Vahet ei ole kas mootor külm või mitte aga ikka ei tööta,ka külmamootoriga puhastad küünla ära ja kohe tõmbab märjaks,4 silindriga oli see viga et küünal lõpetas töö lepingu,kompresiooni mõõdetud külmalt,teised küünlad ka natukene tahmased,see mul plaanis ongi nädalavahetusel kui aega saab et teise auto jagaja ja karpa.
Mul on sama jama olnud siis ,kui klapisääretihendid on töölepingu lõpetenud. Käima sai siis auto nii ,et panid masina käima natuke käis kohapeal ja soojenes siis vahetasin mõne töötava silindriga küünlad ära ja kõik hakkasid lõpuks tööle. Peale seda oli kõik korras ,kuni järgmise hommikuni.
Vahest visake pilk pimedas töötava mootoriga kapoti alla.Gaasi andes (pinge suureneb,vist) läheb sädelus (kui on) eriti suureks!!!See käib kõrgepinge juhtmete ja küünalde kohta.
silikoonjuhtmed ja ngk küünlad - pole pimedas peale müriseva mootori mitte midagi näha
ka korras vaskjuhiga küünlajuhtmete korral ei tohi midagi näha olla...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Sai siis täna suure lumega väljas autot tehtud ja sain käima enamvähem korralikult,panin kallimad küünlad 3 elektroodiga ,kaan uus ja küünlajuhtmed vene omad ,ja hakkas käima ,ei tea kas tahokas valetab aga pöördesse läks üle 9000 rpm.
Algselt postitas: Kutsa
Sai siis täna suure lumega väljas autot tehtud ja sain käima enamvähem korralikult,panin kallimad küünlad 3 elektroodiga ,kaan uus ja küünlajuhtmed vene omad ,ja hakkas käima ,ei tea kas tahokas valetab aga pöördesse läks üle 9000 rpm.
Algselt postitas: Kutsa
Sai siis täna suure lumega väljas autot tehtud ja sain käima enamvähem korralikult,panin kallimad küünlad 3 elektroodiga ,kaan uus ja küünlajuhtmed vene omad ,ja hakkas käima ,ei tea kas tahokas valetab aga pöördesse läks üle 9000 rpm.
Tahad klapid pähe lasta?
tundub jah,eriti külmast lasta nii kõrgesse pöördesse...ei ole hea mõte:puzzled