21011,ando,1977
21011,ando,1977
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kuidas oleks kõige parem kanda auto kerele millegi piirjooned(a'la loomad jms), kas värvi, mingi teibi või spets kleepsuga(värvkatte peale mõtlen siis, küljedele näiteks)? Kas selline asi on üldse lubatud( ei teeks nii hullult, et auto värv muutub ja midagi etiketivastast kah plaanis ei ole)?
[Muudetud: 9-4-2008 ando]
[Muudetud: 9-4-2008 ando]
Jõud taga, peab minema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4001
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui noolsirgeid servi vaja, siis teibiga kõikse lihtsam.
A kui mingeid kujutisi (rõngaid, jänese siluetti jne), siis saab ju paberist shablooni välja lõigata.
Kunagi päris tatikana tegime niimoodi endale igatsugu reklaamidega kaunistatud riideid-värke. Palju särke sai niimoodi ära narritud a'la Pepsi Cola, Marlboro jne... . Küla tegijaim tüüp oli see, kel mitut värvi oli võimalik kasutada .
A kui mingeid kujutisi (rõngaid, jänese siluetti jne), siis saab ju paberist shablooni välja lõigata.
Kunagi päris tatikana tegime niimoodi endale igatsugu reklaamidega kaunistatud riideid-värke. Palju särke sai niimoodi ära narritud a'la Pepsi Cola, Marlboro jne... . Küla tegijaim tüüp oli see, kel mitut värvi oli võimalik kasutada .
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Algselt postitas: logman
Kui noolsirgeid servi vaja, siis teibiga kõikse lihtsam.
A kui mingeid kujutisi (rõngaid, jänese siluetti jne), siis saab ju paberist shablooni välja lõigata.
Kunagi päris tatikana tegime niimoodi endale igatsugu reklaamidega kaunistatud riideid-värke. Palju särke sai niimoodi ära narritud a'la Pepsi Cola, Marlboro jne... . Küla tegijaim tüüp oli see, kel mitut värvi oli võimalik kasutada .
Ja paberist shablooni abil siis värvida? Hiljem maha ka saab? Ons selline asi ka lubatud?
Jõud taga, peab minema.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Venelased nimetasid seda asja akustiliseks süsteemiks jaAlgselt postitas: ando
Ja kui keegi teab selle kõlli kohta midagi rääkida, siis andku tulla. Kas see kast muidu niiskust kannatab ja kui ei, siis kuidas seda selle eest kaitsta?
olid kasutuses 3 klassi grammofoni "Nokturn" järel.
Teh.andmed:8 ohm,6 W ja esitlusala 100-8000 Hz.
Üldiselt toa kastid autos ei kesta,niiskus "nätsutab" papp-
membraani ära.Vene aeg me lakkisime seda papplehtrit,et natukenegi kestaks.Arvata võib et sul autoraadio annab
välja 4 ohm aga kõlar on 8 ohm siis võimendi kivid saavad
head vatti niikaua kuni toss väljas.
Vaata parem Tähe tänava Akordi poodi,seal oli 3-me ribalisi autokõlareid mitut sorti saada,head väikesed,mahuvad
aknalauale ära.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Niih, veidi jälle auto kallal nokitsetud. Tegin igasuguseid lihtsamaid töid näiteks roostekohtade lihvimine ja värvimine. Värv, millega parandusi sai tehtud, on ülihele ja iidvana sadolini roheline, aga peaasi, et ei roosteta. Sai ka eemaldatud esimene vasakpoolne logar. Välja tuli hunnik liiva
Mõtlesin ka eemaldada kehvasti töötava antenni. Kakkusin seda jubedatmoodi, lõpuks jäi pihku vaid osa sellest. Vaatasin antenni marki ja vihastasin: originaalantenn. Kurat seda oleks 02 jaoks vaja läinud. Aga mis tagantjärele nutta.
Pärast loominguliste tööde lõpetamist sai asutud ajusid nõudvate tööde kallale. Remonti vajasid genekas ja paigaldamist kärukonks. Genekal tuli eemaldada mingi väike asi, mis kruviga geneka küljes oli ja vahetada harjad. Esmapilgul tundus, et sai korda. Eks pikematel sõitudel selgub. Konksu võtsin oma vana 06 alt ja selle kinnitamine jäi pooleli.
Remonti vajab veel karburaator, kiirenduspumba membraan lekib. Uus juba soetatud ja järgmine kord, kui autole ligi pääsen, vahetan ära. Arvatavasti on ka käivitusraskused tingitud sellest, et sealt tuleb lisaõhku. See on siis hädavajalik asi, mis sõitma hakkamiseks lahendada tuleb.
Asjad, mida ka vaja nokkida on: antenn, klapikambrikaane alune üle vaadata, õli vahetada, summutit pisut tihendada, käsipiduritross pingutada või vahetada jne. Tegevust jätkub, oleks vaid aega...
Ahjaa, vaja oleks ka suvekaid, aga need on vist enamvähem olemas.
Mõtlesin ka eemaldada kehvasti töötava antenni. Kakkusin seda jubedatmoodi, lõpuks jäi pihku vaid osa sellest. Vaatasin antenni marki ja vihastasin: originaalantenn. Kurat seda oleks 02 jaoks vaja läinud. Aga mis tagantjärele nutta.
Pärast loominguliste tööde lõpetamist sai asutud ajusid nõudvate tööde kallale. Remonti vajasid genekas ja paigaldamist kärukonks. Genekal tuli eemaldada mingi väike asi, mis kruviga geneka küljes oli ja vahetada harjad. Esmapilgul tundus, et sai korda. Eks pikematel sõitudel selgub. Konksu võtsin oma vana 06 alt ja selle kinnitamine jäi pooleli.
Remonti vajab veel karburaator, kiirenduspumba membraan lekib. Uus juba soetatud ja järgmine kord, kui autole ligi pääsen, vahetan ära. Arvatavasti on ka käivitusraskused tingitud sellest, et sealt tuleb lisaõhku. See on siis hädavajalik asi, mis sõitma hakkamiseks lahendada tuleb.
Asjad, mida ka vaja nokkida on: antenn, klapikambrikaane alune üle vaadata, õli vahetada, summutit pisut tihendada, käsipiduritross pingutada või vahetada jne. Tegevust jätkub, oleks vaid aega...
Ahjaa, vaja oleks ka suvekaid, aga need on vist enamvähem olemas.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Liigub taas. Päeval sai siis auto kallal askeldatud: karpa paika, genekas kinni, kontaktid puhtaks, konks kinni ja veel pisitöid. Nüüd partsupill, enne olnud käivitumisraskused olidki arvatavasti tingitud valest süütest ja kontaktide s**ast seisukorrast. Võib olla ka külmast.
Talvekad said kah alt ära võetud ja uued talvekas alla pandud Naelavabad loomulikult. Pornotuuningupill peaks ütlema. eks pildid räägivad enda eest
Talvekad said kah alt ära võetud ja uued talvekas alla pandud Naelavabad loomulikult. Pornotuuningupill peaks ütlema. eks pildid räägivad enda eest
Jõud taga, peab minema.
Las see kilekott konksu otsas on ikka registreeritud järelhaagisena? Ses suhtes, et võib kena litaka trahvi saada sedasi, pane vähemalt gabariidid ja suunadki külge!:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kirjutan väheke sündmustest, mis selle autoga juhtunud on.
27.06.2008
Tekkis kinnisidee panna see auto sõitma, käia Põlvas koosolekul ja pärast liikuda peole. Tegin kindlustuse 15 päevaks.
29.06.2008
Kell 1 päeval pidin olema Põlvas koosolekul. Kuna jõudsin alles hommikul kell 8 operatsioonilt "Kainekas", siis ettevalmistus sõiduks sai alata alles kell 11. Ega siis ilma selleta saa pikka otsa ette võtta(20 km Põlvasse).
Otsisin kuurist 2 kroomilukilpi väikese roostega, et vahetada välja pornoplastikilukilbid. Tankisin autosse vene kütust ja näppisin veel mingeid asju. Koduõuest välja keerates ja saavutades kiiruse 50km/h, otsustas vastpaigaldatud ilukilp lahkuda positsioonilt kõva kolinaga ja kaduda võssa.
Roolis oli minu nõbu ja autos muidu kokku 4 inimest. Sõit Põlvasse läks lõbusalt. Tegime ilupilte. Meeleolu oli rõõmus.
Kuna koosolek kestis kaua ja autojuhil polnud sinna asja, sõitis ta tagasi Kanepisse õhtuse peo tarbeks kooki küpsetama. Lugu jätkub hetkest, kui ta meile Põlva piiril asuvasse tanklasse järele tuli(meie=mina ja mu sõber).
Autos istusid mu nõbu ja kaks tema sõbrannat ehk siis sai auto rahvast täis ja hääletajad tee ääres pidid jääma pika ninaga. Tagasi sõites aga ühes lauges kurvis hakas auto pööramisel viskama. Sõimasin veidi juhti, et ta nii ei rooliks. Ütles, et ta ei tahtnud.
Sõitsime umbes 10km edasi ja vahepeal veel tundsin, kuidas auto võnkab. Pistsin pea aknast välja(istusin paremal taga, sõber vasakul taga). Nägin, et esimene parem rehv on pisut tühi, tagumine normis. Ütlesin, et arvatavasti on esimeses rehvis asi, kuid ütlesin sõbrale, et ta ka rehve vaataks korra. Ta pistis pea kaugele aknast välja, et näha. Tõmbas pea sisse tagasi ja ütles, et temapoolsed on korras. Kuid äkki.....
...käis üks kõmakas. Tundsin, kuidas tagumine vasak nurk läks vastu asfaldit ja tagasi vaadates nägin sädemepilve. Mõtlesin, et see veneaegne rehv viskas sussi ja lendas õhku ning edasi kulgeme velje peal. Laksaka hetkel oli kiirust 90km/h.
Õnneks ei tulnud ühtki autot vastu, tee oli sirge ja juht säilitas külma närvi. Parkis siis auto tee äärde ja ma tormasin kohe kaema, mis juhtunud oli. Nägin, et trummel ja rehv koos veljega olid lahkunud auto küljest. Ja siis...
..tuli juhi poolt kommentaar:"Kurat, kõveralt parkisin."
Taga keskel istunud vahendas oma mõtteid:"Teate, et ma päriselt mõtlesin, et nüüd kukkus küll summuti alt ära!" Pärast naeru vaibumist tegime "reidika".
Seejäral läksin sõbraga koos velge ja trumlit otsima. Trumliga läks kergelt, vedeles teine vasakul teeservas.
Velge otsides olin juba peaaegu teise mehe kartulipõllule saabunud, kui tuli idee, et äkki on raibe paremal pool kraavis. Läksin sinna luurama ja avastasin tema puhkepaiga.
Teeveerest leitud varuosadega asusin tööpostile.
Selajal kui põhisüüdlane töötas, pidasid teised pikniku ja tõmbasid pagasnikust välja kilekotid erinevate jubinatega.
Panin kõik jupid külge tagasi, kui sõitma hakates oli kuulda jubedat kriginat ja tagant tuli suitsu. Üle 50km/h ei sõitnud. Kodu jõudes ütles nõbu, et peole lähme Golfiga. Laitsin mõtte maha rõhutades rohelise ?iguli sobivust pungipeole. Teised läks peoks sättima, mina jäin auto kallale.
Kangutasin jupid taas maha ja hakkasin viga otsima. Leidsin, et plekk, mis on tagasilla otstes trumli taga, on haiget saanud ja jääb trumli teele ette. Relaka abiga eemaldasin selle sealt ning installisin jupid. Kiire testisõit näitas, et auto on korras ja valmis peole sõitma.
Panime auto jälle rahvast täis ja läksima pidusse. Autojuht oli sama, kuid nüüd enam üle 80km/h sõita ei julgenud. Jäime ainult 3 tundi hiljaks.
Loo moraal:
Mees, pinguta enne, kui sõitma lähed, rattapolte.
Niisama pildike kah
Nüüd, kui aega saan, pingutan käsipiduritrossi ära ja ajan summuti tihedaks. Kui saan rahasüsti, käin ülevaatusel. Hetkel hea masin puudeveoks ja külavahel tööl käimiseks.
PS:Nüüd iga väiksemgi klõps sunnib autot peatama ja rattapolte pingutama.
[Muudetud: 22-7-2008 ando]
27.06.2008
Tekkis kinnisidee panna see auto sõitma, käia Põlvas koosolekul ja pärast liikuda peole. Tegin kindlustuse 15 päevaks.
29.06.2008
Kell 1 päeval pidin olema Põlvas koosolekul. Kuna jõudsin alles hommikul kell 8 operatsioonilt "Kainekas", siis ettevalmistus sõiduks sai alata alles kell 11. Ega siis ilma selleta saa pikka otsa ette võtta(20 km Põlvasse).
Otsisin kuurist 2 kroomilukilpi väikese roostega, et vahetada välja pornoplastikilukilbid. Tankisin autosse vene kütust ja näppisin veel mingeid asju. Koduõuest välja keerates ja saavutades kiiruse 50km/h, otsustas vastpaigaldatud ilukilp lahkuda positsioonilt kõva kolinaga ja kaduda võssa.
Roolis oli minu nõbu ja autos muidu kokku 4 inimest. Sõit Põlvasse läks lõbusalt. Tegime ilupilte. Meeleolu oli rõõmus.
Kuna koosolek kestis kaua ja autojuhil polnud sinna asja, sõitis ta tagasi Kanepisse õhtuse peo tarbeks kooki küpsetama. Lugu jätkub hetkest, kui ta meile Põlva piiril asuvasse tanklasse järele tuli(meie=mina ja mu sõber).
Autos istusid mu nõbu ja kaks tema sõbrannat ehk siis sai auto rahvast täis ja hääletajad tee ääres pidid jääma pika ninaga. Tagasi sõites aga ühes lauges kurvis hakas auto pööramisel viskama. Sõimasin veidi juhti, et ta nii ei rooliks. Ütles, et ta ei tahtnud.
Sõitsime umbes 10km edasi ja vahepeal veel tundsin, kuidas auto võnkab. Pistsin pea aknast välja(istusin paremal taga, sõber vasakul taga). Nägin, et esimene parem rehv on pisut tühi, tagumine normis. Ütlesin, et arvatavasti on esimeses rehvis asi, kuid ütlesin sõbrale, et ta ka rehve vaataks korra. Ta pistis pea kaugele aknast välja, et näha. Tõmbas pea sisse tagasi ja ütles, et temapoolsed on korras. Kuid äkki.....
...käis üks kõmakas. Tundsin, kuidas tagumine vasak nurk läks vastu asfaldit ja tagasi vaadates nägin sädemepilve. Mõtlesin, et see veneaegne rehv viskas sussi ja lendas õhku ning edasi kulgeme velje peal. Laksaka hetkel oli kiirust 90km/h.
Õnneks ei tulnud ühtki autot vastu, tee oli sirge ja juht säilitas külma närvi. Parkis siis auto tee äärde ja ma tormasin kohe kaema, mis juhtunud oli. Nägin, et trummel ja rehv koos veljega olid lahkunud auto küljest. Ja siis...
..tuli juhi poolt kommentaar:"Kurat, kõveralt parkisin."
Taga keskel istunud vahendas oma mõtteid:"Teate, et ma päriselt mõtlesin, et nüüd kukkus küll summuti alt ära!" Pärast naeru vaibumist tegime "reidika".
Seejäral läksin sõbraga koos velge ja trumlit otsima. Trumliga läks kergelt, vedeles teine vasakul teeservas.
Velge otsides olin juba peaaegu teise mehe kartulipõllule saabunud, kui tuli idee, et äkki on raibe paremal pool kraavis. Läksin sinna luurama ja avastasin tema puhkepaiga.
Teeveerest leitud varuosadega asusin tööpostile.
Selajal kui põhisüüdlane töötas, pidasid teised pikniku ja tõmbasid pagasnikust välja kilekotid erinevate jubinatega.
Panin kõik jupid külge tagasi, kui sõitma hakates oli kuulda jubedat kriginat ja tagant tuli suitsu. Üle 50km/h ei sõitnud. Kodu jõudes ütles nõbu, et peole lähme Golfiga. Laitsin mõtte maha rõhutades rohelise ?iguli sobivust pungipeole. Teised läks peoks sättima, mina jäin auto kallale.
Kangutasin jupid taas maha ja hakkasin viga otsima. Leidsin, et plekk, mis on tagasilla otstes trumli taga, on haiget saanud ja jääb trumli teele ette. Relaka abiga eemaldasin selle sealt ning installisin jupid. Kiire testisõit näitas, et auto on korras ja valmis peole sõitma.
Panime auto jälle rahvast täis ja läksima pidusse. Autojuht oli sama, kuid nüüd enam üle 80km/h sõita ei julgenud. Jäime ainult 3 tundi hiljaks.
Loo moraal:
Mees, pinguta enne, kui sõitma lähed, rattapolte.
Niisama pildike kah
Nüüd, kui aega saan, pingutan käsipiduritrossi ära ja ajan summuti tihedaks. Kui saan rahasüsti, käin ülevaatusel. Hetkel hea masin puudeveoks ja külavahel tööl käimiseks.
PS:Nüüd iga väiksemgi klõps sunnib autot peatama ja rattapolte pingutama.
[Muudetud: 22-7-2008 ando]
Jõud taga, peab minema.
Heh. Raplas enne sõitu pingutasin enda masinal ka rattapoldid ära. Aga oleks pidanud pingutama peale igat sõitu. Ka mul sai saatuslikuks juhi tagumine ratas:DAlgselt postitas: ando
Loo moraal:
Mees, pinguta enne, kui sõitma lähed, rattapolte.
Jälle üks õnnelik õnnetus. Aga noh, sh!t happens!
Lower your standards and you'll never be disappointed!