Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: uzzac
...tunne on ikkagi ülim võrreldes karpadega...kõik töötab nagu kellavärk ja DTA datalogger ja mapping on midagi nii geniaalset et seda peab ise nägema et uskuda...
Pritse kohapealt jagan arvamust. Tühikäik ei lonka ja ei pea minema kompromissile a la kas madalat hea või kõrgelt + jääb igasugune "toorega" nõidumine ära.
Tõsiselt kahju, et mul polnud võimalik kauemaks seda mappingut jälgima jääda. Äkki õnnestub millalgi tulevikus.
hiljem sai jah mappinguga rohkem tegeletud...pisikesed iseärasused esinesid mis olid põhjustatud bensu loksumisest paagis ...ehk siis ainukeses paremkurvis jäi veits kuivale ja segu ronis 1.2 peale (mudu 0.7-0.8)...plaan veel minna järgmine laupäev uuesti sõitma ja siis keskenduda rohkem vedrustusele sest pirtse sai häälde...samas peaks ennem selle turvapaagi juraka külge aretama et ei tuleks kuiva hetke
moss - kui sa korraliku võlli peale paned hästi voolavale kaanele saad ka selliseid numbreid katsuda tavavõlli ja standard kaanega pole selliste segunumbritega sõit ilmselt otstarbekas :d sõidad ringi tahmalont taga
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
meil lambda üldse ainult logib ega otsusta midagi...aju käitub ainult vastavalt mapil ettenähud korras ...lambda on ise kõrvalistuja reie juures alles niiet jääks igatahes viitega toimima...