VenestAlgselt postitas: masuurik
Kust need puksid tulid?
21063"Rondiste" Kytt 1986
21063"Rondiste" Kytt 1986
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Tuleb sõnu süüa ja nentida, et raplaks tugevdatud õõtsasi ja polüpukse alla ei saanudki,pole neid ka veel praegu all ja kes teab millal jõuab. Lühem vedru ja jäik amort seeeest aga all, samuti sai esimesed rattakinnitused tikkpoltidele ümber tehtud ning töö käigus sai auto omale ka uued esirattalaagrid. Rapla sai enamvähem viperusteta üle elatud, kui jätta välja esimese vooru teisel ringil toimund kohtumine tünniga, mis päädis suunatule purunemise ning uute värvikahjustustega, ringirekordit küll ei parandanud kuid võrreldes eelmise aastaga jäid vähemalt rehvid enamvähem sõidetavasse konditsiooni.
Kehvemast ka: tõenäoliselt tänu kiirele roolile ning silla ette toomisele on järjekordselt otsas nii šarniiride kui rooliotste kaitsekummid ning ega detailid ise ka enam normaalses töökorras pole, niiet kui kunagi polüpukse installima hakata, siis peab ka kogu veermiku jälle välja vahetama. Mingi päev hakkas makk "näkku panema", käima ei läinud ning röökis veateadet "protect", paar sekki netis ja asi selge, tõenäoliselt kõlarijuhe maki tagant lahti. Kobisin siis täna õue ja maki välja võtmiseks aku klemme maha keerates jäi pilk peale praktiliselt keset stabikat vabalt tilbendavale puksile(hetkega oli suurima esisilla kolina põhjustaja selge, stabikas käib vastu poolraami). Makk korras(oligi kõllijuhe lahti), otsustasin ka stabikapuksi tagasi panna, paraku lõppes see töö väga kähku, kuna keerasin puruks poolraami küljes oleva poldi. Keevitust mul ei ole, niiet saatsin auto nädalaks-paariks nurka seisma, las mõtleb järele kas ikka tasub niimoodi pirtsutada.
Ahjaa, ükspäev ostsin matsu pannud auto pealt viiese kasti, unustasin aga ühe inglaste vanasõna, nimelt: "ma ei ole nii rikas et osta odavaid asju", kast mis enne olevat töötanud väga hästi, ei tee seda peale ostmist enam mitte; käigud ei lülitu ja mingi, tõenäoliselt stoppervedru otstarvet omav, vidin tilbendas seal, kus ta kohe kindlasti olema ei pea. Kuna samalt müüjalt sai ostetud ka hulk kereplekke, sai kibedalt naerdud, et ostsin kalli raha eest remontplekke ning sain paarikümne kilo jagu vanarauda kauba peale.
Ah p****e kah, ma sõidan nüüd mõnda aega opeliga
Kehvemast ka: tõenäoliselt tänu kiirele roolile ning silla ette toomisele on järjekordselt otsas nii šarniiride kui rooliotste kaitsekummid ning ega detailid ise ka enam normaalses töökorras pole, niiet kui kunagi polüpukse installima hakata, siis peab ka kogu veermiku jälle välja vahetama. Mingi päev hakkas makk "näkku panema", käima ei läinud ning röökis veateadet "protect", paar sekki netis ja asi selge, tõenäoliselt kõlarijuhe maki tagant lahti. Kobisin siis täna õue ja maki välja võtmiseks aku klemme maha keerates jäi pilk peale praktiliselt keset stabikat vabalt tilbendavale puksile(hetkega oli suurima esisilla kolina põhjustaja selge, stabikas käib vastu poolraami). Makk korras(oligi kõllijuhe lahti), otsustasin ka stabikapuksi tagasi panna, paraku lõppes see töö väga kähku, kuna keerasin puruks poolraami küljes oleva poldi. Keevitust mul ei ole, niiet saatsin auto nädalaks-paariks nurka seisma, las mõtleb järele kas ikka tasub niimoodi pirtsutada.
Ahjaa, ükspäev ostsin matsu pannud auto pealt viiese kasti, unustasin aga ühe inglaste vanasõna, nimelt: "ma ei ole nii rikas et osta odavaid asju", kast mis enne olevat töötanud väga hästi, ei tee seda peale ostmist enam mitte; käigud ei lülitu ja mingi, tõenäoliselt stoppervedru otstarvet omav, vidin tilbendas seal, kus ta kohe kindlasti olema ei pea. Kuna samalt müüjalt sai ostetud ka hulk kereplekke, sai kibedalt naerdud, et ostsin kalli raha eest remontplekke ning sain paarikümne kilo jagu vanarauda kauba peale.
Ah p****e kah, ma sõidan nüüd mõnda aega opeliga
Mitu tuhat kilomeetrit sa siis nende sarniiride ja rooliotstega sõita said?
Rooliotsad olid vist Delphi ja sarniirid TREK'i omad?
Ja mis sa tast ikka lihtsalt seisma jätad. Jäta siis juba Amperi hoovi peale Mine tea, äkki keegi teeb korda..
Vigurile ikka tuled ju?
Rooliotsad olid vist Delphi ja sarniirid TREK'i omad?
Ja mis sa tast ikka lihtsalt seisma jätad. Jäta siis juba Amperi hoovi peale Mine tea, äkki keegi teeb korda..
Vigurile ikka tuled ju?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Delphi ja Treki jupid pole veel alla jõudnud, ootavad oma aega ja ideaalplaani järgi lähevad alla koos uue puksiringiga.reiner kirjutas:Mitu tuhat kilomeetrit sa siis nende sarniiride ja rooliotstega sõita said?
Rooliotsad olid vist Delphi ja sarniirid TREK'i omad?
Ja mis sa tast ikka lihtsalt seisma jätad. Jäta siis juba Amperi hoovi peale Mine tea, äkki keegi teeb korda..
Vigurile ikka tuled ju?
Amperi hoovi peal on nii kiired ajad, et kuuekas vaid jalus vedeleks, niigi vedelevad ja tõenäoliselt jäävad ka pidevalt ette seal nii mu õõtsad kui tooli karkass, üks kobakas viiene kast ja veelgi suurem autorape vaid seisaksid ja segaksid töö tegemist
Vigur jääb see aasta paraku vahele, kui autot veel kelleltki, kasvõi sinult , laenata saaks, siis töölt ära saamine on hetkeseisuga välistatud:mad:
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Esisilla jupid said lõpuks uued, polüpuksid alla, õõtsad tugevdatud, düüsidega sai ka paar päeva enne Campi natuke mässatud ning auto sai hea. Käina aegu vaadates lausa väga hea
Pühapäeva õhtul praamiga mandrile sõites käis peast läbi mõte, et see on vist esimene Camp, kus mul Lada remonti ei vajanud(peale jäänud toorega kogu Kärdla rongkäigu läbimine ei kvalifitseeru katki minemise alla). Saatusel oli aga üks vingerpuss siiski varuks, mõnikümmend km Haapsalust Tallinna poole otsustas üks aasta aega vana Barum, et 130kmh-ga möödasõidul olles võiks puruks minna. Hea et see tagarehv oli, vastasel juhul oleks asi ikka üpris kus*selt lõppenud. Siinkohal oleks paslik Reinerit, Madmurit ning Hunterit tänada, kes viitsisid 70-80ga mul peale tagavararehvi alla saamist järgi tiksuda(sarnaselt lõhkenud Barumiga kippus ka tagavararehv sõidu ajal kuratlikult kuumaks minema, ometi vastu ta kuskile ei käinud ning ka velg oli kenasti jahe). Hetkel sõber uurib Contist garantii kohta, aga kui sealt mind metsa saadetakse, siis vaja jälle uusi rehve hakata saksast tellima:mad:
Pühapäeva õhtul praamiga mandrile sõites käis peast läbi mõte, et see on vist esimene Camp, kus mul Lada remonti ei vajanud(peale jäänud toorega kogu Kärdla rongkäigu läbimine ei kvalifitseeru katki minemise alla). Saatusel oli aga üks vingerpuss siiski varuks, mõnikümmend km Haapsalust Tallinna poole otsustas üks aasta aega vana Barum, et 130kmh-ga möödasõidul olles võiks puruks minna. Hea et see tagarehv oli, vastasel juhul oleks asi ikka üpris kus*selt lõppenud. Siinkohal oleks paslik Reinerit, Madmurit ning Hunterit tänada, kes viitsisid 70-80ga mul peale tagavararehvi alla saamist järgi tiksuda(sarnaselt lõhkenud Barumiga kippus ka tagavararehv sõidu ajal kuratlikult kuumaks minema, ometi vastu ta kuskile ei käinud ning ka velg oli kenasti jahe). Hetkel sõber uurib Contist garantii kohta, aga kui sealt mind metsa saadetakse, siis vaja jälle uusi rehve hakata saksast tellima:mad:
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Auto tundus sul tõesti hea olevat... rajal käies tundus korraks, et käib paremini kui minu omagi, aga Haapsalust koju sõites tundus, et vahet ei ole jõu näitajates vaid ainult veermikus. Samas tundub, et oled selle karburaatori päris kenasti toimima saanud. Enne jäi ikka ülemistel pööretel segu lahjaks, nüüd saab aga mootor tänu ka sellel nukale lõpuni lahti käia. Oleks sul rool ka sutike kergem... kuidagi kahtlaselt raskelt käib ta sul, siis võiks sellise tänavamasinaga rahule jääda.
Palju nüüd kütuse kuluks tuli. Enne olid sul ulme suured need näitajad, samas väga hästi nagu edasi ei käinud?
Mis neil rehvidel kiirusindeks on?
Palju nüüd kütuse kuluks tuli. Enne olid sul ulme suured need näitajad, samas väga hästi nagu edasi ei käinud?
Mis neil rehvidel kiirusindeks on?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
väga hea on sõita, mina olen selle investeeringuga väga rahul. kui puks ka nii kaua vastu peab nagu reklaamitakse, siis oli see ikka väga õigesti paigutatud raha.VäikeMägilane kirjutas:Kuidas polupuksidega ja etteviidud sillaga sõita on?
Lihtsalt kas tasub see inevesteering ära (tavaautole pean silmas)? Kommentaare paluks;)
võidusõiduks on see ilmselgelt investeering...
Kuluks tuli suts alla 10 maanteel, haapsalu-hiiumaa-haapsalu sai keskmiseks 11.
Barumitel kiirusindeksiks H ehk 210(varu nagu oli ) ja ennetamaks järgmist küsimust, siis koormusindeks oli 80 ehk 450kg.
Rehvimüüjaga räägitud, sügisel läheb asi emafirmasse garantiisse, eks siis näeb mis saab, kas annavad uue rehvi või mitte. Praegu aga uurin hindasi ja ootan pakkumisi.
Sel juhul ma pole veel ühtegi sellist alumist šarniiri näinud. Nii palju kui ma näinud, katsunud ja kasutanud olen, siis ülemised ümarama ja alumised kandilisema tagaosaga. Kui tahad ja meelde tuletad võin homme pilti teha..
Aga ikkagi, mis selles pildis õrritavat on?
Aga ikkagi, mis selles pildis õrritavat on?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Läksin siis eile paariks tunniks Amprisse, et enne tänast ülevaatust tagumised piduriklotsid ja tagasilla otsa simmerid ära vahetada. Hu* nii kergelt pääsesime, kapitaalselt kinni olid mõlemad töösilindrid, ning suuresti tänu sellele oli klots, või õigemini see, mis sellest alles oli, ühte trumlisse sellised vaod sisse söönud, et sinna saaks kevadel kartuli maha panna. Muidugi sai puruks keeratud ka pehkinud piduritorud ning avastatud et pidurikolmikus on pea täispikkune pragu. Kuna ka rattalaagrid häält tegid, sai ühe hooga needki ära vahetatud. Tegelikult oli ka kässaritross väga halvas seisukorras, aga seda polnud lihtsalt õhtul enam kuskilt võtta niiet selle vahetab millalgi hiljem. Kolmiku, trumli ja lööktõmmitsa eest tuhat tänu Zajetzile, poleks tal kodus nii rikkalikke varusi, oleks auto hommikuse poodide avamiseni tõstuki peal seisnud. Täna sai alla uue paari Yokohamasi, eks näis kuidas need end üleval peavad. Isegi veits kahju oli Yokosi alla panna, sest ajutiselt taga olnud 155/80 mõõdus igivanad kivikõvad pragulised protikad oli ikka väga lõbusad rehvid kurvides ja ringteedel
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Kas võetakse ka ette need tööd, mida raja ääres tehnilise mehed pahaks panid? Raplas ju ütlesin sellise lause välja, et kes mustas nimekirjas ja järgmiseks korraks asja ära ei paranda, rajale ei saa. Tehnilist teinud mehed kandsid mõlemad mulle ette, et sinu masinaga probleem on. See jutt tasub kõigil tegelikult kõrva taha panna, kellele midagi märkuseks öeldi.