Mootori vahetus.

Mootori vahetus.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
manhunt16
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 16 Okt 2007 21:04
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: LADA 1300SL

Mootori vahetus.

Postitus Postitas manhunt16 »

Tahaks siis 06 mootorit vahetada.Keegi äkki annaks nõu mis jäejekorras mida teha.ise pole varem sellise asjaga kokku puutunud.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui kanali peal teed ja radikat ei viitsi eest ära võtta siis:

kardaan alt, starter maha, õhufiltri kopsik maha, sidurisilinder ploki küljest lahti, mootorimass lahti, spidotross, sumpa lahti keskelt ja kolle küljest -> kast alt 4 suurt+4 väikest polti - siis:
lõdvikud lahti (=tosool välja), kütusevoolik lahti, gaasihoovastik klapikambrikaane küljest ära, geneka küljes ja mootoriploki küljest juhtmed lahti, mootoripadjad lahti ja mootor vahelt välja tõsta.

kokku paned vastupidises järjestuses

[Muudetud: 1-1-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Vast ikka käigukast alt mitte kardaan, mis see kardaan segab?
Lada on see mis JÄÄB !
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Proovi kast kätte saada kui kardaan küljes!!! saad tasuta pulgakommi!

Olku jutule lisaks:
Kasti küljest tagurpidikäigu juhtmed maha.
Radikas ikkagi maha, muidu võid ventikale või radikale haiget teha.
Kapott ka maha.

[Muudetud: 1/1/2008 viaccess]
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Ma olen kasti alla jätnud, summuti kah... Radikas eest ära ja kui telfriga tõsta saad siis pole probleemi niipaljukest mootoriruumis manööverdada
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süütepooli ja jagaja vaheline madalpinge ja kõrgepinge juhe ning tooreklapitross läks meelest veel :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
manhunt16
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 16 Okt 2007 21:04
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: LADA 1300SL

Postitus Postitas manhunt16 »

aitähh abi eest
;)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Iseenesest oli minumeelest suht asjalik küsimus ,sest tean omastkäest ,kui mul üks sõber tahatis mootorit maha võtta ,siis tema alustas klapikambrikaanest ja kollektoritest ,siis tuli plokikaan ,radikas jne. Ise ütles ,et tahab selle mootori teise auto peale panna. Tööd on palju rohkem ,kui valest otsast hakata ning paljud asjad võivad töökäigus isegi katki minna.
m
manhunt16
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 16 Okt 2007 21:04
Asukoht: Kohtla-Järve
Autod: LADA 1300SL

Postitus Postitas manhunt16 »

Nüüd tekkis uus probleem, nimelt kuiidas see käigukang maha tuleb ,et see klamber mis seal on löhki ei läheks
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Võtad kurvikeeraja sellise pisikese lapiku ja urgitsed selle alumise stopper rõngakese välja ja siis tõmbad käigukangi otsast ära . Kui mingil imekomber peaks see stopper rõngas seal katki minema ,siis seda on õnneks poes müüa terve komplektiga .
Vasta