Nukk ja mootor?
Nukk ja mootor?
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
Nukk ja mootor?
Et küsimus kui mul on 1.2 mootor ja panen peale kõrgemaks keevitatud nuka kas klapid pähe ei lähe või kui siis kuipalju võib olla keeviataud ja kui palju saab puurida 1.2 plokki?
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1,2 uuema tüübi plokki saab puurida kestvaks 77-78mm vana tüübi muldvalu plokki (pre 1973) saab puurida ka 82mm mõõtu.
kasutades kõrgemat nukki peaks klapipesad kolvile sisse freesima, kuna hakkad ilmselt mootorit kasutama kõrgematel pööretel siis ehk ei jõua väljalaske klapp ennast eest ära koristada...
Ja vaata teema pealkiri ka üle, ei vasta reeglitele!!!
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
kasutades kõrgemat nukki peaks klapipesad kolvile sisse freesima, kuna hakkad ilmselt mootorit kasutama kõrgematel pööretel siis ehk ei jõua väljalaske klapp ennast eest ära koristada...
Ja vaata teema pealkiri ka üle, ei vasta reeglitele!!!
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
JA kui kaua se 1.2 nii kestaks?
Ma ei mõtle seda muidugi tänavasõiduks:)
Kui palju saab max puurida et sõita 30000km või isegi vähem?
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
Kui palju saab max puurida et sõita 30000km või isegi vähem?
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1km-100000 sõltub milline plokk sul on ning kuidas see plokk tehases tehtud.
mis aasta plokk sul on?
89 aasta plokki saab võibolla kestvaks puurida 77,5mm peale aga sellist kolbi pead muudelt autodelt otsima juba.
79,0 puurida ka ilmselt võimalik, kuid siis silindri sein juba 1,5mm õhem ning kõik sõltub väga palju mootorist.
ise soovitaks panna 76,8 samara kolvi millel pealt lased maha treida 1,55mm ning plokist 1,5mm ja kaanest 1,6mm
klapipesad pead uued laskma sisse kolbi freesida
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
mis aasta plokk sul on?
89 aasta plokki saab võibolla kestvaks puurida 77,5mm peale aga sellist kolbi pead muudelt autodelt otsima juba.
79,0 puurida ka ilmselt võimalik, kuid siis silindri sein juba 1,5mm õhem ning kõik sõltub väga palju mootorist.
ise soovitaks panna 76,8 samara kolvi millel pealt lased maha treida 1,55mm ning plokist 1,5mm ja kaanest 1,6mm
klapipesad pead uued laskma sisse kolbi freesida
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
milleks sa seda mootorit ehitad.
ilmselt tehtud kaane, horisontaalkarpade ja korraliku nukiga saab 90-100hj.
kunagi sõideti ju rallit 1200 mootoritega.
ehitamine on samakallis kui 1600 mootoril, kuid viimasel on originaalis juba ~80hj
1200 mootoril ~64hj
ilmselt tehtud kaane, horisontaalkarpade ja korraliku nukiga saab 90-100hj.
kunagi sõideti ju rallit 1200 mootoritega.
ehitamine on samakallis kui 1600 mootoril, kuid viimasel on originaalis juba ~80hj
1200 mootoril ~64hj
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
:)
Se 01 mis mul on mul kõrgemaks keevitatud nukk olemas mõtlesin et paneks selle kõigepealt peale aga kas üksi sellest nukist midagi juurde tuleb ja kas ma saan üldse selle sinna lihtsalt panna ? Ja se et kas sa annab ültse üksinda miskit juurde?
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
No
Ma mõtlesin äkki on keegi proovinud vms?:)
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kunagi väga ammu sai proovitud nukkvõlli millel olid nuki vastaskaelad peenikeseks lastud.Klappe reguleerides tuli reguleerpolte ikka väga kõvasti plokikaanest välja keerata.Klapid avanesid a,6mm rohkem.
Tavaliikluses piisas kolmest käigust.Sest 4000 pöördest hakkas alles mootor normaalselt käima,ilma tõmblemiseta.
Eks olin liiga noor ja loll , et seadistada süüdet ja karburaatorit.
Aga mingis pööretevahemikus(hästi kõrged)oli tõmme päris hea.
Klapid pähe ei jooksnud (mootoriks 2101,76,4 kolvid ilma klapisüvenditeta,muidu orginaal)
Tavaliikluses piisas kolmest käigust.Sest 4000 pöördest hakkas alles mootor normaalselt käima,ilma tõmblemiseta.
Eks olin liiga noor ja loll , et seadistada süüdet ja karburaatorit.
Aga mingis pööretevahemikus(hästi kõrged)oli tõmme päris hea.
Klapid pähe ei jooksnud (mootoriks 2101,76,4 kolvid ilma klapisüvenditeta,muidu orginaal)
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074
Tänx
Ühesõnaga reguleeritavat nukki pole vaja ja pähe klapid ei lähe jah:)
-
bbridgetone
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 21 Aug 2007 23:54
- Asukoht: harjumaa,saku vald,kiisa
- Autod: LADA 21074