2105, grimes, 1983
2105, grimes, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Pead vist paremini vaatamaAlgselt postitas: pedrox
Töötlus päris käpas ma vaatan;)

http://www.photofun.od.ua/
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Kellaseisu järgi eile sai hakatud paigaldama siis pigimatti...
Oli tuju vaadata järgi see põranda alune teema... Õnneks millegiga ennast kurvastada polnud. Roostet ei olnud
Sai siis puhastatud jne. Oli kohe mõte, et originaale põrandaaluseid matte tagasi ei pane. Sai siis hakatud paigaldama pigimatti juba.
Pigimati peale ma ei tea veel, kas panen vilti või mõnda porolooni vms. Mis samas veel summutaks heli. Aga niiskuse kogujat kh ei soovi.
Peale selle veel palve... Ehk on kellegil üle mõni korralik must põrandavaip. Mille oleks nõus ära andma või müüma
Sai küll survekaga vana põrandamatt ära pestud, aga see kummist, mida laidetud jne... Nüüd jään siis lootma, et ehk on kellegil musta põrandavaipa.
Võib ka pakkuda teisi matte, võin mõelda teiste värvide suhtes.
Üks pilt kh siis veel poolikust tööst. Pilt ei ole midagi eriti ütlev, aga midagi on vähemalt. Varsti uued pildid.

Oli tuju vaadata järgi see põranda alune teema... Õnneks millegiga ennast kurvastada polnud. Roostet ei olnud

Sai siis puhastatud jne. Oli kohe mõte, et originaale põrandaaluseid matte tagasi ei pane. Sai siis hakatud paigaldama pigimatti juba.
Pigimati peale ma ei tea veel, kas panen vilti või mõnda porolooni vms. Mis samas veel summutaks heli. Aga niiskuse kogujat kh ei soovi.
Peale selle veel palve... Ehk on kellegil üle mõni korralik must põrandavaip. Mille oleks nõus ära andma või müüma

Sai küll survekaga vana põrandamatt ära pestud, aga see kummist, mida laidetud jne... Nüüd jään siis lootma, et ehk on kellegil musta põrandavaipa.
Võib ka pakkuda teisi matte, võin mõelda teiste värvide suhtes.
Üks pilt kh siis veel poolikust tööst. Pilt ei ole midagi eriti ütlev, aga midagi on vähemalt. Varsti uued pildid.

- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Vahe on selles, et kui ei taha, et auto haiseks kuumal suvepäeval nagu bituumenipütt teetööde tipphooajal, siis raatsib ikka paigaldada küllAlgselt postitas: corrado
bituumen, katusematerjal mingine, kes seda spets värkki ikka paigaldada raatsib kui see on sama asi aind et kordades odavam

Aga eks see ole igaühe enda valida...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Bituumeniga ei ole selle mati juures absoluutselt midagi ühist.Algselt postitas: PuZuP
Vahe on selles, et kui ei taha, et auto haiseks kuumal suvepäeval nagu bituumenipütt teetööde tipphooajal, siis raatsib ikka paigaldada küll
Aga eks see ole igaühe enda valida...
Ruberoid on see, mis haiseb.
Matt, mida saab kuumapüstoli või leeklambiga paigaldada koosneb hoopis "targematest" asjadest kui bituumen ja ei haise isegi paigaldamise ajal tõrva järele.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Ei tea jh... Hetkel pole vaipa sees... ja salong on enamjaolt ära tehtud...
Ja ei haise mul midagi. Õige pigimatt läheb ette poole, sealt veel tegematta.
Võtan armatuuri ära, ja sealt alt alla välja.
Ja mingi aeg tuleb seda ruberoidi juurde osta. Ja bagass samamoodi üleni ära teha. Peale selle otsustasin siiski vilti kasutada kh veel...
Seda tuleb kh sammuti siis armatuuri alt bedaalide kõrguseni. Käigukasti tunnel selllega, taga istmealune ja koopa pealsed.
Ja ei haise mul midagi. Õige pigimatt läheb ette poole, sealt veel tegematta.
Võtan armatuuri ära, ja sealt alt alla välja.
Ja mingi aeg tuleb seda ruberoidi juurde osta. Ja bagass samamoodi üleni ära teha. Peale selle otsustasin siiski vilti kasutada kh veel...
Seda tuleb kh sammuti siis armatuuri alt bedaalide kõrguseni. Käigukasti tunnel selllega, taga istmealune ja koopa pealsed.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Unustasin mainida... ET hind sellel rullil on jh 300.- Hea odav 
Võrreldes seda. ET 500.- läheb üksi õige pigimatipeale, et saaks armatuuri alt ära teha. Ei taha seal selle fööniga möllama hakata. Aga ise arvan, et selle fööniga lastes on isegi parem tulemus kui õige pigimatt auto poolepealt...
Sest kui lasen fööniga täpselt pigimati ääre peale ja auto põhjapleki peale. Siis saab ilusti plekk sooja ja eemaldab viimasel hetkel niiskuse. Ja siis läheb kuum pigi peale. Ilusti on näha kui suland pigi peale ilusti läheb.
Üks pilt kh siis kuidas tegin... Jäi väga tugevalt ikka kinni kh !
Mingi mõtetu ja kiirelt tehtud joonis, aga ehk saab aru.
[Muudetud: 30-6-2008 grimes]

Võrreldes seda. ET 500.- läheb üksi õige pigimatipeale, et saaks armatuuri alt ära teha. Ei taha seal selle fööniga möllama hakata. Aga ise arvan, et selle fööniga lastes on isegi parem tulemus kui õige pigimatt auto poolepealt...
Sest kui lasen fööniga täpselt pigimati ääre peale ja auto põhjapleki peale. Siis saab ilusti plekk sooja ja eemaldab viimasel hetkel niiskuse. Ja siis läheb kuum pigi peale. Ilusti on näha kui suland pigi peale ilusti läheb.
Üks pilt kh siis kuidas tegin... Jäi väga tugevalt ikka kinni kh !
Mingi mõtetu ja kiirelt tehtud joonis, aga ehk saab aru.
[Muudetud: 30-6-2008 grimes]

-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Ma nägin mingit suurte valukatega 01 (011/013) moodi aparaati treila peal Laagris. Esiots kortsus. Ja oli hallikasvalge vms...Algselt postitas: reiner
Kas masin ikka liigub ka veel? Kuulsin, et üks sama värvi 05, suurte valukatega, olevat mingi aeg tagasi treila peal olnud Laagri vahel, kortsus ninaga..![]()

Seda nägin isegi. Grimes pani isegi kuulutuse siia üles kus olid pildid sellest: http://nagi.ee/photos/grimes/sets/98399/Algselt postitas: AsjaPulk
Ma nägin mingit suurte valukatega 01 (011/013) moodi aparaati treila peal Laagris. Esiots kortsus. Ja oli hallikasvalge vms...![]()
Lower your standards and you'll never be disappointed!