sul ikka igav ei ole
Varsti saab siis katsuda ja sõita sellega? Loodan et saad ikka mõned proovisõidud ka ennem suuremat sõitu tehtud...
Muide sai ka Fleszerile ja veel mõnele lõunamaa asukale näidatud pilte su masinast - kummardasid seda nagu jumalat ja ütlesid et see iga ladamehe unistus
igatahes nad ootavad meid pikisilmi.....
Nüüd ka tulemus nähtaval esisilla modifitseerimisest,Viacces müttas pool päeva esivedrude ja amortide paigaldusega,tänutäheks saab ehk ka paar tiiru teha.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Muljetada pole nagu midagi seda peab ise kuulma mis häält se elukas nüüd teeb,ees ootab mootori ja muude sõlmede sissesõit,peale seda dünosse ja mootori lõphäälestus.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Jäänud veel nädal ja mõni päev tõesti ,hää ,et Valdz astus jälle ükspäev läbi ja osutas küünaldele ,et mis karva need ka näivad,need olid nagu karu peest välja võetud,säde oli vaid ühel elektroodi küljel vaevaliselt tantsinud,ostsin need küünlad poest ,lambist ,peaasi ,et pikkus ja läbimõõt sobiks ,esimesel päeval ei saanud nagu arugi ,kuid teisel päeval käis nagu pudrupada,eisaanud midagi aru ,loomulikult ajasin pritse süüks,et pool aastat seisnud kogu krempel ja on ära ikaldanud,võtsin poest teise paar i ,mida kuradit ikka sama,tagantjärgitarkus ,et ära osta odavat küünalt isegi sissesõiduks. Keerasin kaande tagasi küünlad mis sai paigaldatud juba 2003 aastal ja käivitades jäi karp lahti ,sõites veel enamgi ,ei jõnksutamistele 4000 nde.pöörde juures ,nagu ennist ja tühikäik haugub veel paremini 1500 ja 2000 nde.pöörde vahel,ennem tahtis mootorit kapottiall ringi keerata ,kuid nüüd vaid möliseb omaette segamatult,muidugi oli ennem ka CO.paikapanek võimatu ,keppisin kolm päeva,lootusetult,peale küünalde vahetust ,probleemid kadund,koormusel ei tao enam Lamdat põhja ja on täpselt 11 ja 12 lõpu vahemikus.
[Muudetud: 2-5-2007 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Ennem tõmbas segu jube rikkaks, alla 10ne aparaat ei suutnudki enam näidata , sest küünal ei jõudnud korralikku sädet anda. Lairiba lambdal on õhu/kütuse segu näit seal 10-15 vahel, mida väiksem seda rikkam. Samas see kontroller suudab väljaanda ka teisendatud kitsariba näitu, mis jääb tavaliselt 0,6 ja 1,3 vahele.
Täna si natukese aega autot näppida ,sillareguleerimises käidud teist korda ja paigaldatud väljalaske koldele kuumuse kaitse plekk ning õhuvõtt toodud jälle iluvõretaha,sain ka aja esmaspäevaks dünosse,näis kudas läheb olen veel optimist.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Auto esimene ja teine ehitus kokku on läinud kindlasti üle 200000 krooni ,väljast seda märgata polegi ,kuid see ka eesmärk,et nagu öeldakse ,,hunt lambanahas,,
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
olen vist pime aga:
*mille konsool käetoega?(oli palju ringi ehitamist)
*kas ekraan seal keskel liiga maha ei näita...pildilt tundub.
Üldiselt tore agregaat.
Keskkonsool Mitsubishi Galandilt 93- ,kuna käsipidur ja käigukang tulid kõrvuti ,siis pidi vana konsooli mis istub nagu valatult Lada or. vidinate järgi väljavahetama. Ekraan on minujaoks seeosa mis jääb roolist ülespoole,sega seal all oli ennist kassetikas koos boksiga ,nüüd ekraan tv.ja dvd-ga ,heli kostub endiselt igast nurgast ,eest ja tagant ,minujaoks pole seal vahet,lihtsalt aeg läheb edasi ja vidinad muutuvad koos sellega.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.