Seal on Unimogil päris hea alghind, üldse tundub uudne leht olema
Kaitseväe autod haamer.net
Kaitseväe autod haamer.net
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kaitseväe autod haamer.net
Leidsin sellise oksjonikeskkonna: http://www.haamer.net/
Seal on Unimogil päris hea alghind, üldse tundub uudne leht olema
Seal on Unimogil päris hea alghind, üldse tundub uudne leht olema
Jõud taga, peab minema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mis see uraali nukk teisem on, kui zilli oma?
Mu arust on uraali suurem võimsus saavutatud ainult jämedamate kolbide-hülsside arvelt. Väntvõllgi sama mõlemil ja vaevalt, et venku viitsis hakata uraalile spetsiaalselt teistsugust nukkvõlli tootma.
Militaartehnika ikkagi. Selles vallas oli vanjal unifitseerungiga kõik korras.
Zil'i kaheksapütane e. Zil-130 mootor:
Kolb 100mm, käik 95mm.
Kuuelidrane, surveastmeks 7,1.
Rammu 150 suksut.
Urali kaheksapütane e. jämedam Zil'i mootor:
Kolb 108mm, käik 95mm.
Seitsmelidrane, surveastmeks 6,5 (näe, kaanedki ühed ja samad).
Rammu 180 hobust.
Kuuglis saab tuhnida, ma ei viitsi.
Kunagi "milnetis" hakati kaali ajama, et
-"Vaat beeteeärril olid ikka jube kõvad mootorid vahel."
Kes kiitis, et forsitud, suurte klappidega jamidakõikeveel....
Tegelikult olid bensu BTR-il ikkagi kaks tavalist gruza GAZ-53 mootorit, aga mitte forseeritud vaid üllatus-üllatus - deforseeritud.
Kel huvi, võib ka selle kohta otsida, et milles erinevused veel seisnesid ning milleks see armees tol ajal kasulik oli.
Mu arust on uraali suurem võimsus saavutatud ainult jämedamate kolbide-hülsside arvelt. Väntvõllgi sama mõlemil ja vaevalt, et venku viitsis hakata uraalile spetsiaalselt teistsugust nukkvõlli tootma.
Militaartehnika ikkagi. Selles vallas oli vanjal unifitseerungiga kõik korras.
Zil'i kaheksapütane e. Zil-130 mootor:
Kolb 100mm, käik 95mm.
Kuuelidrane, surveastmeks 7,1.
Rammu 150 suksut.
Urali kaheksapütane e. jämedam Zil'i mootor:
Kolb 108mm, käik 95mm.
Seitsmelidrane, surveastmeks 6,5 (näe, kaanedki ühed ja samad).
Rammu 180 hobust.
Kuuglis saab tuhnida, ma ei viitsi.
Kunagi "milnetis" hakati kaali ajama, et
-"Vaat beeteeärril olid ikka jube kõvad mootorid vahel."
Kes kiitis, et forsitud, suurte klappidega jamidakõikeveel....
Tegelikult olid bensu BTR-il ikkagi kaks tavalist gruza GAZ-53 mootorit, aga mitte forseeritud vaid üllatus-üllatus - deforseeritud.
Kel huvi, võib ka selle kohta otsida, et milles erinevused veel seisnesid ning milleks see armees tol ajal kasulik oli.