2105, grimes, 1983

2105, grimes, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no loogiline siis ju, et sul on katkestus kangi ja kaitsmeploki vahel kuskil..
vaata kas kaitsmeploki taga on kõik pistikud korralikult ühendatud (pardatsoki taga)
samas võib olla juhe katki või kaitsmeplokis katkestused - mõlemat juhtunud omal..
mõõda kas kaitsmeplokki salongipoolt + jõuab ;)
kui jõuab ja kaitsmele ei tule siis kaitsmeplokk remonti või uus
kasutatud asi on kahtlane
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

palju sa enda x -de eest maksid.? milliseid tule juhtajusid kasutad?ning kuidas mulje on? Küsin ,et saada võrdlus enda omadega.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: zigulimasuurik
palju sa enda x -de eest maksid.? milliseid tule juhtajusid kasutad?ning kuidas mulje on? Küsin ,et saada võrdlus enda omadega.
Küsimus on kahe silmama vahele jäänud...
Nii aga ma sain tutvuse kaudu nad väga odavalt 2500.-
Kas just väga odavalt aga noh. Suhteliselt ;)
Ei oska nende juhtajude kohta midagi täpsemalt öelda. Kuna ei tea selles valdkonnas suht eriti palju :P
Mulje on suht hea... sest valgustavad ikka väga hästi.. nagu täistuledega sõidaks :lol Märgid kõik väga heledad ja hästi nähtavad. Juba märja asfaltiga, kui peaks valgust neelama. Näitas suht hästi ;)
Praegu on tulede regull väga 0
Ise timmides ei saa nii nagu peaks jne. Lasen tuttaval ära regullida mingi aeg... praegu näitavad mull väga maha... 1,5m umbes auto nina ette see põhi punkt. Muidu häirib teisi. Teine tuli kuskil 2m
Aga praegu näitab juba suht hästi ette. Tee on ikkagist valgustatud ;)
Eks kui saab õige regulli siis saab õigeti kommenteerida.
Loodan et saan nii regullitud et ei äiri teisi vastutulejaid pimedas :)

Nii tegin mõne pildi kh siis xenonitest...
Päeval ei jää eriti fotokaga hea tulemus... silmaga ilusam vaadata :D
Aga noh enamvähem peaksite aru saama :P

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

2500.- on tõesti odavalt saadud...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Algselt postitas: zigulimasuurik
2500.- on tõesti odavalt saadud...
Nojah, mul oli Xenoneid pakkuda 2000eek komplekt a näe keegi ei tahtnud.. Enam ei saa kah :)
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Mootori vahetus.. 1,2 -> 1,6

Postitus Postitas grimes »

Nii.. sai enda sigullil siis üleeile vahetatud ära mootor...
Olin sõbra juures öö läbi üleval. Ja sealt ära tulles hommikul kell 7-e mõtleisn et ei viitsi magama minna ja läxime teise sõbra juurde koos temaga... sai siis mootor maha võetud 2,5 tunniga. Ikka oli natuke jamamist nende käigukasti poltidega. Pole kunagi seal midagi veel keeratud.
No ja siis sai hakatud teist motoorit peale panema (1,6). Enne siis 1,2
Seal tuli veel vahetada genekas ära (sest enne oli peal pinge regulaatoriga keneka küljes vms. TEisel mitte jne. Siis termostaat vana igaks juhuks, ventikas, rihmaratas ventika taga, karpa, sisselaske kollektor ja väljalaske kollektor.
Ja õlid välja jne.
Kokkupannes ja lahtivõttes esines ka probleeme. Näiteks äravõttes ei saanud radika küljest alumist lõdvikut lahti. Sest vene naljakas klamber. Ja pea oli all pool jne. Sai noaga alguses läbi lõigatud see lõdvik. Mõtlesime et võtame teiselt mootorilt uue. TEise mootori küljest see lõdvik just oli kõige viletsamas seisus (loe: mõranenud). Aga sai ta siiski külge pandud hetkel. Läbi õnneks ei aja.
Alguses ei tahtnud üldse vana mootor ära tulla käimari otsast. Need koonused mootori küljes hoidsid kinni korralikult. Siis ei tahtnud uus mootor veel eriti minna käigukasti otsa. Natuke sai jännatud ja külge ta sai.
Kokkupannes keeras sõber vaba käega kinni salongi soojenduse mineva toru kinnitus poldi või keerme lati vms.. mis tuleb veepumbast. No mis seal ikka. Tuleb ju siis see ikka ära vahetada, jälle uuesti eest ventikas, genekas jms lahti ja vahetasime veepumba ära. Sai siis kinni pandud. Ja ka muu nodi külge. Sai nagu enamvähem kõik asjad kinni. Sai proovitud kas ka käima läheb. Ja nagu naksti väikese käivituse peale ta ilusti töötasgi. Sai muud vidinad ka külge keeratud ja valasin vee sisse. Aga ei... ikka pidi üks koht vett läbi ajama. See sama koht veepumbast mille enne pooleks keerasime ja siis uue veepumba panime. Soojendusse minev toru vms. Võtsime lahti ja avastasime ,et pole tihendit (jäi vana pumba külge). MIs seal ikka siis. Panime tihendi külge ja uuesti vesi sisse. Ja ikka tilgub. No õnneks mitte eriti palju. Ja siis kui mootor oli natuke aega töödanud. Jäi tilkumine järele. Ja pole seni enam tilkunud. Õnneks. Kella 8-saks saime umbes mootori õhtul tööle. Seda ka 3-me tunnise vahe puhkusega. Ja 10-neks õhtul sain kodu poole liikuma hakata. Enne seda timmisime süüdet veel stroboskoobiga. Võlli otsa märgi panime keskmisega enam vähem paika. Aa jaa. Tuli meelde et vahepeal kui sai suure hurraaga mootor tööle jne. Siis tahtsin proovida et kas liigub kh. Siis oh ei... kus sa sellega. Sidur kadus ära. Sõber läx mingi tunniks ära. Selle ajaga jõudsin teiselt sigullilt ära keerata selle süsteemi (minu vana 03 beezi värvi). Ja enda omal jamasin sellega et need ühendused lahti saada. Alumise silindri küljest ei saanud lõdvikut lahti, ülevalt pea pumba küljest kh mitte. Keskelt õnneks sain. Sealt maalt siis sai ära vahetatud. Ja sai siduri ka mingil määral tööle. Väga kahtlane ja jube raske jäi. Alumine silinder või pump vms. See on muidu talvel tutikana ostetud (ise ostsin). Enne kui panin selle motoori 03-mele peale. SIis sama moodi andis töötav sidur otsad. Kui selle mootori peale sain. (Needus minuga). Võtsin vedru ära sest siis kergem jne. Läheb praegu ilusti tagasi kh. Enne oli koos vedruga kah väga kerge. Väga hea ja mugav oli. Selle siduriga on tagurdada ja esimese käiguga väga raske minna vaikselt ära. Kas hakkab jõnksutama. Või läheb laksuga minema. Sidur nagu krudiseb lahti vms. Ei lähe sujuvalt vms. Sest libistada nagu otseselt ei saa. Laseks nagu järsku lahti.
Mootoris oli õli kh ikka kõvasti üle normi. Ütleme nii et sama palju veel otsa kui on min ja max vahe. Sama veel max-ile peale.
Eile õhtu sai mootorist õli välja lastud. Ja siis sain korraliku kuuma õlilahmaka pikki pükse.

Suht pikk ja segane text jäi. Sest tuli midagi meelde ja kirjutasin vahele jne :P
Aga aru peaks saama. Tegin pilte kh töö ajal. Aga sõbra digikaga. Ja ei tea millal pildid saan ;) Mootor näeb välimuselt suts halvem välja. Aga pole just kõige hullem.

Kui mootor maas oli. Sai ka sealt õli pa*a maha lastud. Ilusti puhtaks sealt alt poolt. Vahepeal käis ka kasutaja Robi uudistamas. Ja endale mõnda juppi 03-melt küljest võtmas.

[Muudetud: 22-8-2007 grimes]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kuidas siis mootorite vahe tundub?
1.6 hoopis teine asi jah:P
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Kuidas siis mootorite vahe tundub?
1.6 hoopis teine asi jah:P
Nagu ööj a päev :D
Vahe ikka suht suur... sõber istus peale.. korra andsin minna. See kohe " Mis sul uus mootor peal ve ? "
KOhe esimene küsimus laxust. Ja teised sõbrad kes peal istunud. Ütlevad sama. Et ikka ei anna võrrelda.
Kuigi see mootor on juba ligi 200 000km sõitnud.
Ja midagi seal tehtud ei ole. Ja ka karpa on mu vanalt mootorilt 1,2-he pealt siis. Koos kollektoritega (nendel vist vahet ei ole)
Aga jh. Parem on ta ikka küll ;)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

endalgi liigub 1.5 ja 5-ne kast talvel peale.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: zigulimasuurik
endalgi liigub 1.5 ja 5-ne kast talvel peale.
Vot nüüd on puudu mul täpselt 5-ene kast veel :lol

[Muudetud: 23-8-2007 grimes]
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Pilt
k
KristjanH
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 16 Sept 2007 14:36
Asukoht: Vihula
Autod: Lada 21013

Postitus Postitas KristjanH »

sõbrapilt:lol
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: grimes
Juba märja asfaltiga, kui peaks valgust neelama.
Ma kohe ei saa mainimatta jätta et märg asfalt ei neela valgust, märg asfalt peegeldab valguse meist kaugemale, selle tõttu tundub et valgus kaob lihtsalt ära, kuival asfaltil valgus peegeldab meile näkku tagasi, selle tõttu me seda valgust näeme ka tee peal...
Füüsikatunni saladused,ei saa ju vait olla:P

Aga väga ilus sigull on, tahaks oma silmaga ka kunagi ära näha;)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Neid pilte juba päris mitu korda vaadanud. Mõne pildi peal sobivad need veljed nagu rusikas silmaauku, samas mõne pildi peal tundub jälle täielik overkill.
Peaasi, et omanik ise rahul on.;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Omanik on velgedega ise väga rahul :P
Otsin nüüd masinale talvekorterit :rolleyes
Kindlustus kh kohe läbi. Ja üv saab dets lõpus läbi.
Ei tea kas on mõtet kindlustust teha ? Kui ei tee. Kas siis see riskikonfiksent langeb või ei. Kui peale seda talve teen uuesti. VÕi peab ikka järjest kogu aeg tegema ? :rolleyes
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: grimes
Kindlustus kh kohe läbi. Ja üv saab dets lõpus läbi.
Ei tea kas on mõtet kindlustust teha ? Kui ei tee. Kas siis see riskikonfiksent langeb või ei. Kui peale seda talve teen uuesti. VÕi peab ikka järjest kogu aeg tegema ? :rolleyes
Kas siis sel aastal enam ülevaatusele ei kavatsegi minna?;)
Kui auto on aastas 6 kuud kindlustatud siis hakkab koefitsent langema.
Järjest kindlustama ei pea kui ei sõida.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Sportlikust huvist küsin, et kui kaugel on elektrivigade väljaravimine?:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: GTA
Sportlikust huvist küsin, et kui kaugel on elektrivigade väljaravimine?:)
Polegi kaugel... sest auto vahepeal oli eemal. Ja ei saanud midagi teha...
Laupäev jälle sain kätte... ja nüüd hakkab nokitsema.


Praegu ka üks jama. Laadimine nagu on ja ei ole. Madalamatel pööretel kuulda kuidas teeb relee plõksu ja laadimine kaob ära. Kui hoian kogu aeg ühtlast laadimist. Et nagu põhjas ilusti. Siis välja suretades ikka käima ei lähe. Vahepeal jälle on laadimine ka tühikäigul ilusti olemas. Seier nagu suht põhjas ikka. Ei tea kas on siis ikka aku viga. VÕi ehk on starter ise. Et puksid kulunud. Ja lühistab vms. Sest ampermeetrit vaadates on vool piisav. ET käima minema peaks. Vaevaliselt teeb mõni kord käu ja kõik. Käima läheb lükates kohe.
Saan sõbralt uue starteri, siis vahetab harjad ja pinge regulaatori ära, ja ka vaatab uue aku kusagilt. Mõne võimsama ehk kohe. Siis hiljem ei olex probleeme vooluga. Sest muusika mis tuleb võtab kh voolu kindlasti.
Kindlasti hakkan ka nüüd rooste tõrjet tegema. Enne talveunne minekut. Peseb kõik hoolikalt puhtaks, ja vahatab korralikult ära. Siis tulebgi võtta väikese rooste eemaldamine ette ;)

Elektri kaladele tuleb jh mingi aeg järg teha. Kohe kõik korraga ära uurida. Vanemate nõuannete põhjal siis mis teises teemas arutamisel oli.

Sai suht segane text. Aga ehk saate aru.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Indy
Algselt postitas: grimes
Kindlustus kh kohe läbi. Ja üv saab dets lõpus läbi.
Ei tea kas on mõtet kindlustust teha ? Kui ei tee. Kas siis see riskikonfiksent langeb või ei. Kui peale seda talve teen uuesti. VÕi peab ikka järjest kogu aeg tegema ? :rolleyes
Kas siis sel aastal enam ülevaatusele ei kavatsegi minna?;)
Kui auto on aastas 6 kuud kindlustatud siis hakkab koefitsent langema.
Järjest kindlustama ei pea kui ei sõida.
Kindlustuse koha pealt mõtlen. Arvan ,et teen veel ära.
ÜV peaks ikka õigeaegselt minema, muidugi kui mingi projeti teema autoga pooleli pole :P
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Vahepeal sai üle 3-me kuud autot liigutatud korraks...
Ja mõni pilt kh tehtud... Pildid pimedas tehtud... ja ei ole kõige paremad... Ja xenon ei jäänud kh paistma :D
Pilt
Pilt
Pilt
Suletud