Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
yks kast veel alles.ja samas ei ole se Timmu hind ka teab mis palju.kuna tellimisega jama ja oota kuna valmis saab jne.see kel seda vaja kaib ka selle raha valja mida kysitakse.muidugi leidub siin unistajaid ja mottlejaid.kes tasuta tahavad.
Miks ettepoole? Üldiselt soovitaks selle korpuse ikka tahapoole panna, et ei takistaks puhta õhu pealevoolu radikale. Ventikatena võiks kasutada ka midagi tootlikumat ja õhemat...
pole hullu rihmaratas puru.loodame et vendid toimetavad ja seal pole nyyd kyll vahet kui paks se vent on igaühe oma asi mida kasutab.endal samad vendid fordi omad ja ei kurda küll.
Päris huvitav asi, et see rihmaratas nii prao sisse tõmmanud on.
viimasel ajal päris mitut sellist asja näinud/kuulnud juba.
Äiapapa mootoril juhtus sama asi ja jäi tugev kahtlus, et kiil liiga kõrge või kiilusoon liiga madal - otsa oli kunagi kehvasti istunud ja tõmmati käbiga lõpp vastu...
Sai ka mõõdetud neid rihmarattaid ja selgus, et kiilu soon pole teps mitte sama sügav erinevatel aastakümnetel toodetud ratastel.
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
jh juhtub seda, et hammakad lähevad lõhki kuid endal on olnud juhus kui sama hammakas on ovaalseks kulunud väljaspoolt... siis teeb mootor imehääli... radika jahutuse koha pealt ei karda ülekuumenemist? soovitaks samuti lääne õhukesi ventikaid ja ei kataks radikat kinni plekiga(rajal võib juhtuda, et vent põleb läbi või kaitse ja siis ei voola piisavalt õhku lihtsalt sõidu ajal läbi...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kui vahetad rihmaratta siis vaheta kindlasti ka simmer, sest see on ka juba viga saanud. Endal ühel aretusel juhtus sama asi, et rihmaratas purunes ja vahetasin ainult rihmaratta. Paar päeva hiljem pidin vahetama ka rihmad sest need olid nagu õlivannist läbi käinud.
Kas lada 110 pidurikettale saab 08 suportit paigaldada. Räägivad, et panevad aga ketas ei mahu ju sinna vahele. Mis moodi asi lahendtud on? Või olen millestki valesti aru saanud.
pidurikettad on mul Lada 110 ja 14 tollisele rattale. 08 suportit soovin panna, kuna see läbimõõdult suurem ja siis peaks ka jõdu rohkem sealt välja tulema.
Algselt postitas: Marx378
Kas lada 110 pidurikettale saab 08 suportit paigaldada. Räägivad, et panevad aga ketas ei mahu ju sinna vahele. Mis moodi asi lahendtud on? Või olen millestki valesti aru saanud.