Seal ta siis seisis, sügisel läks kile alla. Plaan oli ammu auto üle värvida ja korda teha kuid ajapuudusel jäigi see kuni nüüdseni venima
Tööd on kõvasti. Nüüdseks on vahetatud tol ajal pandud tuttuued tagumised pidurisilindrid, mis heast südamest seismisega täiesti kinni olid jäänud, sidur lahti paugutatud, tagumisel paremal rehvil oli ventiil viltu, keerasin pumba otsa külge, korra liikus ja välja ta tuligi lopsti sisekummist. Sinna läks naabrimehe antud ratas alla. Kuna ka esimesed suppordid ja kettad on pandud uued, siis esimesed kinni ei olnud. Käima läks peale bensu ülespumpamist teisel katsel. Esimesel katsel lasin starterit 3 sek. Nädal tagasi tõin auto Sauele, õhtupimeduse varjus, ülevaatust polnud, seega polnud erilist mõtet ka kindlustust teha. Värv koledat moodi maha koorunud aga õnneks ei jäänud teel kellelegi jalgu. Nädalavahetusel andis automaaler kõvasti vibrat kerele. Jämedat liivapaberit läks meetrite kaupa. Plaan oli nädalavahetused eeltöö teha ja värvida, kuid nii lihtsalt need asjad ka ei käi. Teadaolevalt oli tehtud täielik kere remont aga seismisega ilmselt ussitas edasi sealt, kust tol ajal veel keevitada vaja polnud. Ometi on kõik võimalikud ja võimatud kohad õli täis lastud olnud, põhi tehtud mastiikaga nii seest kui väljast. Tuli välja mäda esimene poolraami ots, parema tagumise vahetatud tungi kronsa ees auk, vasaku väliskarbi esimene ots auk, tagastange torude aukude ümber augud tagapaneelis, esiluugil pisikesed augud õhuribide juures. Kõige hullem muidugi pole, kere on kõva, need üsna tühiasjad. Ilmselt tuleb aga veel midagi välja. Jätsime pooleli, keevitust polnud. Tuleval nv. tahaks viimaseni ära lihvida ja sain kaubale ka keevitajaga, kes mulle varemgi on autosid teinud. Järgmise nädala algul pidi keevitustöö ära tegema. Arvas, et kaks õhtut läheb. Siis saab edasi tegutseda, pritspahtli peale lasta ja lõpuks ka värvida
[Muudetud: 19-4-2010 Arvos]
