Õlifiltril ruumi vähevõitu.Valdz kes mul täna abiks oli lubas uurida kas on saada ka väiksema läbimõõduga filtreid,üldiselt oli ennelõuna meil üks haiglane ajudekep ,ja aretamine ,vaja oli teha igasugu rakiseid nukkade lukustamiseks ja mõõtmisteks ,kuid üks täiendas teist ja kokku ta saigi.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kui õlifiltril ruumi vähe siis miks sa ei vii filtrit näiteks lanseka külge voolikute ja vehetüki abil? Sel nüü ruumiga priisata pole jah ,aga on lootust ,saada gram peenem filter, ilma alumiste õõtsade ettetoomiseta ja õlivahejahutita oli ruumi mehiselt, sai teisega ju pool ilma läbisõidetud.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Asi nimelt selles et filtril peab olema anti-syphon valve, eesti keelset vastet kahjuks ei tea. Nimelt klapp mis ei lase õli tagurpidi tagasi voolata, muidu kaanest tulev õli valgub karterisse tagasi ja võtab filtreeritud sodi uuesti kaasa + hoiab kaanes õli kui auto uuesti käivitatakse.
Eriti kasutatakse neid klappe turbo mootoritega autodel, millel auto seismajäädes tekib oht et turbo õlist tühjaks jookseb.
see klapp on igal õlifiltril - avaldub selles, et kui õlifiltri ära keerad siis jookseb oluliselt rohkem õli välja kui filtrisse mahub
odavamatel filtritel loomulikult ei tööta korralikult.
[Muudetud: 16-4-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
see klapp on igal õlifiltril - avaldub selles, et kui õlifiltri ära keerad siis jookseb oluliselt rohkem õli välja kui filtrisse mahub
odavamatel filtritel loomulikult ei tööta korralikult.
[Muudetud: 16-4-2007 olaaf]
Eiei, on kaks eraldi asja anti drainback valve ja anti syphon valve põhimõte suht sarnane. Sa vist mõtlesid seda kummilapakat mis on sinna filtri augu ette pandud...
Minu teada peaks olema filtritel sees kaks klappi.Üks mis ei lase süsteemist õli tagasi karteri voolata läbi õlipumba ja teine mis rakendub kui filter silmini igasugu mustust täis on.Muidu õlipump pumpaks õli läbi kaitseklapi karteri tagasi õli ja süsteemi ei läheks midagi.