kah algul elektroodiga teha, aga ei önnestunud aga siin arvan et olid enda kogemused mängus. Traadiga oli kuidagi mugavam.

Aga suure töö oled ette vötnud ja tundub et tuleb hea asi:) edu ehitamisel
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: TimmThaler
PIgem on asi tegijas mitte keevitajas. Ma ise üritasin kah algul elektroodiga teha, aga ei önnestunud aga siin arvan et olid enda kogemused mängus. Traadiga oli kuidagi mugavam.

Aga suure töö oled ette vötnud ja tundub et tuleb hea asi:) edu ehitamisel
Pole traadiga kordagi keevitanud:P
Mina saan hakkama, muidugi on mõned kohad kust ma tahan lasta pärast traatkeevitusega, ei taha elektroodiga plekki ära rikkuda.
Lanseka lasen ka kindlasti üle, kindlam, et sealt ebameeldivusi ei tule.

[Muudetud: 4-11-2008 erxx]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: erxx
Täpselt!
Enne kui targutama hakkate proovige kõigepealt.

[Muudetud: 4-11-2008 erxx]

Olen proovinud keevitamist nii Mig/Mag, kui ka elektroodiga, aga see ei puutu teemasse. Mul pole lihtsalt rimakat, mille peal harjutada, ega isiklikku keevitusaparaati.
Aitab ka offtopicust.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Vasta