2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui olin vinklite vahelt ühenduskohale keevituspunktid peale pannud, lasin lahase lahti.
Nüüd panin prussi vastu põrandat kardaani alla. Hakkasin mõõtma toru viskamist, ajades kardaani rattast ringi. Sealt, kus oli kõht ees, lasin keevituisega prao kinni. Nii tõmbab kardaani ise sirgeks.
Paar sentimeetrit keevitust ja uus mõõtmine. Nii sain lõpuks ringi täis.
Paar viimast keevisõmblust läksid lihtsalt toru sirgeksajamiseks.
Nüüd panin prussi vastu põrandat kardaani alla. Hakkasin mõõtma toru viskamist, ajades kardaani rattast ringi. Sealt, kus oli kõht ees, lasin keevituisega prao kinni. Nii tõmbab kardaani ise sirgeks.
Paar sentimeetrit keevitust ja uus mõõtmine. Nii sain lõpuks ringi täis.
Paar viimast keevisõmblust läksid lihtsalt toru sirgeksajamiseks.
C
Kuradima hästi oskad tegelikult keevitada ka.
See tuli sellest. Siin oli üks vend kes keevitas käru. Läksime pärast vaatama- no sellised muhud üleval, et kole kohe ülevaatusele minna. Isa ütleb, et kas hoolsamalt ei saa? Ei pidavat saama. Näitab ette, töömees ütleb ah mine pekki siis, tee siis ise kui nii hästi sul see välja tuleb.
Muidu, mis veel oleks vaja teha, et autoga sõita saaks?
See tuli sellest. Siin oli üks vend kes keevitas käru. Läksime pärast vaatama- no sellised muhud üleval, et kole kohe ülevaatusele minna. Isa ütleb, et kas hoolsamalt ei saa? Ei pidavat saama. Näitab ette, töömees ütleb ah mine pekki siis, tee siis ise kui nii hästi sul see välja tuleb.
Muidu, mis veel oleks vaja teha, et autoga sõita saaks?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ega see asi nüüd nii lihtsalt ka kätte ei tule. Keevitustööd olen teinud ainult oma tarbeks. Vahel veab ikka väga sitahunnikuks. Olen detaile uuesti lahti võtnud ja jälle pannud. Rellakas aitab kõvasti. Keevitusõmblused lihvin pärast enamuses maha. Kui ei oska, küsin nõu või uurin raamatust.Algselt postitas: IndyMotamees ju proff...Ja profid s***a tööd ei tee...Algselt postitas: Suska
Kuradima hästi oskad tegelikult keevitada ka.
Viimane jama oli piduritorude kinnitusaasade keevitamine sillatala külge. No lihtsalt ei saa hakkama. Küll ma uurisin/kruttisin keevitust ja mõtlesin, et miks situb nii. Pärast lõpetades avastasin, et käsipiduritrossid palavad. Olin tähelepanematusest massi raami külge pannud. Mass läks sillani läbi trosside. Hea, et kusagilt laagritest läbi ei läinud. Teisel päeval tegin uuesti.
Aega ja tahtmist PEAB ka olema. Kui tahtmist ei ole, ei tasu üldse tehagi. Teise päeva teed nagunii ümber selle vägisi tehtud asja.
Tagumise otsa juures enam eriti teha polegi. Raam üle kruntida ja värvida. Stange sisemine kate (tulede kaitseks), juhtmed tõmmata. Kardaan balanseerida.
Esiosa juures on uksed, poritiivad, värvimine. Siis läheb komplekteerimiseks. Muidugi on veel hulgaliselt pisiasju, mida praegu ette ei oskagi lugeda.
Raxole: Jah raske on ta küll. Originaali 7kg järelturu 5kg vastu. Seal on oma kilo jagu asbesti seine vahel juba.
Originaalil on selline markeering peal.
C
Väga head tööd on tehtud. Aga minu arvates oleks tulemus palju ilusam olnud, kui kasti oleks teinud laiema. Tähendab siis, et kast oleks katnud tagumised rattad ja koopad oleks kasti jäänud. No, aga see on kah ainult minu arvamus
Ja see standard laius (1,2m) oleks säilinud.
Ja see standard laius (1,2m) oleks säilinud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Algselt postitas: motamees
...Kardaan balanseerida....
Miks ta ei peaks väändele vastu pidama? Flantsid on ju nagunii täpselt samamoodi mööda ringi otsa keevitatud ja pole kuulnud ,et need kellelgi järgi oleksid andnud.Algselt postitas: olaaf
kuidas selline kardaanikeevitus mehhaanilisele väändele vastu peab? seal ikka parasjagu jõud taga..
See kastikas pole paarutamiseks.
Kindlasti oleks diagonaalis lõike ja keevitusega tugevam saanud.
Aeg näitab ,kuidas võll kestab ,seda asja saab vajadusel ka parandada.
Kas Mota plaanib juba sel talvel soola sisse sukelduda või veereb masin kevadise kuivaga valminuna legaalselt tänavale?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Niih, jälle tagasi.
Rainerile:Kasti mõtlesin nii ja naa. See rattakoobaste ümbrus seal kastis eriti kasulikku ruumi juurde ei anna. Kasti ääred oleks aga natuke eest vaadates küljepealt välja jäänud (kabiin on ju kumer). See oleks olnud lisa tuuletakistus. Praeguse ehitusega sai ka porte tugevamini kinni. Ka annab serviti plekk (kasti külg) praeguses versioonis raamile kõvasti tugevust juurde. See on nagu raami üks osa.
Olaafile: Eks tugevust näitab aeg. Ainult pöörlevale liikumisele peab ta vastu küll. Paenutades (kivi otsa ajades) võib ka tavalise kardaani ära rikkuda. Tasakaalustama enne ei hakka, kui testisõidud tehtud. Äkki on hea õnne korral juhuslikult täiesti tasakaalus. Kui ei ole, eks siis vaatab edasi.
Logmanile: Seda soolaga sõitma minekut näitab aeg. Kui ikka soola ajal valmis saab ja vaja ekspertiisi minna, siis ei ole see sool ka mingiks takistuseks.
Rainerile:Kasti mõtlesin nii ja naa. See rattakoobaste ümbrus seal kastis eriti kasulikku ruumi juurde ei anna. Kasti ääred oleks aga natuke eest vaadates küljepealt välja jäänud (kabiin on ju kumer). See oleks olnud lisa tuuletakistus. Praeguse ehitusega sai ka porte tugevamini kinni. Ka annab serviti plekk (kasti külg) praeguses versioonis raamile kõvasti tugevust juurde. See on nagu raami üks osa.
Olaafile: Eks tugevust näitab aeg. Ainult pöörlevale liikumisele peab ta vastu küll. Paenutades (kivi otsa ajades) võib ka tavalise kardaani ära rikkuda. Tasakaalustama enne ei hakka, kui testisõidud tehtud. Äkki on hea õnne korral juhuslikult täiesti tasakaalus. Kui ei ole, eks siis vaatab edasi.
Logmanile: Seda soolaga sõitma minekut näitab aeg. Kui ikka soola ajal valmis saab ja vaja ekspertiisi minna, siis ei ole see sool ka mingiks takistuseks.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tuleb välja, et raami värvimine on üks igavene jama töö. Pintsliga on tüütu ja pritsiga sama tüütu.
Kõigepealt kruntisin pintsliga kogu raami ära. Õhk ei puhu värvi igasse nurka. Tekivad tagasitulevad õhuvoolud, mis ka värvi tagasi toovad. Seejärel siis püstoliga teist korda krunt peale. Õhk ehk läheb jälle sellistesse kohtadesse, kuhu pintsel hästi ei ulatu.
Ööpäev kuivamiseks ja siis lasin antigraveliga raami üle.
Lõpuks kaks kihti kattevärvi pihustiga peale. Raami pindala kohta läks värvi meeletult üles. Kahe kiloga oleks peaaegu terve auto üle saanud värvida. Eks see ülejäänud värv on seintel/põrandal.
Kõigepealt kruntisin pintsliga kogu raami ära. Õhk ei puhu värvi igasse nurka. Tekivad tagasitulevad õhuvoolud, mis ka värvi tagasi toovad. Seejärel siis püstoliga teist korda krunt peale. Õhk ehk läheb jälle sellistesse kohtadesse, kuhu pintsel hästi ei ulatu.
Ööpäev kuivamiseks ja siis lasin antigraveliga raami üle.
Lõpuks kaks kihti kattevärvi pihustiga peale. Raami pindala kohta läks värvi meeletult üles. Kahe kiloga oleks peaaegu terve auto üle saanud värvida. Eks see ülejäänud värv on seintel/põrandal.
C
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Senikaua, kuni raami värv korralikult kivistub, saab teha teisi tõid.
Hakkasin tegutsema esiosa kallal. Puhastasin kere küljest ära vana porilaua jäänused ja lõikasin uue porilaua küljest ära mittevajaliku ääre.
Siis jõudsin järjega esistange kinnituse augu juurde. 05 kere roostetab sealt mitmekordse pleki tõttu. Lõikasin sealt paraja plekitüki välja. Sama tegin ka teise poolega, kuigi sealt veel roostes polnud. Nagunii läheb.
Hakkasin tegutsema esiosa kallal. Puhastasin kere küljest ära vana porilaua jäänused ja lõikasin uue porilaua küljest ära mittevajaliku ääre.
Siis jõudsin järjega esistange kinnituse augu juurde. 05 kere roostetab sealt mitmekordse pleki tõttu. Lõikasin sealt paraja plekitüki välja. Sama tegin ka teise poolega, kuigi sealt veel roostes polnud. Nagunii läheb.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Peale kattepleki eemaldamist lõikasin välja ka alumise pleki (märgitud kollase joonega). See tekitabki seal pahandust. Uuele katteplekile tuleb sisse puurida auk (punase kontuuriga). Sealt läbi saab hiljem teostada korrosiooni tõrjet, sellesama ohtliku koha jaoks kui ka esimesele poolraamile. Tagantpoolt poolraami esimest osa hästi õlitada ei saa, kuna seal jäävad õlitusvoolikule ette esisilla kinnitused. Punase kontuuri taga olevast august sain puhastada (suruõhu ja metallvardaga) seda raami esiosa.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2861
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mõlemad esiporilauad on paika sobitatud. Lõplikuks paigaldamiseks peavad ees olama ka uksed.
Hakkasin siis uksi tegema. Vaja vahetada ära välimised katteplekid ja muud puhastus/korrastustööd.
Paigaldasin ukse paraja kõrgusega alusele, et mugav oleks nokkida. Rellakaga lasin lahti vana katteplekki hoidvad keevituspunktid. Siis hakkasin tangidega valtsi äärt lahti keerama.
Hakkasin siis uksi tegema. Vaja vahetada ära välimised katteplekid ja muud puhastus/korrastustööd.
Paigaldasin ukse paraja kõrgusega alusele, et mugav oleks nokkida. Rellakaga lasin lahti vana katteplekki hoidvad keevituspunktid. Siis hakkasin tangidega valtsi äärt lahti keerama.
C