Kodumaa järvede jää paksenemist oodates kirjutaks niikaua siis siia möödunud suve tegemistest ka.
Kuna Meie klubil oli teguderohke hooaeg, seisis Lada terve suve boksi nurgas. Alles suve lõpus sai end kokku võetud ja natukese auto kallal nokitsetud. Ja kuna tekkis vaba olemine Haapsalu Noorteralli ajal, otsustasime minna noorterallile nulli sõitma minna. Üritus iseenesest väga positiivne, kui välja arvata see et seeria 1800 mootor kõlbab ainult ikkagi hobikorras jääpeal kruisimiseks. Kruusakattega teepeal ei ole see mootor eriti tubli, sai sõna otseses mõttes töristatud. Kahju et sisekaamera tõrkus ja videomaterjali ei saa avalikustada, aga tänu sellele 1800 igiliikurile sai uue tõuke kahe liitrise mootori ehitus.
Tänaseks on tellitud USA pinnalt ?Performance? (nagu nad ise nimetavad) kolvid ja nipetnäpet asju veel, fiati mootori ehitajatele soovitan külastada lehte
http://www.vickauto.com, seal on uskumatult palju fiat 131/Lancia mootori osi, võin kinnitada et VISA krediitkaardiga tellimus toimis ja tellitud kaupa on juba nähtud USA pinnal!!!
Indreku abiga leidsime veel EW“st ühe kaheliitrise vända, millel sai siis vändakaelad üle poleeritud, õlituskorgid välja puuritud ja sisse keermestatud uued õlikorgid! Lisaks otsisin üles vanakooli mehe Hr. Siimapoja, kes veel endiselt tasakaalustamisega tegeleb. Nüüd küll vähem ja mitte nii avalikult aga siiski, 2200 eeki ja väidetavalt on väntvõlli mõlemad otsad nullis, seega nüüd on juba sama hind kui soome saata! ( Hinna arvutamine käib Siimpojal töötunni alusel )
Lisan ka natukese pilte:
Kuna noorteralli esimesel päeval sõideti õhtune linnakatse, tuli paigaldada autole lisatuled! Raha kokkuhoiu mõttes ei ostnud kõige kallimaid võidusõidu lisatulesid, tavapärasest tulest küll natukese suuremad aga ei midagi erilist ? tegid oma töö ära küll, 100W pirnid olid sees ja imekombel suutis kenekaski selle üle elada!
Proovisime ka boksis ladale alla mahutada 18 tollist vihmaslikki. Iseenesest kui sild on ettepoole toodud ja koobas ka laiemaks lõigatud läheks peaaegu alla, pilt räägib enda eest, ülevalt jäi aga läbilöögi puhvri ja rehvi vahele kerge 10mm
Nulli sõitmine ei möödunud ka päris probleemideta, kuna üks katse sõideti ümber ja läbi Haapsalu lennujaama, kus pikad sirged ja tugevad maha pidurdused ei pidanud vastu tavaline pidurivedelik ( viga oli ka pidurivedeliku vanaduses, mis oma lohakusest vahetamata jäi), mis lihtsalt keema läks ja katse lõpus pool õhk-õli pidurid olid!!!
Ja lisaks siis veel mõned sõidupildid
