2108, revolutsionäär [oli meeldiv lada-periood]
2108, revolutsionäär [oli meeldiv lada-periood]
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
jjarmar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06 Nov 2007 00:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Audi A8
- Kontakt:
pea parem teistpidi pöörata ja klappidele dislat peale valada ja vaadata kui kiirelt ära kaob, kui paar tundi hoiab siis ok.. kui aga mitte siis lihv pasta , aku drell ja väike jupp bensu voolikut.. mõistlik oleks eelnevalt akusid koguda ja kõik täis laadida sest klappide sooveldamine ju nõuab aega seega aku kulub kiiresti drelli küljes.
noor naine ja vana auto on 2 kõige hullemat asja nooremehe elus- mõlemad tahavad sitaks näppimist!
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
räägin teile siis ka fiaskost..
kuna mootor läks laiali, mõtlesin et hangiks omale 1500cc mootori.
kuna kusagilt plajast mootorit leida polnud, käisin ja ostsin omale teise samara, millel passis ilusti 1500cc kirjas. Jebimist oli palju, ostetud auto oli suht käkerdis ning lõpuks, eelmiseks nädalaks olin jõudnud niikaugele et mootor maas, mootor laiali, mootor puhtaks tehtud. Täna hommikul jõudis blokk töökotta, kus jäi puurimis hoonimis järjekorda. Kuid kui mõõteriistad vahele pandi, selgus kurb tõsiasi, et tegu on 1300cc blokiga. Mis teha, väliselt ei osanud vahet teha ja müüa sõnul tegu 1500cc mootoriga, sama oli kirjas ka passis. Mis siis ikka, nüüd mul olemas varu-mootoriblokk koos varu sisuga. Kubatuuri muutmine jäi nagu näha ära ning tuleb vana mootor koos remonditud plokikaanega kokku panna ja masin tänavale ajada taas. Vahepeal sai muidugi ülevaatus läbi niiet piduritega saab olema samuti tegemist.
kõike paremat, ja ärge neid rakvere kutte pimesi usaldage (sealt massina tõin)
[Muudetud: 10-11-2008 revolutsionäär]
[Muudetud: 10-11-2008 revolutsionäär]
kuna mootor läks laiali, mõtlesin et hangiks omale 1500cc mootori.
kuna kusagilt plajast mootorit leida polnud, käisin ja ostsin omale teise samara, millel passis ilusti 1500cc kirjas. Jebimist oli palju, ostetud auto oli suht käkerdis ning lõpuks, eelmiseks nädalaks olin jõudnud niikaugele et mootor maas, mootor laiali, mootor puhtaks tehtud. Täna hommikul jõudis blokk töökotta, kus jäi puurimis hoonimis järjekorda. Kuid kui mõõteriistad vahele pandi, selgus kurb tõsiasi, et tegu on 1300cc blokiga. Mis teha, väliselt ei osanud vahet teha ja müüa sõnul tegu 1500cc mootoriga, sama oli kirjas ka passis. Mis siis ikka, nüüd mul olemas varu-mootoriblokk koos varu sisuga. Kubatuuri muutmine jäi nagu näha ära ning tuleb vana mootor koos remonditud plokikaanega kokku panna ja masin tänavale ajada taas. Vahepeal sai muidugi ülevaatus läbi niiet piduritega saab olema samuti tegemist.
kõike paremat, ja ärge neid rakvere kutte pimesi usaldage (sealt massina tõin)
[Muudetud: 10-11-2008 revolutsionäär]
[Muudetud: 10-11-2008 revolutsionäär]

-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt: