Probleem CO2'ga
Probleem CO2'ga
-
ssaarlane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06 Sept 2006 18:52
- Asukoht: Saaremaa- Tallinn
- Autod: Auto puudub
Probleem CO2'ga
Sai siis täna ülevaatusel käidud ja tuli välja, et CO on laes-- ca 7,200. Milles võib probleem olla, mida kruttida?
Vabandust, kui see teema on juba kuskilt läbi käinud. Pole lihtsalt aega lugeda.
[Muudetud: 31-8-2007 saarlane]
Vabandust, kui see teema on juba kuskilt läbi käinud. Pole lihtsalt aega lugeda.
[Muudetud: 31-8-2007 saarlane]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
millega sa ülevaatusel käisid?
üldiselt segukruvi keeramisest on palju kasu.
7,2 pole laes vaid veidi paigast ära.. omal sai 6 pealt 0,4 peale keeratud 2 pöördega
et siis:
mis auto, mis aasta, mis mootor, mis karburaator/pritse, kas summuti on tihe, kas mootor tühikäigul vahele jätab, kas võtab palju õli, kas jagaja võllil on loks, millal süüteküünlaid vahetati, kontaktide seisukord, õhufiltri seisukord jne jne jne??
üldiselt kõvasti kulunud mootoril co-d paika ei saa ilma HC tõusuta.
üldiselt segukruvi keeramisest on palju kasu.
7,2 pole laes vaid veidi paigast ära.. omal sai 6 pealt 0,4 peale keeratud 2 pöördega

et siis:
mis auto, mis aasta, mis mootor, mis karburaator/pritse, kas summuti on tihe, kas mootor tühikäigul vahele jätab, kas võtab palju õli, kas jagaja võllil on loks, millal süüteküünlaid vahetati, kontaktide seisukord, õhufiltri seisukord jne jne jne??
üldiselt kõvasti kulunud mootoril co-d paika ei saa ilma HC tõusuta.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Zetec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 128
- Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106
Endal sapikal muutus co umbes 10kordselt, vahetasin välja karburaatori jala. Ja paika kruttisin kogu kupatuse ülevaatuspunktis. Seal hea ju vaadata aparaadist mis näitab.
Ja peale üv käiku peatasin enne mäge auto et keerata kruvisid peale - co väike ei liikunud ka sapikake edasi.
Arvan et sigulil on sama teema sellega. Ja uuemaid karpasid kehvem kruttida (need millel vaakumid peal).
Ja peale üv käiku peatasin enne mäge auto et keerata kruvisid peale - co väike ei liikunud ka sapikake edasi.
Arvan et sigulil on sama teema sellega. Ja uuemaid karpasid kehvem kruttida (need millel vaakumid peal).
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tasub lugemist:
http://www.maitene.ee/index.php?id=8&ke ... faf10bd44e
http://www.maitene.ee/index.php?id=8&ke ... faf10bd44e